Klopt hwehheehequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan lijkt het of je helemáál geen tieten hebt zeker..
Ah weer een allochtoon. Verrassendquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef ntm het volgende:
Echt wat een tokkies komen weer tevoorschijn met die Kuba Konicki, of hoe dat jongetje ook heet. Gelijk gaan ze hem opzoeken, adres op Facebook posten en z'n familieleden bedreigen.
Die mensen zijn geen haar beter dan hem, serieus. Tokkies.
Eensquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Nou ik ben liever een allochtoon dan zo'n Hollandse PVV-tokkie
Lastige keuze welquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Nou ik ben liever een allochtoon dan zo'n Hollandse PVV-tokkie
Nog niet van gehoord, even gecheckt net. Gast is minderjarig, dat wordt zeker 50 uur schoffelen en that's itquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef ntm het volgende:
Echt wat een tokkies komen weer tevoorschijn met die Kuba Konicki, of hoe dat jongetje ook heet. Gelijk gaan ze hem opzoeken, adres op Facebook posten en z'n familieleden bedreigen.
Die mensen zijn geen haar beter dan hem, serieus. Tokkies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lol.
Abu Osama al-Holandi al-Maghrebi, a Dutch fighter of Misrata origin killed fighting for ISIS in Deir az-ZorGaat goed dit manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja je kan hem moeilijk 4 jaar de bak in gooien. Ja als het familie van je is snap ik dat je dat geneigd bent maar voor de rest...pff heb zoveel moordzaken gelezen waar de meest erge dingen gebeuren met mensen, en dat de moordenaar na een paar jaar vrij komt. Familie van slachtoffer doet dan toch ook niks, en ze weten heel goed dat het ook niks gaat helpen als ze diegene gaan omleggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nog niet van gehoord, even gecheckt net. Gast is minderjarig, dat wordt zeker 50 uur schoffelen en that's it.
Sowieso dat ik goons had gegroepeerd als die chick familie zou zijn geweest, dan maar Tokkie.
Waar is Che_? G-Code, take one of mine I'ma take on of yoursquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja je kan hem moeilijk 4 jaar de bak in gooien. Ja als het familie van je is snap ik dat je dat geneigd bent maar voor de rest...pff heb zoveel moordzaken gelezen waar de meest erge dingen gebeuren met mensen, en dat de moordenaar na een paar jaar vrij komt. Familie van slachtoffer doet dan toch ook niks, en ze weten heel goed dat het ook niks gaat helpen als ze diegene gaan omleggen.
je bent zelf graagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |