Ja, kan het me ook niet voorstellen. Maar Louis zei het toch andersquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kan me het niet voorstellen, Blind en Janmaat zullen een stuk hoger spelen verwacht ik.
Louis zei laatst ook dat het verschil in de praktijk niet veel uitmaakt, Blind iets doorschuiven en Sneijder iets verder naar voren en je hebt meer 4-3-3.quote:
Jeroen Grueterquote:
Ik ben benieuwd, zou wel logischer zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:36 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Louis zei laatst ook dat het verschil in de praktijk niet veel uitmaakt, Blind iets doorschuiven en Sneijder iets verder naar voren en je hebt meer 4-3-3.
De Guz moest teveel verdedigen tegen Spanje, en dat is juist wat hij niet moet doen. Hij moet opbouwen en aanvallend meehelpen, dat kan tegen Australië.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
Ik had De Guzman er wel uit gehaald, die speelde echt heel matig tegen Spanje.
Kan een keer gebeuren toch, je kunt hem altijd nog wisselen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
Ja maar Wijnaldum en Clasie stelt ook niks voor. Gewoon een zwak bezette positie helaas. Wat zou het geweldig zijn als Strootman er gewoon bij was.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
Hopen dat hij een gele kaart krijgt, dan is hij er in ieder geval niet bij tegen Chiliquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:38 schreef alors het volgende:
[..]
Kan een keer gebeuren toch, je kunt hem altijd nog wisselen.
Hopen dat jij een ban krijgt. Dan hebben we geen last meer van dit soort posts.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopen dat hij een gele kaart krijgt, dan is hij er in ieder geval niet bij tegen Chili
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |