Ja dat is wel slimquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee, daarom wil ik het ook doen en dan voor 100 euro PS3 slim kopen op MP.
- 50,- winst
- Van die grote PS3 af... Slim versie past beter in me huis
Valt wel te leren, vanacht vrij veel gespeeld en ik moet zeggen het begint me steeds leuker te worden nu ik het ook meer begrijp en kan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:28 schreef Koopsie het volgende:
UFC lijkt me wel tof, maar ik zuig zo hard in dat grond gedoe
Nee dank je. Mijn PS1, PS2's, PS3 en alle games blijven fijn bij mij thuisquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf 23 juni twee weken lang een PS4 voor 249 bij Gamemania
(bij inlevering van een PS3)
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf 23 juni twee weken lang een PS4 voor 249 bij Gamemania
(bij inlevering van een PS3)
Ik heb wel zo'n idee dat er allerlei voorwaarden aan zitten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]nice. mag het ook een kapotte 1e versie zijn? :$ Of controleren ze wel of ie discs leest?
In Roermond moet je de dag erna terugkomen als je hardware inlevert. Die controleren ze dan als het wat rustig is (paar keer zien gebeuren).quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]nice. mag het ook een kapotte 1e versie zijn? :$ Of controleren ze wel of ie discs leest?
Ja. Lijkt me niet dat ze een adresje hebben waar iemand 200 euro voor de onderdelen geeft.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:53 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n idee dat er allerlei voorwaarden aan zitten.
Dat die PS3 werkt lijkt me 1 daarvan
Nee die is absoluut niet goed. Geef maar aan mij, dan gooi ik 'm wel voor je wegquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:58 schreef utopie het volgende:
voor de gein mijn PSN tegoed van 4 euro opgemaakt en wat packs voor gekocht. Ik heb een gouden messi er in zitten. Zal wel goed zijn toch ?
kunnen we ruilen ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:58 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Nee die is absoluut niet goed. Geef maar aan mij, dan gooi ik 'm wel voor je weg
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:53 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n idee dat er allerlei voorwaarden aan zitten.
Dat die PS3 werkt lijkt me 1 daarvan
oke jammerquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:56 schreef wdn het volgende:
[..]
In Roermond moet je de dag erna terugkomen als je hardware inlevert. Die controleren ze dan als het wat rustig is (paar keer zien gebeuren).
[..]
Ja. Lijkt me niet dat ze een adresje hebben waar iemand 200 euro voor de onderdelen geeft.
Ik zou voordat je die Messi uberhaupt op de markt gooit, even wat inlezen over de waarde van spelers. Futhead is geloof ik wel redelijk betrouwbaar qua waardes etc.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:59 schreef utopie het volgende:
[..]
kunnen we ruilen ?Ik ben een complete newb en kan wel wat betere spelers gebruiken geloof ik. Voor de rest zijn mijn spelers brons of silver
Trol je nu? Die is heel wat waard haha. Als je die verkoopt kan je een super team ervoor terug kopen met allemaal top spelersquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:59 schreef utopie het volgende:
[..]
kunnen we ruilen ?Ik ben een complete newb en kan wel wat betere spelers gebruiken geloof ik. Voor de rest zijn mijn spelers brons of silver
serieus ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:02 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Trol je nu? Die is heel wat waard haha. Als je die verkoopt kan je een super team ervoor terug kopen met allemaal top spelers
Hoe heb jij het trouwens voor elkaar gekregen om met je PSN tegoed packs te kopen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:03 schreef utopie het volgende:
[..]
serieus ?![]()
Ik hou 'm dan nog even. Nee ik trol niet. Ik speel FIFA sinds eergister
Eerst nog wat career spelen en skills oefenen ofzo. Ik snap er nog de ballen van
Als je FUT gaat spelen is dat wel slim. Ik zou een Spaans team om hem heen bouwen en gewoon met goedkope Spaanse spelers beginnen. Normaal gesproken zou ik zeggen verkoop hem en haal een zooi aan goede spelers ervoor, maar Messi speelt lekker in FUT. De goedkoopste gaat op dit moment voor 939kquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:03 schreef utopie het volgende:
[..]
serieus ?![]()
Ik hou 'm dan nog even. Nee ik trol niet. Ik speel FIFA sinds eergister
Eerst nog wat career spelen en skills oefenen ofzo. Ik snap er nog de ballen van
ja na 3 keer proberen man. In de catalogus ofzo. Ik kreeg juist de hele tijd de melding dat de winkel niet geladen kon worden ofzo en bleef op kruisje drukken en vervolgens kwam ik in het spel zelf op zo'n page waar je coins kon kopen met PSN tegoedquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:06 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Hoe heb jij het trouwens voor elkaar gekregen om met je PSN tegoed packs te kopen?Ik kreeg hele tijd foutmeldingen...
WEL GOED? godverdomme zegquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:58 schreef utopie het volgende:
voor de gein mijn PSN tegoed van 4 euro opgemaakt en wat packs voor gekocht. Ik heb een gouden messi er in zitten. Zal wel goed zijn toch ?
Honderden euros?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:10 schreef Proxzor het volgende:
[..]
WEL GOED? godverdomme zegIk heb echt al voor honderden euros pakketjes open gemaakt en ik heb messi nog nooit gezien of iemand in zijn kaliber.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:12 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Honderden euros?Ach het is kleingeld met wat ik verdienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lees veel negatieve dingen over UFC, maar jij vindt het wel de moeite waard?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:16 schreef Proxzor het volgende:
Nog andere mensen die UFC helemaal te gek vinden en een paar potjes willen spelen? Voeg me toeZie online al een paar leagues door de community gemaakt worden, wel leuk gedaan om echt een competitie te hebben die dit spel extra competitief maakt.
Veel mensen zeuren over veel verschillende dingen, vind het allemaal wel mee vallen. Laadtijden zijn wat langer dan normaal, maar daarintegen ziet het spel er gelikt uit. Bij een paar mensen heb ik gezien dat het spel lagt, ik heb dit totaal niet gehad tot nu toe dus ik weet niet wat het probleem hierachter schuilt. En dit zijn eigenlijk de enige 2 punten die ik op dit moment kan benoemen, voorderest vind ik het spel echt wel uitdagend. Zeker als je career doet begin je echt het spel beter te leren voordat je meteen online gaat. Ik vind het echt een top spel en als MMA fan vind ik het zeker me geld waard. Wellicht mensen die MMA of UFC niet echt volgen zullen het wellicht minder vinden, maar ik vind het zeker een aanrader.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:24 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik lees veel negatieve dingen over UFC, maar jij vindt het wel de moeite waard?
Heb je de vorige UFC games ook gespeeld?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:28 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Veel mensen zeuren over veel verschillende dingen, vind het allemaal wel mee vallen. Laadtijden zijn wat langer dan normaal, maar daarintegen ziet het spel er gelikt uit. Bij een paar mensen heb ik gezien dat het spel lagt, ik heb dit totaal niet gehad tot nu toe dus ik weet niet wat het probleem hierachter schuilt. En dit zijn eigenlijk de enige 2 punten die ik op dit moment kan benoemen, voorderest vind ik het spel echt wel uitdagend. Zeker als je career doet begin je echt het spel beter te leren voordat je meteen online gaat. Ik vind het echt een top spel en als MMA fan vind ik het zeker me geld waard. Wellicht mensen die MMA of UFC niet echt volgen zullen het wellicht minder vinden, maar ik vind het zeker een aanrader.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:58 schreef utopie het volgende:
ufc ziet er mooi uit ja, maar het is echt de saaise vechtgame die ik in de laatste 10 jaar gespeeld heb.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:28 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Veel mensen zeuren over veel verschillende dingen, vind het allemaal wel mee vallen. Laadtijden zijn wat langer dan normaal, maar daarintegen ziet het spel er gelikt uit. Bij een paar mensen heb ik gezien dat het spel lagt, ik heb dit totaal niet gehad tot nu toe dus ik weet niet wat het probleem hierachter schuilt. En dit zijn eigenlijk de enige 2 punten die ik op dit moment kan benoemen, voorderest vind ik het spel echt wel uitdagend. Zeker als je career doet begin je echt het spel beter te leren voordat je meteen online gaat. Ik vind het echt een top spel en als MMA fan vind ik het zeker me geld waard. Wellicht mensen die MMA of UFC niet echt volgen zullen het wellicht minder vinden, maar ik vind het zeker een aanrader.
Precies.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ufc ziet er mooi uit ja, maar het is echt de saaise vechtgame die ik in de laatste 10 jaar gespeeld heb.
alles is zoooo langzaam, en de impact van de slagen mist ook gigantisch vind ik.
TV UFC
UFC Game
had na t spelen vd demo ook maar mn pre-order geannuleerd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:51 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Precies.
Toen UFC Undisputed net uitkwam (2009 geloof ik) voelde je echt de knockouts. Rake klappen waren rake klappen. EA UFC heeft dat absoluut niet vind ik. In ieder geval niet in de demo...
Viel me ook op inderdaad. Ik wil het echt graag tof vinden, maar ik ga er toch geen 50 euro voor betalen met grote kans dat her toch teleurstelt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:51 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Precies.
Toen UFC Undisputed net uitkwam (2009 geloof ik) voelde je echt de knockouts. Rake klappen waren rake klappen. EA UFC heeft dat absoluut niet vind ik. In ieder geval niet in de demo...
Dan raad ik je ook niet aan om ooit naar de hoeren te gaanquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:01 schreef Cikx het volgende:
[..]
Viel me ook op inderdaad. Ik wil het echt graag tof vinden, maar ik ga er toch geen 50 euro voor betalen met grote kans dat her toch teleurstelt.
Zou je dat ooit iemand wel aanraden dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan raad ik je ook niet aan om ooit naar de hoeren te gaan
slechte ervaringen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan raad ik je ook niet aan om ooit naar de hoeren te gaan
Ah ja. Nu kan ik wel ufc op mijn goede account spelen. tnxsquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:41 schreef Stinkdeken het volgende:
[..]
Je kan zien wanneer je bepaalde digitale game sniet kan spelen, er vershcijnt namelijk een slotje naast de naam in het hoofdmenu van je PS4.
En ja kan gewoon meerder accounts instellen als primary, je stel in dat de PS4 de primary is van die account en niet dat de account de primary is van de PS4... is dat duidelijk?
Bij opties -> PSNsm -> Activate
Heb je geen PS+?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:37 schreef Shadeauw het volgende:
Begin nu toch een beetje gek te worden van die random crashes van mijn PS4.
Heb ze niet vaak, maar als ik ze heb dan gaat alles naar de tyfus. Nu ook weer, is mijn carriere van Fifa (savegame) corrupted. Kan niks laden, en staat ook niet online op de cloud.
Ja heb ik, maar blijkbaar upload hij niks online.. Of 1 keer in de week ofzo. Ik weet het nietquote:
Als je de PS op standby zet geeft het soms een error dan moet je naar je uploads gaan en zeggen doe het nog een keer. Dan verlies je veel minder als het weer gebeurdquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:46 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja heb ik, maar blijkbaar upload hij niks online.. Of 1 keer in de week ofzo. Ik weet het niet
Ik heb de PS nooit op standby. Ik doe 'm altijd uitquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je de PS op standby zet geeft het soms een error dan moet je naar je uploads gaan en zeggen doe het nog een keer. Dan verlies je veel minder als het weer gebeurd
Ook goed dan werkt het precies hetzelfde.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb de PS nooit op standby. Ik doe 'm altijd uit
? Welke actiequote:Op donderdag 19 juni 2014 21:15 schreef Zuivelkoe het volgende:
Die gamemania inruilactie is erg interessant. Gaat ie wel door? Het stond namelijk in de folder op de site maar deze is nu veranderd
Ik geloof er eigenlijk niet zoveel van. 150euro voor een Playstation 3 krijgen... Dat is toch erg veel?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:15 schreef Zuivelkoe het volgende:
Die gamemania inruilactie is erg interessant. Gaat ie wel door? Het stond namelijk in de folder op de site maar deze is nu veranderd
Dus de mijne willen ze al nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:14 schreef Zuivelkoe het volgende:
Volgens mij stond het echt in de folder. Ps3 met minimaal 160gb HDD + controller. Folder is nu vervangen door eentje voor december waarin FIFA 12 nog 60e kost.Maar we zullen zien.
Het gaat om ps3's van minimaal 160gb hddquote:Game Mania organiseert een scherpe inruilactie voor de PlayStation 4. Gamers die overwegen om een PlayStation 4 aan te schaffen, reppen zich van 23 juni tot en met 6 juli beter naar Game Mania. Wie dan een PlayStation 3 binnenbrengt in een Game Mania vestiging kan een PlayStation 4 kopen voor 249 euro. De standaardprijs voor de PlayStation 4 is 399 euro.
“We willen klanten twee weken lang de kans geven om te genieten van dit exclusieve aanbod.”, geeft Tom Henderikx van Game Mania aan. “Veel games die in de toekomst uitkomen, zullen alleen beschikbaar zijn voor PlayStation 4, vandaar dat we zeker zijn dat nog veel gamers willen overschakelen.”
Lees meer over deze actie in het persbericht in bijlage. Geef gerust een seintje bij vragen of twijfels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |