Filmpje: http://www.geenstijl.nl/m(...)ft_trapt_school.htmlquote:Noem ons ouderwets en conservatief. Maar bij meisjes plagen denken wij aan paardenstaarten in inktpotten stoppen, meisjesschoenveters aan schoolbankjes vastknopen danwel een papiertje op de schuchtere bakvissenrug plakken met de tekst "zoent met de meester". Anno 2014 is er iets grondig mis met de apen- en kalverliefde op de sgolen. Check video en walg. Gast... dat grietje is twee koppen kleiner. En dan een lowkick van achteren met een kopschop als bonus? Wat voor opvoeding is dat dan? Het is maar goed dat we je NAW niet hebben. Anders stuurden we Asha Tuinbroeke, Heleen Mees, Globalistaa en Marianne Zwagerman op je af. Klootzak.
Dan ben je een rat. En zoals iemand net aangaf. Dat gaat tuig worden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:27 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Filmpje: http://www.geenstijl.nl/m(...)ft_trapt_school.html
![]()
![]()
dat doe je toch niet als man (jochie).
Niet exact op deze manier, maar schoppen, slaan of wat dan ook gebeurde. Als je denkt dat het vroeger allemaal braaf was, moet je dat nog maar eens gaan navragen bij je ouders of grootouders. Jouw conclusie dat dat vroeger niet gebeurde is verder niet alleen fout, maar nogal nutteloos bovendien..quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:27 schreef Globali het volgende:
[..]
Een meisje dat veel kleiner is dan jij......als jongen zo onderuit schoppen? Ik weet niet uit welke wereld je komt als je dat ooit zag.
Ja, het is belachelijk, maar ook in mijn pubertijd en op mijn school gebeurde dit soort dingen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:27 schreef Globali het volgende:
[..]
Een meisje dat veel kleiner is dan jij......als jongen zo onderuit schoppen? Ik weet niet uit welke wereld je komt als je dat ooit zag.
Dat is het al hoor ...quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:29 schreef Globali het volgende:
[..]
Dan ben je een rat. En zoals iemand net aangaf. Dat gaat tuig worden.
Ik heb het niet over normaal schoppen of slaan. Dit is iets anders. Dit is dat domme groepsgedrag. Want dat jongetje zou dit niet in zijn eentje doen. Maar dat is tegenwoordig wel erg sterk. Hoever kan je gaan? Net als iets anders dat een tijd geleden in was in althans de US. Gewoon op een niets vermoedend iemand afrennen en hem of haar zo hard mogelijk voor zijn bek slaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Niet exact op deze manier, maar schoppen, slaan of wat dan ook gebeurde. Als je denkt dat het vroeger allemaal braaf was, moet je dat nog maar eens gaan navragen bij je ouders of grootouders. Jouw conclusie dat dat vroeger niet gebeurde is verder niet alleen fout, maar nogal nutteloos bovendien..
Wat denk jij dan op mijn school gebeurde? Natuurlijk ook vechtpartijen. We waren niet voor niets moeilijk. Maar het stopte wel als iemand bijv. k.o. lag. Daar zorgde mensen voor. Want er is een grens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:31 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, het is belachelijk, maar ook in mijn pubertijd en op mijn school gebeurde dit soort dingen.
Waarom is dit anders?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:33 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik heb het niet over normaal schoppen of slaan. Dit is iets anders.
Jij wil beweren dat peer pressure iets is van de afgelopen jaren? Echt??quote:Dit is dat domme groepsgedrag. Want dat jongetje zou dit niet in zijn eentje doen. Maar dat is tegenwoordig wel erg sterk. Hoever kan je gaan? .
...
En soms gebeurde dat niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:35 schreef Globali het volgende:
[..]
Wat denk jij dan op mijn school gebeurde? Natuurlijk ook vechtpartijen. We waren niet voor niets moeilijk. Maar het stopte wel als iemand bijv. k.o. lag. Daar zorgde mensen voor. Want er is een grens.
Die groepsdruk die je beschrijft is even sterk als vroeger. Misschien is je perceptie veranderd omdat je ouder (en daardoor wijzer) bent geworden, heb je daar al eens bij stil gestaan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:33 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik heb het niet over normaal schoppen of slaan. Dit is iets anders. Dit is dat domme groepsgedrag. Want dat jongetje zou dit niet in zijn eentje doen. Maar dat is tegenwoordig wel erg sterk. Hoever kan je gaan? Net als iets anders dat een tijd geleden in was in althans de US. Gewoon op een niets vermoedend iemand afrennen en hem of haar zo hard mogelijk voor zijn bek slaan.
En hoe is dat anders van dit filmpje?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:35 schreef Globali het volgende:
[..]
Wat denk jij dan op mijn school gebeurde? Natuurlijk ook vechtpartijen. We waren niet voor niets moeilijk. Maar het stopte wel als iemand bijv. k.o. lag. Daar zorgde mensen voor. Want er is een grens.
Nou, precies wat ik op dit filmpje zie dus..quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:35 schreef Globali het volgende:
[..]
Die gasten die erbij lopen roepen zelfs nog iets als 'haal ze uit elkaar' oid. Echt hoor wat een overdrijvingen allemaal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nou, precies wat ik op dit filmpje zie dus..
En nu gaan ze gezellig een kopje thee drinken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:37 schreef Paul het volgende:
Opgepakt http://www.mediatv.nl/201(...)na_mishandeling.html
opgelost slotje
Ik denk dat ze hem beter vast kunnen houden totdat de heksenjacht wat tot rust is gekomenquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:37 schreef superniger het volgende:
[..]
En nu gaan ze gezellig een kopje thee drinken?
nog zo'n Tokkiequote:Op woensdag 18 juni 2014 15:37 schreef Raptor1985 het volgende:
Die laffe hond verdient het om gemarteld en vermoord te worden.
Ja, maar de pek met veren zijn nog vrij! Vlug voordat een andere tokkie het roept!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:38 schreef Paul het volgende:
Is de optie in 4en delen door paarden al genoemd?
Laf? Een puber van 14 doodwensen, nee, dan heb je pas ballen! Pauperquote:
Meisje is ook niet dood en kan hij ook niet lang over zijn wandaad nadenken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:37 schreef Raptor1985 het volgende:
Die laffe hond verdient het om gemarteld en vermoord te worden.
Nee je moet het inderdaad maar allemaal laten gebeuren omdat ie jong is hequote:Op woensdag 18 juni 2014 15:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Laf? Een puber van 14 doodwensen, nee, dan heb je pas ballen! PauperZelf geen haar beter dan die gast natuurlijk, maar als je zo op zo'n puber afgeeft voel je je toch nog even wat beter
Mensen die 15 jarige pubers doodwensen moet je doodschieten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:42 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee je moet het inderdaad maar allemaal laten gebeuren omdat ie jong is he. Ga toch weg man als je dit echt meent ben je gewoon een laffe hond.
quote:Klieven was een executiemethode die tot in de Middeleeuwen werd toegepast. In het gunstigste geval begon de beul bij het hoofd van het slachtoffer en doorkliefde hij het met een bijl. Bij de minder gelukkigen gebruikte de beul een zaag en begon hij bij het kruis van het slachtoffer. Vaak werd het slachtoffer dan ook nog eens ondersteboven gehangen, waardoor het bloedverlies beperkt bleef en het slachtoffer in leven totdat de grote buikslagader werd geraakt, zoals bij de linksonder afgebeelde illustratie uit circa 1350. Naar verluid werd de martelmethode ook door de Romeinse keizer Caligula toegepast; om de martelgang extra langdurig te maken liet hij zijn slachtoffers niet in de lengterichting doorzagen, maar zijdelings door de buikstreek.
Je kan er donder op zeggen dat dit gastje dit soort dingen altijd blijft flikken, gewoon een debiel. De wereld zou beter af zijn zonder dit soort mensen (incl. de mensen die het verdedigen of goedpraten.)quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Meisje is ook niet dood en kan hij ook niet lang over zijn wandaad nadenken.
Want er zit natuurlijk helemaal niks tussen doodverwensen en laten gaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:42 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee je moet het inderdaad maar allemaal laten gebeuren omdat ie jong is he. Ga toch weg man als je dit echt meent ben je gewoon een laffe hond.
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mensen die 15 jarige pubers doodwensen moet je doodschieten.
En nu?
Mensen die 15 jarige pubers doodwensen dood wensen moet je neerschieten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mensen die 15 jarige pubers doodwensen moet je doodschieten.
En nu?
Mensen als jij zijn een goed argument om abortus overal ter wereld toe te staan. Maargoed je kan het vast relatieveren omdat je dat soort mensen heel goed begrijpt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Want er zit natuurlijk helemaal niks tussen doodverwensen en laten gaanLekker zwart wit weer. Toch kut voor je, dat je zo verstandelijk beperkt bent dat je die nuance niet kan zien. Treurig.
Ja godver die mensen die mensen die 15 jarige pubers doodwensen moet je echt doodschieten!quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen die 15 jarige pubers doodwensen dood wensen moet je neerschieten.
Dan nog. Martelen en vermoorden vind ik wat makkelijk. Zorg dat hij er altijd aan herinnerd blijft worden, knieschijven breken of iets van dat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:43 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je kan er donder op zeggen dat dit gastje dit soort dingen altijd blijft flikken, gewoon een debiel. De wereld zou beter af zijn zonder dit soort mensen (incl. de mensen die het verdedigen of goedpraten.)
Mensen die 15 jarige pubers doodwensen dood wensen moet je dood wensenquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen die 15 jarige pubers doodwensen dood wensen moet je neerschieten.
Ik ben geboren in Nederland, waar abortus is toegestaan. Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:44 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn een goed argument om abortus overal ter wereld toe te staan.
Ik ben bang dat je het niveau niet helemaal aankan, ik stel voor dat je weer verdergaat met vogelhuisjes timmeren of wat ze tegenwoordig ook doen op de sociale werkplaatsquote:Maargoed je kan het vast relatieveren omdat je dat soort mensen heel goed begrijpt.
Mongool.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan nog. Martelen en vermoorden vind ik wat makkelijk. Zorg dat hij er altijd aan herinnerd blijft worden, knieschijven breken of iets van dat.
Kan nooit meer lopen, dus nooit meer doen en blijft zijn hele leven er aan herinnerd worden waarom zijn knieschijven gebroken zijn tijdens die marteling.
Dat jong? Ja klopt.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan nog. Martelen en vermoorden vind ik wat makkelijk. Zorg dat hij er altijd aan herinnerd blijft worden, knieschijven breken of iets van dat.
Kan nooit meer lopen, dus nooit meer doen en blijft zijn hele leven er aan herinnerd worden waarom zijn knieschijven gebroken zijn tijdens die marteling.
Dat heeft je moeder een grote fout gemaakt om je toch uit te poepen. Ja het niveau is inderdaad hoog hier, beetje criminelen verdedigen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Nederland, waar abortus is toegestaan. Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
[..]
Ik ben bang dat je het niveau niet helemaal aankan, ik stel voor dat je weer verdergaat met vogelhuisjes timmeren of wat ze tegenwoordig ook doen op de sociale werkplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |