pezuquote:
en datquote:
hoe hautain het ook klinkt... tis waarquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook subiet
Die docu gezien?my crazy obession?
Die capy was baas![]()
Skip ofzo
SPOILER: TietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja zon gek wief had er een thuis, die capy was baasquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Docu over capy's?
Moet ik zien
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:05 schreef Modus het volgende:
Not sure if Down syndrome.SPOILER: TietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:05 schreef Modus het volgende:
je geeft haar toch?SPOILER: TietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik vind dat ze in groepsverband gehouden moeten wordenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zon gek wief had er een thuis, die capy was baas
Cappy heette hij
ja moet ook, groepdynamiek bij capy's s essentieel net zoals b caafjesquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat ze in groepsverband gehouden moeten worden
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:13 schreef krioro het volgende:
Ik juich lekker niet voor dat baggerspel van NL, Modus.
Je doet niet meer meequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:13 schreef krioro het volgende:
B cavia's zijn van een andere klasse en niveau dan c cavia's ?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja moet ook, groepdynamiek bij capy's s essentieel net zoals b caafjes
Hoe was je (niet vers gekoelde) pasta?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:13 schreef krioro het volgende:
De Barilla nog niet gegeten, heb eerst nog een pak Grand'Italia. =$quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe was je (niet vers gekoelde) pasta?
nou ja, nee, soms welquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
B cavia's zijn van een andere klasse en niveau dan c cavia's ?
Doe Joe ieven livt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:22 schreef krioro het volgende:
[..]
De Barilla nog niet gegeten, heb eerst nog een pak Grand'Italia. =$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |