Als ik je zo hoor weet je alles al...quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:07 schreef utopie het volgende:
Ik speel fifa zo ongeveer: alleen maar rennen en lopen met de bal, kruisje(over de grond schoppen), vierkantje(naar ander poppetje pasen ofzo) en rondje(tering ver weg schoppen) op de controller.
Heeft iemand meer tips voor mij om beter te spelen?
Driehoekje al geprobeerdquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:07 schreef utopie het volgende:
Ik speel fifa zo ongeveer: alleen maar rennen en lopen met de bal, kruisje(over de grond schoppen), vierkantje(naar ander poppetje pasen ofzo) en rondje(tering ver weg schoppen) op de controller.
Wereld van verschil dit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:56 schreef Lastpost het volgende:
Ik niet, geef mij maar move assistance uitgeschakeld en voorzetten op semi en de rest gewoon door de computer. Werkt hier het beste. Bonustip: Zet je camera op coöp en de zoomsettings op 20/0. Zeker als je online gaat spelen een must.
Je komt over als iemand die het spel voetbal ook niet vaak kijkt, klopt dat? Dat is natuurlijk wel handig, als je het spelletje wel begrijpt. En dat is niet 11 tegen 11 achter een bal aan hollen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:07 schreef utopie het volgende:
Ik heb nog de allereerste PS3 (60 GB dacht ik). Mag ik die ook inleveren? Ik zie het nergens op internet staan. En moet dat met alle verpakking/boekjes?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf 23 juni twee weken lang een PS4 voor 249 bij Gamemania
(bij inlevering van een PS3)
Ik moet zeggen dat ik er ook wel problemen mee hebquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
aan wie ligt het dan, jezelf of fifa?
Fifa is een top spel, maar je vind het kut omdat je t blijkbaar te moeilijk vind,
Gewoon ff blijven spelen, je word vanzelf beter
Je kan toch een training mode doen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:36 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook wel problemen mee hebIk mis een beetje een beginners tutorial. Nu heb ik een beetje het gevoel dat je het allemaal maar weten moet. Volgens mij gaan ze ervan uit dat iedereen de vorige versies gespeeld heeft. En dan zijn al die mogelijkheden best erg complex,
Zit dat erin dan? Ik werd meteen in zo'n wedstrijd gegooid na het filmpje. Meteen compleet gefrustreerd omdat er geen uitleg bij was, geen tips, niks... Niet eens meer verder gekekenquote:
Barca - Real ? Dat is de wedstrijd die je speelt als het spel nog aan het installeren is, puur zodat je je niet verveelt zeg maar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:41 schreef Morri het volgende:
[..]
Zit dat erin dan? Ik werd meteen in zo'n wedstrijd gegooid na het filmpje. Meteen compleet gefrustreerd omdat er geen uitleg bij was, geen tips, niks... Niet eens meer verder gekeken![]()
Zal het straks dan nog maar eens opstarten.
Ik heb zelf 14 niet maar in 13 zat dat.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:41 schreef Morri het volgende:
[..]
Zit dat erin dan? Ik werd meteen in zo'n wedstrijd gegooid na het filmpje. Meteen compleet gefrustreerd omdat er geen uitleg bij was, geen tips, niks... Niet eens meer verder gekeken![]()
Zal het straks dan nog maar eens opstarten.
Haha kom op zeg.... Ga het spel eerst even leren spelen voordat je gaat oordelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Steekbalquote:
En ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha kom op zeg.... Ga het spel eerst even leren spelen voordat je gaat oordelen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha kom op zeg.... Ga het spel eerst even leren spelen voordat je gaat oordelen.Ja oke maar wat kan ik daar precies mee? Een voorzet leggen in de verte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:52 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja oke maar wat kan ik daar precies mee? Een voorzet leggen in de verte?Een dieptepass geven. Dus een pass in de loop van de speler, of in de ruimte voor zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet lullig bedoeld hoor, maar kijk jij wel eens voetbal op tv? Of leek het spel je nu alleen leuk omdat het WK op televisie is?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
schakelen kan met je rechter pook. Heb je meteen een mannetje in de richting die je aangeeftquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:31 schreef Yi-Long het volgende:
Het meest irritante aan dat schakelen van mannetje, is dat het met de linker shoulder-button moet, dus als je daarna meteen moet schieten, bijvoorbeeld bij een rebound ofzo waarbij je snel L1 drukt voor je dichtstbijzijnde mannetje, dat je die rebound danb hopeloos overstift, of kopt, of lullig in de handen van de keeper...
Dat zal ze leren....quote:
Je hebt gelijk. We gaan het over de PS4 hebben. Klopt het dat je PS3 kan omruilen voor PS4, met maar 250,- bijbetaling? Zo ja, dan zou ik wel willen weten waar dat isquote:
Ik sta al in je lijst. Veel succes!quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
hoe heet je op psn? Voeg ik je wel toe, heb je iemand om proberen in te halen in trials
Haha sowieso!quote:
Geen idee, zou wel chill zijn ja, op MP krijg je er nooit 150eu voorquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We gaan het over de PS4 hebben. Klopt het dat je PS3 kan omruilen voor PS4, met maar 250,- bijbetaling? Zo ja, dan zou ik wel willen weten waar dat is
Nee, daarom wil ik het ook doen en dan voor 100 euro PS3 slim kopen op MP.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:29 schreef RRuben het volgende:
[..]
Haha sowieso!
[..]
Geen idee, zou wel chill zijn ja, op MP krijg je er nooit 150eu voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |