Oké ontopic weer, hij doet iig niet mee wss en dat is prima want de feyenoorders waren dramatisch slechtquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei je niet en dat weet je dondersgoed.
"Hersenschudding voor BMI"
"Prima, [.......]"
Doag.
Uhuh, vandaar dat er niet 1 feyenoorder een voldoende haalde gisterenquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je gewend bent om in een Kolkende Kuip te spelen dan is zo'n WK'tje kinderspel. Daar worden de Indi's en Janmaats van ons niet warm of koud van.
Als je club daarentegen in een sfeerloze evenementenhal speelt dan is de stap naar een Wereldkampioenschap Voetbal een stuk groter, en dat zie je dan ook terug op het veld.
quote:
We knallen er gewoon uit in de achtste finale hoor, niets aan de hand dus.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle spelers niet op tijd fit voor de VCL![]()
![]()
Ik vond Vlaar (nou ook niet bepaald een technisch supertalent) vrij eenvoudig overeind blijven. Je ziet ook dat hij feller de duels aan gaat, Nigel de Jong was ook een genot om naar de kijken. Dat doseren en weten waar en wanneer je even je tanden moet laten zienquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Dit is gewoon het niveau dat normaal is voor die beperkte voetballers, tegen Spanje steeg iedereen een beetje boven zichzelf uit en dat verbloemde het gebrek aan talent.
Robben is ook een baasje ja. Persie mag het verder ook wel goed doen en ook Depay gun ik hier en daar wel wat.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Beetje jammer dit HMF en ik maar denken dat je een toffe peer was. Ook een beetje lief doen voor Robben.
BMI heldgelukkig haalt hij de achtste finales.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2014 17:42:05 ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Robben is ook een baasje ja. Persie mag het verder ook wel goed doen en ook Depay gun ik hier en daar wel wat.
Blind gun ik ook wat trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |