nog zo'n Tokkiequote:Op woensdag 18 juni 2014 15:37 schreef Raptor1985 het volgende:
Die laffe hond verdient het om gemarteld en vermoord te worden.
Ja, maar de pek met veren zijn nog vrij! Vlug voordat een andere tokkie het roept!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:38 schreef Paul het volgende:
Is de optie in 4en delen door paarden al genoemd?
Laf? Een puber van 14 doodwensen, nee, dan heb je pas ballen! Pauperquote:
Meisje is ook niet dood en kan hij ook niet lang over zijn wandaad nadenken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:37 schreef Raptor1985 het volgende:
Die laffe hond verdient het om gemarteld en vermoord te worden.
Nee je moet het inderdaad maar allemaal laten gebeuren omdat ie jong is hequote:Op woensdag 18 juni 2014 15:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Laf? Een puber van 14 doodwensen, nee, dan heb je pas ballen! PauperZelf geen haar beter dan die gast natuurlijk, maar als je zo op zo'n puber afgeeft voel je je toch nog even wat beter
Mensen die 15 jarige pubers doodwensen moet je doodschieten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:42 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee je moet het inderdaad maar allemaal laten gebeuren omdat ie jong is he. Ga toch weg man als je dit echt meent ben je gewoon een laffe hond.
quote:Klieven was een executiemethode die tot in de Middeleeuwen werd toegepast. In het gunstigste geval begon de beul bij het hoofd van het slachtoffer en doorkliefde hij het met een bijl. Bij de minder gelukkigen gebruikte de beul een zaag en begon hij bij het kruis van het slachtoffer. Vaak werd het slachtoffer dan ook nog eens ondersteboven gehangen, waardoor het bloedverlies beperkt bleef en het slachtoffer in leven totdat de grote buikslagader werd geraakt, zoals bij de linksonder afgebeelde illustratie uit circa 1350. Naar verluid werd de martelmethode ook door de Romeinse keizer Caligula toegepast; om de martelgang extra langdurig te maken liet hij zijn slachtoffers niet in de lengterichting doorzagen, maar zijdelings door de buikstreek.
Je kan er donder op zeggen dat dit gastje dit soort dingen altijd blijft flikken, gewoon een debiel. De wereld zou beter af zijn zonder dit soort mensen (incl. de mensen die het verdedigen of goedpraten.)quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Meisje is ook niet dood en kan hij ook niet lang over zijn wandaad nadenken.
Want er zit natuurlijk helemaal niks tussen doodverwensen en laten gaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:42 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee je moet het inderdaad maar allemaal laten gebeuren omdat ie jong is he. Ga toch weg man als je dit echt meent ben je gewoon een laffe hond.
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mensen die 15 jarige pubers doodwensen moet je doodschieten.
En nu?
Mensen die 15 jarige pubers doodwensen dood wensen moet je neerschieten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mensen die 15 jarige pubers doodwensen moet je doodschieten.
En nu?
Mensen als jij zijn een goed argument om abortus overal ter wereld toe te staan. Maargoed je kan het vast relatieveren omdat je dat soort mensen heel goed begrijpt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Want er zit natuurlijk helemaal niks tussen doodverwensen en laten gaanLekker zwart wit weer. Toch kut voor je, dat je zo verstandelijk beperkt bent dat je die nuance niet kan zien. Treurig.
Ja godver die mensen die mensen die 15 jarige pubers doodwensen moet je echt doodschieten!quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen die 15 jarige pubers doodwensen dood wensen moet je neerschieten.
Dan nog. Martelen en vermoorden vind ik wat makkelijk. Zorg dat hij er altijd aan herinnerd blijft worden, knieschijven breken of iets van dat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:43 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je kan er donder op zeggen dat dit gastje dit soort dingen altijd blijft flikken, gewoon een debiel. De wereld zou beter af zijn zonder dit soort mensen (incl. de mensen die het verdedigen of goedpraten.)
Mensen die 15 jarige pubers doodwensen dood wensen moet je dood wensenquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen die 15 jarige pubers doodwensen dood wensen moet je neerschieten.
Ik ben geboren in Nederland, waar abortus is toegestaan. Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:44 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn een goed argument om abortus overal ter wereld toe te staan.
Ik ben bang dat je het niveau niet helemaal aankan, ik stel voor dat je weer verdergaat met vogelhuisjes timmeren of wat ze tegenwoordig ook doen op de sociale werkplaatsquote:Maargoed je kan het vast relatieveren omdat je dat soort mensen heel goed begrijpt.
Mongool.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan nog. Martelen en vermoorden vind ik wat makkelijk. Zorg dat hij er altijd aan herinnerd blijft worden, knieschijven breken of iets van dat.
Kan nooit meer lopen, dus nooit meer doen en blijft zijn hele leven er aan herinnerd worden waarom zijn knieschijven gebroken zijn tijdens die marteling.
Dat jong? Ja klopt.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan nog. Martelen en vermoorden vind ik wat makkelijk. Zorg dat hij er altijd aan herinnerd blijft worden, knieschijven breken of iets van dat.
Kan nooit meer lopen, dus nooit meer doen en blijft zijn hele leven er aan herinnerd worden waarom zijn knieschijven gebroken zijn tijdens die marteling.
Dat heeft je moeder een grote fout gemaakt om je toch uit te poepen. Ja het niveau is inderdaad hoog hier, beetje criminelen verdedigen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Nederland, waar abortus is toegestaan. Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
[..]
Ik ben bang dat je het niveau niet helemaal aankan, ik stel voor dat je weer verdergaat met vogelhuisjes timmeren of wat ze tegenwoordig ook doen op de sociale werkplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |