Die zou ik echt moeten checken.... Ik denk dat ik die op "Laag" heb staan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:01 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu net ook op hoge ballen gezet. En automatisch svhakelen Hulp bij bewegen op hoog, laag of uit?
Hoeveel lege doelkansen ik hierdoor gemist heb.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:31 schreef Yi-Long het volgende:
Het meest irritante aan dat schakelen van mannetje, is dat het met de linker shoulder-button moet, dus als je daarna meteen moet schieten, bijvoorbeeld bij een rebound ofzo waarbij je snel L1 drukt voor je dichtstbijzijnde mannetje, dat je die rebound danb hopeloos overstift, of kopt, of lullig in de handen van de keeper...
Volstrekt onlogisch om hem vanwege Phil niet te kopen, maar ieder zn ding..quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik, maar die prijs zag ik volgens mij niet...
Anyway, ik twijfel erover om hem te halemn. Heb hem al op 360, maar niet gespeeld, mede vanwege die bug die er nog in zou zitten waardoor je hem misschien niet uit kon spelen ofzo...
Daarnaast vind ik Phil Fish een beetje een kneus. Gisteren weer gejank dat mensen die op Youtube gameplay zetten, diefstal plegen...
Maar de lob pass abuse is er nog wel helaas...quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:49 schreef Jimbo het volgende:
zeik niet, fifa 14 speelt heerlijk op de ps4
Elke fifa heeft zn eigen probleem.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar de lob pass abuse is er nog wel helaas...
Als ik de game nog niet had, was dat ook geen argument geweest, maar als ik dus al twijfel omdat ik die game eigenlijk al heb, en dan komt Fish weer met zo'n sneue opmerking waarin hij mensen gaat beschuldigen van 'diefstal' wanneer ze hun gameplay op YT zetten, dan speelt dat toch wel iets mee...quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:48 schreef emokid het volgende:
[..]
Volstrekt onlogisch om hem vanwege Phil niet te kopen, maar ieder zn ding..
Je geeft wel erg snel op, gisteren gekocht toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef utopie het volgende:
Man man ik vind FIFA echt maar een tiefus kut spel
Eerste keer dat ik fifa speel, maar; te moeilijk, te ingewikkeld, veel te veel opties, 90% van de game zijn afkortingen waar ik nooit eerder van gehoord heb etc etc.
Zonde van mijn geld
Ben ik de enige die FIFA echt een ruk spel vind?
aan wie ligt het dan, jezelf of fifa?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef utopie het volgende:
Eerste keer dat ik fifa speel, maar; te moeilijk, te ingewikkeld, veel te veel opties, 90% van de game zijn afkortingen waar ik nooit eerder van gehoord heb etc etc.
Zonde van mijn geld
Nee, de PS4 versie is voor een groot deel zelfs de beste versie uit de reeks. Snap je alle controls wel? En begrijp je dat je gewoon je best moet doen om te scoren? Het is geen arcade-game meer. Het is geen Mario Soccer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef utopie het volgende:
Zonde van mijn geld
Ik vind het een kut spel, ik erger me aan alles, de AI is helderziend, er zitten allemaal bugs in, die laatste-minuten goalsquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef utopie het volgende:
Zonde van mijn geld
Ja maar kom o man. Nergens tutorials in het spel te vinden. Heel FUT vind ik ingewikkeldquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je geeft wel erg snel op, gisteren gekocht toch?
Toch vond ik 13 een stuk beterquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, de PS4 versie is voor een groot deel zelfs de beste versie uit de reeks.
Vragen staat altijd vrij op een forum hequote:Op donderdag 19 juni 2014 15:02 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja maar kom o man. Nergens tutorials in het spel te vinden. Heel FUT vind ik ingewikkeld
FUT is toch geen reet aan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:02 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja maar kom o man. Nergens tutorials in het spel te vinden. Heel FUT vind ik ingewikkeld
FIFA13 op PS3/360 was prima.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch vond ik 13 een stuk beter
daar won ik veel makkelijker
futquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
FUT is toch geen reet aan.
Maar er zitten toch allerlei practice-games in? Je kunt alles oefenen, van dribbelen tot passen tot schieten etc.
Ik scoor echt niet makkelijk met voorzetten, tips? Ook bij corners kop ik bijna altijd over, als ik al de kans krijg te koppen, maar misschien biedt R1 dan uitkomst.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Elke fifa heeft zn eigen probleem.
in 14 schiet je alles vanaf de zijkant en kop je hem naar binnen, of je neemt een corner tot t 2e hokje, dan r1 in drukken en blijven spammen en je kopt hem er vaak in.
in 13 had je veel te makkelijke R1 schoten die van een lange afstand er in gingen, en was pace de belangrijkste stat (nu nogsteeds wel belangrijk, maar iets minder)
en zo heeft elke functie wel weer iets.
Als ik je zo hoor weet je alles al...quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:07 schreef utopie het volgende:
Ik speel fifa zo ongeveer: alleen maar rennen en lopen met de bal, kruisje(over de grond schoppen), vierkantje(naar ander poppetje pasen ofzo) en rondje(tering ver weg schoppen) op de controller.
Heeft iemand meer tips voor mij om beter te spelen?
Driehoekje al geprobeerdquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:07 schreef utopie het volgende:
Ik speel fifa zo ongeveer: alleen maar rennen en lopen met de bal, kruisje(over de grond schoppen), vierkantje(naar ander poppetje pasen ofzo) en rondje(tering ver weg schoppen) op de controller.
Wereld van verschil dit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:56 schreef Lastpost het volgende:
Ik niet, geef mij maar move assistance uitgeschakeld en voorzetten op semi en de rest gewoon door de computer. Werkt hier het beste. Bonustip: Zet je camera op coöp en de zoomsettings op 20/0. Zeker als je online gaat spelen een must.
Je komt over als iemand die het spel voetbal ook niet vaak kijkt, klopt dat? Dat is natuurlijk wel handig, als je het spelletje wel begrijpt. En dat is niet 11 tegen 11 achter een bal aan hollen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:07 schreef utopie het volgende:
Ik heb nog de allereerste PS3 (60 GB dacht ik). Mag ik die ook inleveren? Ik zie het nergens op internet staan. En moet dat met alle verpakking/boekjes?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf 23 juni twee weken lang een PS4 voor 249 bij Gamemania
(bij inlevering van een PS3)
Ik moet zeggen dat ik er ook wel problemen mee hebquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
aan wie ligt het dan, jezelf of fifa?
Fifa is een top spel, maar je vind het kut omdat je t blijkbaar te moeilijk vind,
Gewoon ff blijven spelen, je word vanzelf beter
Je kan toch een training mode doen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:36 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook wel problemen mee hebIk mis een beetje een beginners tutorial. Nu heb ik een beetje het gevoel dat je het allemaal maar weten moet. Volgens mij gaan ze ervan uit dat iedereen de vorige versies gespeeld heeft. En dan zijn al die mogelijkheden best erg complex,
Zit dat erin dan? Ik werd meteen in zo'n wedstrijd gegooid na het filmpje. Meteen compleet gefrustreerd omdat er geen uitleg bij was, geen tips, niks... Niet eens meer verder gekekenquote:
Barca - Real ? Dat is de wedstrijd die je speelt als het spel nog aan het installeren is, puur zodat je je niet verveelt zeg maar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:41 schreef Morri het volgende:
[..]
Zit dat erin dan? Ik werd meteen in zo'n wedstrijd gegooid na het filmpje. Meteen compleet gefrustreerd omdat er geen uitleg bij was, geen tips, niks... Niet eens meer verder gekeken![]()
Zal het straks dan nog maar eens opstarten.
Ik heb zelf 14 niet maar in 13 zat dat.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:41 schreef Morri het volgende:
[..]
Zit dat erin dan? Ik werd meteen in zo'n wedstrijd gegooid na het filmpje. Meteen compleet gefrustreerd omdat er geen uitleg bij was, geen tips, niks... Niet eens meer verder gekeken![]()
Zal het straks dan nog maar eens opstarten.
Haha kom op zeg.... Ga het spel eerst even leren spelen voordat je gaat oordelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Steekbalquote:
En ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha kom op zeg.... Ga het spel eerst even leren spelen voordat je gaat oordelen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha kom op zeg.... Ga het spel eerst even leren spelen voordat je gaat oordelen.Ja oke maar wat kan ik daar precies mee? Een voorzet leggen in de verte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:52 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja oke maar wat kan ik daar precies mee? Een voorzet leggen in de verte?Een dieptepass geven. Dus een pass in de loop van de speler, of in de ruimte voor zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet lullig bedoeld hoor, maar kijk jij wel eens voetbal op tv? Of leek het spel je nu alleen leuk omdat het WK op televisie is?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
schakelen kan met je rechter pook. Heb je meteen een mannetje in de richting die je aangeeftquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:31 schreef Yi-Long het volgende:
Het meest irritante aan dat schakelen van mannetje, is dat het met de linker shoulder-button moet, dus als je daarna meteen moet schieten, bijvoorbeeld bij een rebound ofzo waarbij je snel L1 drukt voor je dichtstbijzijnde mannetje, dat je die rebound danb hopeloos overstift, of kopt, of lullig in de handen van de keeper...
Dat zal ze leren....quote:
Je hebt gelijk. We gaan het over de PS4 hebben. Klopt het dat je PS3 kan omruilen voor PS4, met maar 250,- bijbetaling? Zo ja, dan zou ik wel willen weten waar dat isquote:
Ik sta al in je lijst. Veel succes!quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
hoe heet je op psn? Voeg ik je wel toe, heb je iemand om proberen in te halen in trials
Haha sowieso!quote:
Geen idee, zou wel chill zijn ja, op MP krijg je er nooit 150eu voorquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We gaan het over de PS4 hebben. Klopt het dat je PS3 kan omruilen voor PS4, met maar 250,- bijbetaling? Zo ja, dan zou ik wel willen weten waar dat is
Nee, daarom wil ik het ook doen en dan voor 100 euro PS3 slim kopen op MP.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:29 schreef RRuben het volgende:
[..]
Haha sowieso!
[..]
Geen idee, zou wel chill zijn ja, op MP krijg je er nooit 150eu voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |