Jammer genoeg valt hier weinig tegen te doenquote:
Die hebben ze het eerste half uur alle hoeken van het veld laten zien, dat heb ik Oranje nog geen seconde zien doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee die hadden het makkelijk tegen Australië
Chili had anders ook moeite met Australië. De 2 goals vielen voor de eerste 20 minuten, daarna ging het bij hun ook niet goed meer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:33 schreef Cavaliers het volgende:
En dit elftal moet dan van Chili winnen.
Die hebben ze het eerste half uur alle hoeken van het veld laten zien, dat heb ik Oranje nog geen seconde zien doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:34 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Chili had anders ook moeite met Australië. De 2 goals vielen voor de eerste 20 minuten, daarna ging het bij hun ook niet goed meer.
meedoen is belangrijker dan winnenquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:34 schreef Revanches het volgende:
In de tweede helft gaat Australië knallen
#SneijderExitquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:34 schreef Tyron het volgende:
alle passes van sneijder zijn tot nu toe niet aangekomen volgens mij
Die was ook lang vrij slecht, meer zit er niet in, Nederland wordt op de been eghouden door Robben en van Persiequote:Op woensdag 18 juni 2014 18:34 schreef Coco98 het volgende:
Hoe kan dit, zo groot verschil met de vorige wedstrijd
1 uur begonnen meen ik?quote:
Sowieso, speciaal dingen laten vanwege voetbalquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:34 schreef Tito_Otis het volgende:
Mensen die zich nu druk makenAustralië stort in elkaar halverwege de 2e helft..
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:35 schreef Blester het volgende:
Zelfde als Spanje - Nederland, dramatische eerste helft maar goed eindresultaat
Andere tegenstander.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:34 schreef Coco98 het volgende:
Hoe kan dit, zo groot verschil met de vorige wedstrijd
veel slechter als de vrij kan je niet spelen op dit momentquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Veltman gaat het no way beter doen en verdediging staat onder druk door het middenveld..
Iedereen weet dat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat riep ik een paar dagen geleden al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |