abonnement Unibet Coolblue
pi_141242705

Opgericht: 1910
Clubkleuren: Blue-White
Stadion: IJsseldelta Stadion
Zitplaatsen: 12500

Selectie PEC Zwolle 2013-2014

Bovenste rij v.l.n.r.: Jerome Mulder (materiaalman), Bram van Polen, Sierd van der Berg (keeperstrainer), Gert Peter de Gunst (assistent trainer/coach), Ron Jans (trainer/coach), René Hake (assistent trainer/coach), Fred Benson, Erwin Vloedgraven (verzorger)
Middelste rij v.l.n.r.: Isaak Teunis (teammanager), Mateusz Klich, Maikel van der Werff, Stefan Nijland, Diederik Boer, Kevin Begois, Darryl Lachman, Joost Broerse, Ronnie Reniers, Jacco Teunis (teammanager)
Onderste rij v.l.n.r.: Mustafa Saymak, Kamohelo Mokotjo, Giovanni Gravenbeek, Youness Mokhtar, Furdjel Narsingh, Bart van Hintum, Jesper Drost, Mimoun Eloisghiri, Rochdi Achenteh, Haico Epe, Giovanni Hiwat
Op de teamfoto ontbreken: Guyon Fernandez, Leon ter Wielen, Jacques Storm (keeperstrainer)





pi_141242738
Keeper Boy de Jong van jong Feyenoord naar PEC. Contract getekend voor twee jaar.

PEC Zwolle haalt keeper Boy de Jong
pi_141244627
En Fredje Benson gaat naar Moldavië. Mag 'ie in de Champions League ballen.

http://www.vi.nl/nieuws/champions-league-lonkt-voor-benson-.htm
pi_141285185
Mateusz Klich keert terug naar VfL Wolfsburg

http://peczwolle.nl/nl/ni(...)-wolfsburg2014-06-19

Jammer, maar was te verwachten. :Y
Postbezorger.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 23 juni 2014 @ 18:45:41 #5
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_141458952
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=192672

JESPER DROST VAN PEC ZWOLLE VAST VOOR POGING TOT DOODSLAG

Voetballer Jesper Drost van PEC Zwolle zit sinds vrijdag vast. Hij zou in de nacht van woensdag op donderdag twee mannen in Steenwijk met zijn auto hebben aangereden na een ruzie. Drost wordt verdacht van poging tot doodslag en het verlaten van de plek van een ongeluk.

De aanrijding op de Van der Kornputsingel zou zijn gebeurd na een vechtpartij in een horecagelegenheid aan de Gasthuisstraat in Steenwijk. De twee 20-jarige mannen uit Steenwijk en Leeuwarden raakten licht gewond en deden aangifte tegen Drost. De auto van Drost werd donderdagochtend vroeg al in beslag genomen. Vrijdag werd Drost aangehouden. Van de vechtpartij heeft niemand aangifte gedaan. De politie verwacht niet dat er nog meer aanhoudingen worden verricht.
Morgenochtend wordt de voetballer van PEC vrijgelaten. Het Openbaar Ministerie ziet geen reden hem langer vast te houden. Wanneer de rechtszaak dient is niet bekend.

Privékwestie
Drost was vandaag op de eerste training van PEC Zwolle de opvallende afwezige. Trainer Ron Jans verklaarde achteraf de afwezigheid van Drost met de woorden: "Die heeft een paar dagen nodig om een privékwestie op te lossen." De club wil op dit moment geen commentaar leveren op de aanhouding omdat het een privézaak betreft.
pi_141472953
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:27 schreef Tchock het volgende:
En Fredje Benson gaat naar Moldavië. Mag 'ie in de Champions League ballen.

http://www.vi.nl/nieuws/champions-league-lonkt-voor-benson-.htm
Hopelijk voor hem wordt -ie productiever en gaat -ie meer rendement voor z'n club opleveren dan bij PEC.
pi_141478291
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 18:45 schreef Pino112 het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=192672

JESPER DROST VAN PEC ZWOLLE VAST VOOR POGING TOT DOODSLAG

Voetballer Jesper Drost van PEC Zwolle zit sinds vrijdag vast. Hij zou in de nacht van woensdag op donderdag twee mannen in Steenwijk met zijn auto hebben aangereden na een ruzie. Drost wordt verdacht van poging tot doodslag en het verlaten van de plek van een ongeluk.

De aanrijding op de Van der Kornputsingel zou zijn gebeurd na een vechtpartij in een horecagelegenheid aan de Gasthuisstraat in Steenwijk. De twee 20-jarige mannen uit Steenwijk en Leeuwarden raakten licht gewond en deden aangifte tegen Drost. De auto van Drost werd donderdagochtend vroeg al in beslag genomen. Vrijdag werd Drost aangehouden. Van de vechtpartij heeft niemand aangifte gedaan. De politie verwacht niet dat er nog meer aanhoudingen worden verricht.
Morgenochtend wordt de voetballer van PEC vrijgelaten. Het Openbaar Ministerie ziet geen reden hem langer vast te houden. Wanneer de rechtszaak dient is niet bekend.

Privékwestie
Drost was vandaag op de eerste training van PEC Zwolle de opvallende afwezige. Trainer Ron Jans verklaarde achteraf de afwezigheid van Drost met de woorden: "Die heeft een paar dagen nodig om een privékwestie op te lossen." De club wil op dit moment geen commentaar leveren op de aanhouding omdat het een privézaak betreft.
Poging tot doodslag en dan morgen weer vrij? Als dit waar is hoop ik dat die idioot de rest van zijn leven vast zit.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:06:43 #8
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_141481229
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 18:45 schreef Pino112 het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=192672

JESPER DROST VAN PEC ZWOLLE VAST VOOR POGING TOT DOODSLAG

Voetballer Jesper Drost van PEC Zwolle zit sinds vrijdag vast. Hij zou in de nacht van woensdag op donderdag twee mannen in Steenwijk met zijn auto hebben aangereden na een ruzie. Drost wordt verdacht van poging tot doodslag en het verlaten van de plek van een ongeluk.

De aanrijding op de Van der Kornputsingel zou zijn gebeurd na een vechtpartij in een horecagelegenheid aan de Gasthuisstraat in Steenwijk. De twee 20-jarige mannen uit Steenwijk en Leeuwarden raakten licht gewond en deden aangifte tegen Drost. De auto van Drost werd donderdagochtend vroeg al in beslag genomen. Vrijdag werd Drost aangehouden. Van de vechtpartij heeft niemand aangifte gedaan. De politie verwacht niet dat er nog meer aanhoudingen worden verricht.
Morgenochtend wordt de voetballer van PEC vrijgelaten. Het Openbaar Ministerie ziet geen reden hem langer vast te houden. Wanneer de rechtszaak dient is niet bekend.

Privékwestie
Drost was vandaag op de eerste training van PEC Zwolle de opvallende afwezige. Trainer Ron Jans verklaarde achteraf de afwezigheid van Drost met de woorden: "Die heeft een paar dagen nodig om een privékwestie op te lossen." De club wil op dit moment geen commentaar leveren op de aanhouding omdat het een privézaak betreft.
Wat een mongool :') Dat kan toch wel een celstrafje worden :') Zou niet gek zijn als je hem nu wegstuurt bij Zwolle. Maar goed, mannen als Kluivert lopen ook nog rond.
pi_141481389
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:06 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Wat een mongool :') Dat kan toch wel een celstrafje worden :') Zou niet gek zijn als je hem nu wegstuurt bij Zwolle. Maar goed, mannen als Kluivert lopen ook nog rond.
hjj is nog niet veroordeeld he :')
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:14:42 #10
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_141481461
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

hjj is nog niet veroordeeld he :')
Nee oke, maar ik bedoel na een mogelijk veroordeling. Er is ook niet direct een reden om te twijfelen aan het verhaal van rtvoost. Dus dat ie even niet welkom is zou ik niet gek vinden. Ik weet trouwens niet hoe je dit als club op moet lossen. Geldboete en een laatste kans?
pi_141483251
Als ik Zwolle was zou ik het gewoon afwachten. Is inderdaad een privé kwestie. Dat Drost een bekende is vanwege zijn beroep maakt het voor hem niet makkelijker, iets met voorbeeldfunctie enzo. Dit akkefietje kan zijn carriere kapot maken.
U MAD?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 11:38:24 #12
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_141483700
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik Zwolle was zou ik het gewoon afwachten. Is inderdaad een privé kwestie. Dat Drost een bekende is vanwege zijn beroep maakt het voor hem niet makkelijker, iets met voorbeeldfunctie enzo. Dit akkefietje kan zijn carriere kapot maken.
Als iemand strafbare feiten pleegt is het natuurlijk geen privékwestie meer ;) Verder inderdaad gewoon even afwachten.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:30:46 #13
131603 Afwazig
Serious business
pi_141485204
Wat een sukkel :').
pi_141486339
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:14 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Nee oke, maar ik bedoel na een mogelijk veroordeling. Er is ook niet direct een reden om te twijfelen aan het verhaal van rtvoost. Dus dat ie even niet welkom is zou ik niet gek vinden. Ik weet trouwens niet hoe je dit als club op moet lossen. Geldboete en een laatste kans?
want? Als jij een verkeersboete krijgt, geeft je werkgever je toch ook niet nog een extra boete? :')
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_141486543
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 03:27 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Poging tot doodslag en dan morgen weer vrij?
:') Zoek anders voor de grap eens op hoe het werkt, zo'n proces.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:36:35 #16
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_141487396
Drost heeft twee mensen proberen dood te rijden hier in de omgeving :')
AFCA!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:37:23 #17
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_141487432
Al schijnt ook dat Drost door een grote groep is aangevallen vlak daarvoor.
AFCA!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:14:00 #18
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_141503362
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

want? Als jij een verkeersboete krijgt, geeft je werkgever je toch ook niet nog een extra boete? :')
Een verkeersboete vergelijken met een misdrijf :')
pi_141504868
Laten we hopen dat het allemaal overdreven en opgeblazen is en hij snel weer op het veld staat.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:40:11 #20
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_141505013
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef Tchock het volgende:
Laten we hopen dat het allemaal overdreven en opgeblazen is en hij snel weer op het veld staat.
Ik geloof wel in een tweede kans, alleen als er echt gekke dingen zijn gebeurd kan je ook niet echt doen alsof er niks gebeurd is. Bij Ajax hadden ze toch ook wat jatters weggestuurd en bij Veendam een gast die een oudje had verkracht :')
pi_141505053
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik geloof wel in een tweede kans, alleen als er echt gekke dingen zijn gebeurd kan je ook niet echt doen alsof er niks gebeurd is. Bij Ajax hadden ze toch ook wat jatters weggestuurd en bij Veendam een gast die een oudje had verkracht :')
Daarom hoop ik toch ook dat het allemaal meevalt :') "verdacht van poging tot doodslag" wil niet zeggen dat je een crimineel bent.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:51:18 #22
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_141505559
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Daarom hoop ik toch ook dat het allemaal meevalt :') "verdacht van poging tot doodslag" wil niet zeggen dat je een crimineel bent.
Nee, natuurlijk niet. Je kan ongelukkigerwijs iemand iets ergs aan doen, zonder dat je het bewust doet. En je kan op iemand inrijden met een auto. De nieuwsberichten moeten wel erg verdraaid zijn mocht ie geen schuld hebben :D
pi_141505847
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Je kan ongelukkigerwijs iemand iets ergs aan doen, zonder dat je het bewust doet. En je kan op iemand inrijden met een auto. De nieuwsberichten moeten wel erg verdraaid zijn mocht ie geen schuld hebben :D
Laten we hem anders gewoon op basis van een nieuwsbericht tien jaar de cel in gooien. :')

Wat is dit nou voor kolder. Je hebt géén idee wat er gebeurd is. Het enige dat je weet is dat hij werd aangevallen blijkbaar, en dat hij daarna "op twee mensen inreed". Die vervolgens lichtgewond raakten. Wacht gewoon af op meer info in plaats van Telegraafstijl meteen de ergste conclusies te trekken. :')

En al wordt hij veroordeeld voor mishandeling, dan is dat nog een enorme meevaller vergeleken met een poging tot doodslag. Dus niet zo mekkeren.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 21:28:48 #24
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_141507786
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Laten we hem anders gewoon op basis van een nieuwsbericht tien jaar de cel in gooien. :')

Wat is dit nou voor kolder. Je hebt géén idee wat er gebeurd is. Het enige dat je weet is dat hij werd aangevallen blijkbaar, en dat hij daarna "op twee mensen inreed". Die vervolgens lichtgewond raakten. Wacht gewoon af op meer info in plaats van Telegraafstijl meteen de ergste conclusies te trekken. :')

En al wordt hij veroordeeld voor mishandeling, dan is dat nog een enorme meevaller vergeleken met een poging tot doodslag. Dus niet zo mekkeren.
Tuurlijk afwachten wat er echt is gebeurd, maar wat ik zeg is dat het niet gek is als dat consequenties heeft voor zijn carriere bij Zwolle.
pi_141510158
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

:') Zoek anders voor de grap eens op hoe het werkt, zo'n proces.
En dat heeft wat te maken met mijn mening? Anders denk je voortaan eerst even na voor je begint te huilen. :')
pi_141510184
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Een verkeersboete vergelijken met een misdrijf :')
Oke, als jij wordt veroordeeld voor poging tot doodslag krijg je dan ook een boete van je werkgever?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:18:08 #27
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_141511116
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Oke, als jij wordt veroordeeld voor poging tot doodslag krijg je dan ook een boete van je werkgever?
Geen idee, maar ik kan me niet voorstellen dat het geen gevolgen heeft. Ligt natuurlijk ook wel wat aan de functie.
pi_141618299
ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 11:10:58 PEC Zwolle is waarschijnlijk rond met Samuel Armenteros. De aanvaller werd afgelopen seizoen door RSC Anderlecht verhuurd aan Feyenoord. reageer retweet
Gezellig.
pi_141620252
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 11:10:58 PEC Zwolle is waarschijnlijk rond met Samuel Armenteros. De aanvaller werd afgelopen seizoen door RSC Anderlecht verhuurd aan Feyenoord. reageer retweet
Gezellig.
:o :D Nice!
pi_141852890
Eerste tegenstander in de beker is bekend: FC Oss. Tweede ronde wordt gespeeld op dinsdag 23, woensdag 24 en donderdag 25 september 2014.
pi_141852971
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 11:10:58 PEC Zwolle is waarschijnlijk rond met Samuel Armenteros. De aanvaller werd afgelopen seizoen door RSC Anderlecht verhuurd aan Feyenoord. reageer retweet
Gezellig.
Is dat de Armenteros van Heracles of haal ik nu Armenterossen door elkaar? :)
mag het weten
pi_141853013
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Is dat de Armenteros van Heracles of haal ik nu Armenterossen door elkaar? :)
Dat is dezelfde, maar het feestje gaat niet door.

quote:
Hij leek de nieuwe spits te worden van PEC Zwolle. Maar de winnaar van de KNVB beker gaat toch niet in zee met Samuel Armenteros.
Foto
Foto: ANP Pro Shots
Dat melden diverse media. De Eredivisionist bereikte vorige week een akkoord met diens werkgever RSC Anderlecht over een huur van de 24-jarige aanvaller. De overgang is na persoonlijke gesprekken met de voormalige Zweedse jeugdinternational afgeketst.

Technisch directeur Gerard Nijkamp van PEC laat Voetbal International weten dat de onderhandelingen vanochtend (maandag) zijn stopgezet. Armenteros gaf aan te willen wachten met het nemen van een beslissing. Dat was niet de enige reden voor de bekerwinnaar om de gesprekken te staken.

"Armenteros was niet bereid salaris in te leveren en dat is zijn goed recht. Wij gaan nu verder zoeken." PEC Zwolle zoekt een vervanger voor de positie centraal voorin, na het vertrek van Fred Benson (Sheriff Tiraspol) en Guyon Fernandez (was gehuurd van Feyenoord).
pi_141853053
Niet bereid salaris in te leveren, tja, ergens snap ik het wel, maar toch.. mist ie wel mooi een Europees avontuurtje :P
mag het weten
pi_142152593
Zwolle huurt Griek Ioannidis van Olympiakos
quote:
120708_134533_peczwolle.jpgPEC Zwolle heeft zich versterkt met de Griek Nikos Ioannidis. De 20-jarige spits wordt twee seizoenen gehuurd van Olympiakos. De Zwollenaren hebben tevens een optie tot koop bedongen, meldt de club vrijdag. Ioannidis speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Hansa Rostock, waarvoor hij in dertig duels zes keer scoorde.

"Het heeft even geduurd, maar ik ben blij dat we nu een volwaardig spits aan onze selectie kunnen toevoegen", laat technisch directeur Gerard Nijkamp weten. "Nikos heeft het afgelopen seizoen indruk gemaakt, hij past bij het voetbalspel dat PEC Zwolle nastreeft."

Ioannidis wordt de tweede Griekse speler in de selectie van PEC. Middenvelder Athanasios Karagounis werd vorig seizoen al ingelijfd.
Willem-Jan van Puffelen
  donderdag 10 juli 2014 @ 22:02:20 #35
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_142153271
quote:
Gaat weer genieten worden hoop ik, ben groot fan van Karagounis, verwacht ook wel wat van deze speler. :)
pi_142178495
quote:
Zes keer scoren in 30 invalbeurten in een seizoen in de derde competitie van Duitsland. De beste man heeft nog nooit een serieuze wedstrijd gespeeld. Ik ben eerlijk gezegd een beetje bang dat van hem verwacht wordt dat hij Benson én Fernandez gaat vervangen.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 19:21:48 #37
131603 Afwazig
Serious business
pi_142180224
Op basis van zijn stats is het niet veel nee. Maar dat was Pellè ook niet dus daar houd ik me dan maar aan vast. :P
pi_142181273
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:21 schreef Afwazig het volgende:
Op basis van zijn stats is het niet veel nee. Maar dat was Pellè ook niet dus daar houd ik me dan maar aan vast. :P
Pellè had in elk geval oneindig veel meer ervaring op hoog niveau. :P En vergeet niet dat hij ook behoorlijk faalde in de eerste Eredivisie-tijd.

Maar goed, we gaan het zien. Hoop van harte dat ik er compleet naast zit.
pi_142362923
Mokotjo dreigt volgens het AD ook te vertrekken. De Bundesliga lonkt voor hem.

Wordt een lang seizoen voor PEC.
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:37:06 #40
131603 Afwazig
Serious business
pi_142364034
Flinke aderlating ja maar met Dordt in de Eredivisie ben ik niet bang dat we gaan degraderen.
pi_142387311
Uit enigszins betrouwbare bron gehoord dat Pluim terug naar Zwolle keert.
  donderdag 17 juli 2014 @ 11:15:44 #42
131603 Afwazig
Serious business
pi_142391670
Als Pluim komt dan zal Mokotjo wel vertrekken. Zie Pluim graag weer bij PEC, daar niet van.
  donderdag 17 juli 2014 @ 11:39:52 #43
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_142392270
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:15 schreef Afwazig het volgende:
Als Pluim komt dan zal Mokotjo wel vertrekken. Zie Pluim graag weer bij PEC, daar niet van.
Inderdaad. Pluim maakte een goede indruk, laat maar komen hoor maar dan mag Mokotjo ook nog wel blijven. :P
pi_142426815
Nijland waarschijnlijk ook al weg... Prima speler. Inruilen voor een Griek die we nauwelijks kennen.

quote:
De carrière van Stef Nijland wil maar niet op gang komen. De aanvaller tekende een jaar geleden met hoge verwachtingen bij PEC Zwolle, maar die club is nu alweer bereid om hem transfervrij van de hand te doen.

De 25-jarige Nijland gold in zijn jongere jaren als één van de grootste talenten van Nederland en werd door PSV voor vier miljoen euro opgepikt bij FC Groningen. In Eindhoven faalde de technicus hopeloos en ook avonturen bij Willem II, NEC en Brisbane Roar bleken weinig succesvol. PEC gaf hem in de zomer van 2013 een nieuwe kans in de Eredivisie, maar wederom zonder positief resultaat.

Inmiddels heeft PEC twee Griekse aanvallers aangetrokken, waardoor Nijland nauwelijks nog zicht heeft op speelminuten. "Daardoor is het voor Stef alleen maar lastiger geworden bij ons nog speeltijd te krijgen. We respecteren zijn contract, maar werken mee als hij een andere club vindt", aldus technisch directeur Gerard Nijkamp tegenover Voetbal International.
http://www.soccernews.nl/(...)nsfervrij_vertrekken
pi_142589336
quote:
Ajax en PEC Zwolle in gesprek over drietal

PEC Zwolle versloeg Ajax twee maanden geleden in de bekerfinale en volgende week staan beide clubs tegenover elkaar voor de Johan Cruijff Schaal, maar nu wacht ook nog een ronde aan de onderhandelingstafel.

De Amsterdammers zijn serieus geïnteresseerd in twee spelers van de bekerwinnaar: naast de belangstelling voor doelman Diederik Boer (33), in beeld als eventuele vervanger voor Kenneth Vermeer, heeft Ajax ook middenvelder Kamohelo Mokotjo (23, foto) in het vizier. De oud-Feyenoorder maakte een uitstekend debuutseizoen door in de Overijsselse hoofdstad en bekroonde dat jaar met indrukwekkende bekerfinale. Ajax ziet in hem een mogelijke versterking voor het middenveld, maar is niet de enige gegadigde.

PEC houdt Boer en Mokotjo, 'twee sterkhouders' volgens technisch directeur Gerard Nijkamp, het liefst in Zwolle. Maar waar een vertrek van de ervaren en betrouwbare doelman PEC met hoofdbrekens opzadelt, denkt de club een verkoop van de kleine Zuid-Afrikaan op voorhand beter te kunnen opvangen. Mocht Ajax concreet worden voor Mokotjo en/of Boer, dan wordt Jody Lukoki waarschijnlijk onderdeel van de onderhandelingen. PEC ziet de razendsnelle buitenspeler, vorig seizoen verhuurd aan SC Cambuur, graag komen.

Lukoki
Gisteren voerde Lukoki al een gesprek met trainer Ron Jans van de Blauwvingers. 'Het zou een hele mooie stap voor Jody zijn', aldus zaakwaarnemer Chiel Dekker tegen Voetbal International. 'Hij heeft een goed gesprek gevoerd met Ron Jans. Dit zou voor hem het ideale vervolg van zijn loopbaan zijn.' Vanwege de complexiteit van de deal, kan het echter nog wel even duren voordat voor Lukoki het sein op groen gaat.

'Dat betekent dat we zelf onze oren en ogen openhouden, mocht zich er in de tussentijd een andere mogelijkheid voordoen', vervolgt Dekker. Directeur Nijkamp van PEC benadrukt echter dat de belangstelling voor Lukoki niet uitsluitend geldt voor een eventuele ruildeal met Ajax. ‘Maar het is wel zo dat we op dit moment geen budget hebben om een speler aan te trekken. Er moet dus eerst wat gebeuren aan onze kant, op welke manier dan ook’, zegt Nijkamp. (Reon Boeringa en Geert-Jan Jakobs)
Bron: Voetbal International
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:49:57 #46
131603 Afwazig
Serious business
pi_142589662
Lukoki :').

Man man man man.

Als we zo nodig een blinde neger op de brommer wilden hebben met 0 rendement dan had Hiwat ook niet naar Sparta gehoeven.
pi_142590009
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bron: Voetbal International
Ah, binnenkort zeker weer een wedstrijdje Ajax - PEC?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_142591945
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:49 schreef Afwazig het volgende:
Lukoki :').

Man man man man.

Als we zo nodig een blinde neger op de brommer wilden hebben met 0 rendement dan had Hiwat ook niet naar Sparta gehoeven.


Lekker brommeren.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:54:07 #49
131603 Afwazig
Serious business
pi_142592009
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:52 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lekker brommeren.
Lukoki.gif _O_
pi_142597717
Mokotjo de deur uit doen om Lukoki aan te trekken zou echt het domste ooit zijn. Boer kunnen we denk ik makkelijker missen met twee uitstekende reservekeepers, maar alsnog liever niet natuurlijk. :{
pi_142838219
Boer is een held. Als Ajax aan de deur staat voor je is het lastig nee te zeggen als speler. Maar goed, je weet wel dat je genoegen moet nemen met de bank bijna het hele seizoen. Ik meen dat hij achter Vermeer komt te staan.
Cillessen in de basis, Vermeer in de bekerwedstrijden. Lijkt me toch lastig overschakelen als je gewend bent elke wedstrijd te spelen bij PEC.
pi_142838230
Gun het Boer overigens van harte hoor. Ajax is wat trainingen en mentaliteit binnen club aangaat wel een stuk professioneler dan PEC.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 02:58:38 #54
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142838647
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 02:03 schreef Monopoly het volgende:
Boer is een held. Als Ajax aan de deur staat voor je is het lastig nee te zeggen als speler. Maar goed, je weet wel dat je genoegen moet nemen met de bank bijna het hele seizoen. Ik meen dat hij achter Vermeer komt te staan.
Cillessen in de basis, Vermeer in de bekerwedstrijden. Lijkt me toch lastig overschakelen als je gewend bent elke wedstrijd te spelen bij PEC.
Boer zal alleen komen als Vermeer vertrekt, dan is hij dus tweede keeper. Mag hij ook beker spelen denk ik zo.
Oh.
pi_142838844
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Boer zal alleen komen als Vermeer vertrekt, dan is hij dus tweede keeper. Mag hij ook beker spelen denk ik zo.
Dan zou ik Boer groot gelijk geven. ^O^
pi_142838869
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 04:00 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dan zou ik Boer groot gelijk geven. ^O^
Hij zou gek zijn als hij dat niet deed.
pi_142852508
Voorlopige selectie 2014/15:

1 Boer
2 Van Polen ©
3 Sainsbury
4 Van der Werff
5 Van Hintum
6 Saymak
8 Karagounis
9 Ioannidis
10 Nijland
11 Drost
14 Broerse
16 Begois
17 Mahmudov
18 Marinus
19 Dekker
20 Moro
22 Mokotjo
23 Rienstra
24 Fernandes Pereira
25 De Jong
30 Thomas
33 Labylle
44 Ferfelis

Ik dacht dat er al een teamfoto gemaakt was, maar niet dus. Die komt nog, dan moet de OP ook geüpdatet worden. :)
pi_142852848
Ook zo'n zin in het nieuwe seizoen? Ik heb weer een seizoenskaart, hopelijk krijgt Mahmudov zijn kansen en gaat hij het laten zien.
pi_142852920
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:48 schreef pleeborstel het volgende:
Ook zo'n zin in het nieuwe seizoen? Ik heb weer een seizoenskaart, hopelijk krijgt Mahmudov zijn kansen en gaat hij het laten zien.
Ja :D Enorm veel zin in. _O_
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:57:16 #60
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_142853169
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:48 schreef pleeborstel het volgende:
Ook zo'n zin in het nieuwe seizoen? Ik heb weer een seizoenskaart, hopelijk krijgt Mahmudov zijn kansen en gaat hij het laten zien.
Ik hoop ook op Mahmudov. Ben best wel fan van hem ^O^
  woensdag 30 juli 2014 @ 01:02:09 #61
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_142871062
Dit wordt het seizoen van onze Ryan Thomas _O_
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 31 juli 2014 @ 19:10:51 #62
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  donderdag 31 juli 2014 @ 20:44:19 #63
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_142933029
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:48 schreef pleeborstel het volgende:
Ook zo'n zin in het nieuwe seizoen? Ik heb weer een seizoenskaart, hopelijk krijgt Mahmudov zijn kansen en gaat hij het laten zien.
Hopelijk gaat Karagounis meer scoren(Voor de rest doet hij het dikke prima, denk dat ik zijn grootste fan wel ben) en dat Ioannidis ook eventjes laat zien dat hij kan scoren.
pi_142993519
Zo'n zin in morgen. :D
pi_142993673
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:37 schreef Tchock het volgende:
Zo'n zin in morgen. :D
Is dan de loting?
pi_142993701
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:43 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Is dan de loting?
Johan Cruijff-schaal tegen Ajax.
pi_142993730
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Johan Cruijff-schaal tegen Ajax.
Ohja die poppenkast heb je ook nog/
pi_142994252
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:45 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ohja die poppenkast heb je ook nog/
Precies. :D Al heb ik meer zin in gewoon het seizoen zelf, maar die schaal is een leuk voorafje.
pi_142994267
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Precies. :D Al heb ik meer zin in gewoon het seizoen zelf, maar die schaal is een leuk voorafje.
Seizoen begin ik nu ook wel weer zin in te krijgen. ^O^
pi_143016507
Ajax is echt ernstig verzwakt. De Jong, Blind, Cillessen, Veltman, Riedewald, Fischer, Zivkovic en Van Rhijn doen niet mee _O_ Blijft er natuurlijk genoeg kwaliteit over, maar kwaad kan het nooit dat die jongens niet op het veld staan.
  zondag 3 augustus 2014 @ 15:01:48 #71
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_143016560
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:59 schreef Tchock het volgende:
Ajax is echt ernstig verzwakt. De Jong, Blind, Cillessen, Veltman, Riedewald, Fischer, Zivkovic en Van Rhijn doen niet mee _O_ Blijft er natuurlijk genoeg kwaliteit over, maar kwaad kan het nooit dat die jongens niet op het veld staan.
Alleen Blind, Cillessen en Veltman missen we echt
  zondag 3 augustus 2014 @ 15:02:11 #72
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_143016568
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:59 schreef Tchock het volgende:
Ajax is echt ernstig verzwakt. De Jong, Blind, Cillessen, Veltman, Riedewald, Fischer, Zivkovic en Van Rhijn doen niet mee _O_ Blijft er natuurlijk genoeg kwaliteit over, maar kwaad kan het nooit dat die jongens niet op het veld staan.
Blind, Cillessen en Veltman oke maar de rest mist Ajax echt niet hoor :')
pi_143016592
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 15:01 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Alleen Blind, Cillessen en Veltman missen we echt
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Blind, Cillessen en Veltman oke maar de rest mist Ajax echt niet hoor :')
Ik heb/had altijd wel een hoge pet op van De Jong. De rest is inderdaad een stuk minder. :)
  zondag 3 augustus 2014 @ 15:14:19 #74
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_143016815
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 15:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

Ik heb/had altijd wel een hoge pet op van De Jong. De rest is inderdaad een stuk minder. :)
Ik ook maar vorig seizoen deed hij er niet toe iig.
pi_143016849
Riedewald in dat rijtje :P
pi_143022546
Nijland er uit, Karagounis er in aub }:|
pi_143023449
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:54 schreef pleeborstel het volgende:
Nijland er uit, Karagounis er in aub }:|
O-)
Willem-Jan van Puffelen
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:16:50 #78
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143023461
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:54 schreef pleeborstel het volgende:
Nijland er uit, Karagounis er in aub }:|
:D
pi_143023493
:?
pi_143023501
*O*
pi_143023526
Stef O+ O+
  Redactie Sport / Supervogel zondag 3 augustus 2014 @ 19:18:56 #82
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143025452
:D *O*
pi_143025705
De EL gaan we ook wel pakken. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143025712
*O*
pi_143025794
*O*
mag het weten
  Redactie Sport / Supervogel zondag 3 augustus 2014 @ 20:03:02 #87
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143025885
JUICHEN
pi_143025891


*G*
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:03:28 #89
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_143025907
Gefeliciteerd jongens dik verdiend
  User die overal opduikt 2022 zondag 3 augustus 2014 @ 20:03:55 #90
186611 Haags
pi_143025922
Gefeliciteerd! :)
En nu verrassen in de EL :)
Zonder wrijving geen glans
pi_143025928
quote:
17s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef Pino112 het volgende:
JUICHEN
Oké!

  Redactie Sport / Supervogel zondag 3 augustus 2014 @ 20:06:04 #92
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143026043
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Oké!

[ afbeelding ]
_O_
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:06:47 #93
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_143026088
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd jongens dik verdiend
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:06:54 #94
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_143026092
Erbengod _O_
pi_143026161
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Oké!

[ afbeelding ]
:D
Blijft een van de beste gifjes ooit.

*O*
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:10:19 #96
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_143026259
harryvermeegen twitterde op zondag 03-08-2014 om 19:54:34 De beker! De Cruijffschaal! Nou alleen nog kampioen worden!! #pecaja #peczwolle #wow #JCSchaal reageer retweet
pi_143026419
Als jullie zo spelen kun je de EL misschien nog halen ook
pi_143026646
Super vet dit zeg. :D Leuk dat Nijland zijn goal mee pakt, al had ik het idee dat die pass van Mokotjo best onderschept had kunnen worden. :+
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:20:11 #99
104871 remlof
Europees federalist
pi_143026680
Gefeliciteerd, Ajax wederom mooi op hun nummer gezet :D
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:49:09 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143027829
Gefeliciteerd, jullie waren duidelijk de betere.

Nu moeten jullie maar de Europa League winnen
Oh.
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:52:46 #101
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_143028028
Ik ben inmiddels overleden.
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:18:22 #102
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_143029255
Gefeliciteerd van deze stokoude Ajacied. Complimenten hoe jullie het doen!
En mn afgrijzen eerder dit jaar toen ik met mn oudste zoon stond bij de Arena bij de ingang toen dat gekloot begon. Sta ik daar met mijn jongen, zie ik kinderen van zijn leeftijd aan de andere kant bekogeld worden door onze 'fans'
Daarom zeer terecht dit!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_143030241
Zwolle _O_ Wanneer is de EL?
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:42:04 #104
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143030468
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:37 schreef Aiciu het volgende:
Zwolle _O_ Wanneer is de EL?
Loting de achtste, eind van de maand de eerste wedstrijd.
pi_143030500
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:37 schreef Aiciu het volgende:
Zwolle _O_ Wanneer is de EL?
21 en 28 augustus. Loting is de 8e :)
pi_143030695
quote:
Inspiratiefilmpje Jans
Voor de bekerfinale had PEC-trainer Ron Jans zijn spelers gemotiveerd met een persoonlijk filmpje, ingesproken door familie en vrienden. Ook voor de Johan Cruijff-schaal had Jans iets in petto om voor extra inspiratie te zorgen.

"We hebben op trainingskamp een dag gehad onder leiding van twee instructeurs van de marine. Dat weten de jongens over 25 jaar nog. Ze zijn zo afgepeigerd en gedrild. Ze vervloekten ons, dat weet ik zeker, maar toen het achter de rug was, vonden ze het mooi. Die twee mariniers hadden nu een filmpje ingesproken. Maar we moeten het ook niet overdrijven. We doen het alleen bij speciale gelegenheden. Dus als we de Europa Leaguefinale halen...", lachte Jans.
Bron: http://nos.nl/artikel/682522-keeper-boer-is-trots-op-pec.html

:D
pi_143033902
Ik hoor vanaf hier (Weezelandenpark) mensen zingen, denk bij het stadion.
"Ik ben een Zwollenaar..". En vuurwerk, veel vuurwerk.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:50:29 #108
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143034013
pi_143034098
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:48 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik hoor vanaf hier (Weezelandenpark) mensen zingen, denk bij het stadion.
"Ik ben een Zwollenaar..". En vuurwerk, veel vuurwerk.
Ik hoor het vuurwerk knallen in de verte

quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
:D

Nu hoor ik Zwolse malloten geneuri op de achtergrond hehehehe

[ Bericht 1% gewijzigd door Joosie200 op 03-08-2014 23:02:10 ]
mag het weten
  zondag 3 augustus 2014 @ 23:02:50 #110
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143034572
Trommels, gezang. _O_

Volgens mij weer een mooi feestje daar. :D
pi_143035439
Zwolle Zwolle Utreg komt eraan!!

Zal me vrijdag een potje worden :')
  maandag 4 augustus 2014 @ 08:40:36 #112
422160 _pieterpost
Postbezorger.
pi_143043040
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Zwolle Zwolle Utreg komt eraan!!

Zal me vrijdag een potje worden :')
Tot vrijdag o|O
Postbezorger.
pi_143043058
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 08:40 schreef _pieterpost het volgende:

[..]

Tot vrijdag o|O
Kan nu hele verhalen ophangen over dat ik hoop dat PEC zichzelf nu overschat en wij als verrassing wat doelpunten maken.

De realiteit is dat jullie nu al in een prima flow zitten, en dat het dus heel zwaar wordt :P
pi_143046681
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Zwolle Zwolle Utreg komt eraan!!

Zal me vrijdag een potje worden :')
Het is vooral te hopen dat Utrecht-supporters deze keer wél gewoon de Zwolse cafés met rust laten.

pi_143048027
Voorpagina van Corriere dello Sport halen. _O_



''Het kleine Zwolle de nachtmerrie van Ajax''.
  PR en moderator maandag 4 augustus 2014 @ 12:36:58 #116
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_143048254
quote:
15s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:47 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is vooral te hopen dat Utrecht-supporters deze keer wél gewoon de Zwolse cafés met rust laten.

Dat zijn echt van die randdebielen die het helemaal niet meer om het voetbal doen.
Die 'supporters' maakten dat ik voorheen een schijthekel aan voetbal had.

Dan ga je met ijzeren staven, hockeysticks en fucking luchtdrukpistolen (waar je echt iemand mee dood kan schieten als je bijv. op de slaap richt) mensen aanvallen alleen omdat ze nou toevallig op een andere plaats geboren zijn en daarom fan zijn van een andere voetbalclub :') :') :')

Gelukkig weet ik nu dankzij Mono dat dat maar een select groepje randdebielen is die elke club wel heeft :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_143048498
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:29 schreef Intellectueel het volgende:
Voorpagina van Corriere dello Sport halen. _O_

[ afbeelding ]

''Het kleine Zwolle de nachtmerrie van Ajax''.
Kut krant :r
pi_143049580
quote:
15s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:47 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is vooral te hopen dat Utrecht-supporters deze keer wél gewoon de Zwolse cafés met rust laten.

Het is vooral te hopen dat jij het verschil ziet tussen Utrecht supporters en randdebielen.

Hebben niets met Utreg te maken :r
pi_143049617
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:22 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Het is vooral te hopen dat jij het verschil ziet tussen Utrecht supporters en randdebielen.

Hebben niets met Utreg te maken :r
Ik zie dat verschil best, maar je moet niet net doen alsof ze niks met FC Utrecht hebben te maken. Dat hebben ze namelijk wel.
pi_143049643
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:23 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zie dat verschil best, maar je moet niet net doen alsof ze niks met FC Utrecht hebben te maken. Dat hebben ze namelijk wel.
Als ik je moeder in elkaar schop en daarbij roep "BOMEN BOMEN" dan moeten alle bomen gekapt want die zijn schuldig?
pi_143049688
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Als ik je moeder in elkaar schop en daarbij roep "BOMEN BOMEN" dan moeten alle bomen gekapt want die zijn schuldig?
Wat een totaal onzinnige vergelijking.
pi_143049708
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Als ik je moeder in elkaar schop en daarbij roep "BOMEN BOMEN" dan moeten alle bomen gekapt want die zijn schuldig?
Kromme vergelijking. Dat weet je zelf ook best. Die hooligans die dat café kort en klein sloegen, handelden als fans van FC Utrecht en ze kozen dat café uit omdat daar vaak PEC-supporters komen.

Ik snap - nogmaals - best het verschil tussen normale, beschaafde supporters en dat soort tuig, maar ga nu net zitten doen alsof er geen link met FC Utrecht is. Die link is er overduidelijk wel.
pi_143049724
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat een totaal onzinnige vergelijking.
Klopt, net zo onzinnig als randdebielen als supporters van een club zien.

Je moet dat soort tuig geen aandacht geven, net als dat je dries roelvink en peter jan rens gewoon moet doodzwijgen.
pi_143049774
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:26 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Klopt, net zo onzinnig als randdebielen als supporters van een club zien.
Nee. Je vergelijking gaat gewoon mank. Tegelijkertijd moet je niet doen alsof mensen die jou niet aanstaan geen FC Utrecht fans meer zijn - dat is gewoon struisvogelgedrag. Alsof alle criminelen in dit land toch niet ons probleem zijn, "want die randdebielen zijn geen Nederlander".
pi_143049799
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Als ik je moeder in elkaar schop en daarbij roep "BOMEN BOMEN" dan moeten alle bomen gekapt want die zijn schuldig?
Goede vergelijking. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143049819
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee. Je vergelijking gaat gewoon mank. Tegelijkertijd moet je niet doen alsof mensen die jou niet aanstaan geen FC Utrecht fans meer zijn - dat is gewoon struisvogelgedrag. Alsof alle criminelen in dit land toch niet ons probleem zijn, "want die randdebielen zijn geen Nederlander".
Zullen we het gewoon ontopic houden en tuig achterwege laten? Is misschien struisvogelgedrag, maar wel het enige wat je kan doen. Voor mij is dat tuig /care, ik wil er niet mee vergeleken worden en laat mij er niet mee in. Ik kan er ook, helaas, niks aan doen. Dus ik weet niet wat ik met de discussie moet.
pi_143049865
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Zullen we het gewoon ontopic houden en tuig achterwege laten? Is misschien struisvogelgedrag, maar wel het enige wat je kan doen. Voor mij is dat tuig /care, ik wil er niet mee vergeleken worden en laat mij er niet mee in. Ik kan er ook, helaas, niks aan doen. Dus ik weet niet wat ik met de discussie moet.
Fair enough. Heb je PEC gister gezien? Zo ja; hoe denk je dat Utrecht daar tegenop gewassen is? Vorig seizoen probeerde Utrecht alleen maar het spel dood te maken, en behoorlijk efficiënt ook ;(
pi_143050056
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Fair enough. Heb je PEC gister gezien? Zo ja; hoe denk je dat Utrecht daar tegenop gewassen is? Vorig seizoen probeerde Utrecht alleen maar het spel dood te maken, en behoorlijk efficiënt ook ;(
Nee, ik heb het niet gezien. Wel kleine stukjes van gelezen. Maar ik weet niet of we daar tegenop gewassen zijn, hoewel ik denk dat we op een aantal posities op papier kwalitatief betere spelers hebben.
PEC is volgens mij goed op elkaar ingespeeld en er zijn niet teveel spelers vertrokken. Ook weinig boeiends gekomen naar ik meen.

Kans die we maken is dat Mokotjo deze week nog vertrekt of dat er dermate veel onrust rondom hem is dat het team beïnvloed wordt. En uiteraard een stukje onderschatting wat in ons voordeel kan spreken.

Ik ben bang voor een 2-0 verlies, en hoop op een 0-0 of misschien 0-1 met een beetje geluk.
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:34:38 #129
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143058059
Lekker gisteren hoor. _O_
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:20:35 #130
131603 Afwazig
Serious business
pi_143059548
Nu nog even de EL oppikken!
pi_143060636
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Fair enough. Heb je PEC gister gezien? Zo ja; hoe denk je dat Utrecht daar tegenop gewassen is? Vorig seizoen probeerde Utrecht alleen maar het spel dood te maken, en behoorlijk efficiënt ook ;(
Toevallig vandaag in het nieuws:
quote:
Werkstraf voor supporters FC Utrecht

ZWOLLE -
Vier supporters van FC Utrecht moeten een werkstraf van 80 uur opknappen en gezamenlijk 6000 euro schade vergoeden aan een café in de binnenstad van Zwolle. De politierechter in Zwolle achtte maandag bewezen dat de vier deel uitmaakten van een groep Utrechters die in augustus vorig jaar naar Zwolle kwam om daar te vechten met supporters van PEC Zwolle.
De via internet afgesproken vechtpartij ging vooraf aan een wedstrijd tussen PEC Zwolle en FC Utrecht. De politie pakte 17 vechtersbazen op, 13 Utrechters en vier aanhangers van PEC Zwolle.
De vier Utrechters ontkenden hun aandeel. Maar volgens de rechter maakten zij deel uit van een „homogene groep, zichtbaar bewapend met stokken en riemen”. Later dit jaar moeten nog enkele hooligans voor de rechter verschijnen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)or_supporters__.html

Zonder het goed te keuren of goed te praten, het initiatief kwam blijkbaar niet enkel van een stel halve gare uit Utrecht.
pi_143064339
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:58 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Toevallig vandaag in het nieuws:

[..]

http://www.telegraaf.nl/t(...)or_supporters__.html

Zonder het goed te keuren of goed te praten, het initiatief kwam blijkbaar niet enkel van een stel halve gare uit Utrecht.
Je zegt net dat je het achter je wil laten en er niet over wil praten, en als er dan PEC-supporters bij betrokken zijn moet je dat wel melden? Vind ik flauw.
pi_143065587
Het maakt niet uit van welke club de supporters zijn. Zie ook dit stel idioten, dat bijna een wedstrijd om zeep hielp die we nog goed kennen: Identiteit vijfde vuurwerkgooier bekerfinale bekend

Ongeacht welke club, dit soort wangedrag moet keihard worden aangepakt. Ik vind 80 uur werkstraf echt mager. Hopelijk komt dat café met 6.000 euro schadevergoeding een beetje uit de kosten.
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:12:59 #134
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143065794
quote:
15s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
Het maakt niet uit van welke club de supporters zijn. Zie ook dit stel idioten, dat bijna een wedstrijd om zeep hielp die we nog goed kennen: Identiteit vijfde vuurwerkgooier bekerfinale bekend

Ongeacht welke club, dit soort wangedrag moet keihard worden aangepakt. Ik vind 80 uur werkstraf echt mager. Hopelijk komt dat café met 6.000 euro schadevergoeding een beetje uit de kosten.
Cafe is alweer lang en breed open en draait volgens mij prima.

Zijn al meerdere acties voor geweest. :Y
pi_143065960
quote:
15s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
Het maakt niet uit van welke club de supporters zijn. Zie ook dit stel idioten, dat bijna een wedstrijd om zeep hielp die we nog goed kennen: Identiteit vijfde vuurwerkgooier bekerfinale bekend

Ongeacht welke club, dit soort wangedrag moet keihard worden aangepakt. Ik vind 80 uur werkstraf echt mager. Hopelijk komt dat café met 6.000 euro schadevergoeding een beetje uit de kosten.
Het maakt mij ook niet uit van welke club ze zijn, ik vind het alleen opmerkelijk dat Tha_Duck als het om Utrechters gaat de hele situatie wegwuift met slappe excuses dat die mensen geen fan zijn, niets met hem gemeen hebben en dat hij er niet over wil praten, om vervolgens met een beschuldigende vinger te wijzen als er een artikel is dat er ook PEC-supporters bij waren :')

Wat ik overigens al had aangenomen. Lijkt me niet dat een stelletje Utrechters in Zwolle in een café met elkaar gaat matten. Maar goed, dat terzijde.
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:25:44 #136
131603 Afwazig
Serious business
pi_143068996
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:12 schreef JJH het volgende:

[..]

Cafe is alweer lang en breed open en draait volgens mij prima.

Zijn al meerdere acties voor geweest. :Y
Café draait voor geen reet man :D. Komt geen hond.

Die 6000 euro slaat ook nergens op want die knakenzooi daarbinnen ziet er niet uit. Ruit ingegooid en een paar barkrukken 6000 euro. Ja hoor.
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:28:43 #137
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143069132
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:25 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Café draait voor geen reet man :D. Komt geen hond.

Die 6000 euro slaat ook nergens op want die knakenzooi daarbinnen ziet er niet uit. Ruit ingegooid en een paar barkrukken 6000 euro. Ja hoor.
Het is ook geen cafe in de binnenstad waar op een zaterdag 300+man binnen staan. Maar voor zover ik het kan beoordelen heeft het wel z'n eigen groep vaste klanten.

Zo vaak kom ik er nou ook weer niet.
pi_143069337
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je zegt net dat je het achter je wil laten en er niet over wil praten, en als er dan PEC-supporters bij betrokken zijn moet je dat wel melden? Vind ik flauw.
Sorry, je hebt gelijk. Ik had ook de nadruk moeten leggen op het feit dat er recht gesproken is en er mensen veroordeeld zijn. Niet tof dat ik dat niet gedaan heb.
pi_143069491
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:33 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Sorry, je hebt gelijk. Ik had ook de nadruk moeten leggen op het feit dat er recht gesproken is en er mensen veroordeeld zijn. Niet tof dat ik dat niet gedaan heb.
Baas ben je ook O+
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:48:03 #141
131603 Afwazig
Serious business
pi_143080915
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:28 schreef JJH het volgende:

[..]

Het is ook geen cafe in de binnenstad waar op een zaterdag 300+man binnen staan. Maar voor zover ik het kan beoordelen heeft het wel z'n eigen groep vaste klanten.

Zo vaak kom ik er nou ook weer niet.
Is de stamkroeg van mijn neef. Die zit er nog wel regelmatig met paar vanda's maar volgens hem is het ook aardig treurig gesteld met de klandizie. Ik denk dat ze financieel even een slag willen slaan uit dit incident. Goed bekeken hoor, daar niet van.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:52:33 #142
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143081014
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:48 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Is de stamkroeg van mijn neef. Die zit er nog wel regelmatig met paar vanda's maar volgens hem is het ook aardig treurig gesteld met de klandizie. Ik denk dat ze financieel even een slag willen slaan uit dit incident. Goed bekeken hoor, daar niet van.
Oke. :)

Tevens:
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)ft-me-niet-te-bellen
pi_143081416
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Fair enough. Heb je PEC gister gezien? Zo ja; hoe denk je dat Utrecht daar tegenop gewassen is? Vorig seizoen probeerde Utrecht alleen maar het spel dood te maken, en behoorlijk efficiënt ook ;(
En dit seizoen zal Utrecht al druk zetten bij jullie 16, mits de belofte wordt waargemaakt natuurlijk.

Dat gesloopte café was trouwens een reactie op een actie van Zwollenaren het seizoen daarvoor bij een vriendschappelijke wedstrijd, niet om goed te praten verder maar tuig hebben we allemaal lopen helaas...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 6 augustus 2014 @ 10:47:10 #144
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143117250
Ik lees dat er 1.5mln wordt gevraagd voor Mokotjo.
En 1 voor Boer.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:16:34 #145
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143118011
quote:
Na PSV en Ajax mengt FC Twente zich steeds nadrukkelijker in de strijd om Kamohelo Mokotjo. "Twente heeft zich inderdaad bij de zaakwaarnemer van Kamo gemeld. De volgende stap is dat ze bij ons gaan aankloppen, denk ik", zegt Gerard Nijkamp, technisch directeur van PEC Zwolle. De 'Blauwvingers' vragen 1,5 miljoen euro voor de Zuid-Afrikaanse middenvelder. (VI)
In de liveblog over de transfermarkt op nu.nl
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:33:54 #146
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143118446
Ik hoop niet dat hij naar Twente gaat. We hebben Lachman en Mokhtar daar al aan verkocht en laatstgenoemde zit nu daar op de bank.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:40:47 #147
131603 Afwazig
Serious business
pi_143118637
Pleur op met je Twente. Gewoon aan zijn contract houden voor dat geld. Volgend jaar mogen ze hem komen halen voor 1,5 miljoen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:44:06 #148
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143118739
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:40 schreef Afwazig het volgende:
Pleur op met je Twente. Gewoon aan zijn contract houden voor dat geld. Volgend jaar mogen ze hem komen halen voor 1,5 miljoen.
Als hij zo blijft spelen gaat er heus wel meer dan 1,5 gevraagd worden, wat je ook gewoon moet doen dan.
pi_143121087
ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 05-08-2014 om 19:30:59 Volgens geruchten heeft FC Twente naast Mokotjo ook belangstelling voor Van Polen. Bij de club uit Enschede spelen al Mokhtar en Lachman. reageer retweet
Hoop toch echt dat er buiten Mokotjo (die niet te houden is) iedereen binnen boord blijft.
Postbezorger.
pi_143121253
Wat mij betreft mag FC Twente wel eens ophouden met het leegkopen van PEC. Ik zie Mokotjo liever naar Ajax vertrekken dan naar Twente. Die stap zou voor hem trouwens ook verstandiger zijn. Al was het alleen al omdat Ajax in de Champions League speelt...
pi_143121355
Twente wordt als het zo doorgaat na Cambuur "PEC 3"
Postbezorger.
  PR en moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 13:43:23 #152
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_143122152
Als ze van Polen afpakken heb ik gvd niks meer om op te soppen bij een wedstrijd :r :r

Beter doen ze dat niet :'(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:53:52 #153
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_143122449
quote:
13s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:43 schreef Moira. het volgende:
Als ze van Polen afpakken heb ik gvd niks meer om op te soppen bij een wedstrijd :r :r

Beter doen ze dat niet :'(
Zijn die dwergen voorin niet wat voor jou?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:55:10 #154
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143122488
Brammetje = PEC. Ik zou het erger vinden als hij gaat dan bijvoorbeeld een Mokotjo.
pi_143122892
Ik zie dat ook niet zitten hoor. :{ Tevens dient 11 aug. de lijst met spelers voor de Europa League ingeleverd te zijn bij de UEFA. Alles wat er daarna nog bijkomt mag dus niet meespelen.
Postbezorger.
pi_143123757
Avdic mag trouwens weg bij AZ omdat hij niet goed genoeg is. Toch zonde dat die jongen dan zo snel bij Zwolle vertrokken is, ik geloof dat ze hem wel wilden overnemen toen zijn huurcontract afgelopen was.
pi_143126599
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:35 schreef Tchock het volgende:
Avdic mag trouwens weg bij AZ omdat hij niet goed genoeg is. Toch zonde dat die jongen dan zo snel bij Zwolle vertrokken is, ik geloof dat ze hem wel wilden overnemen toen zijn huurcontract afgelopen was.
Inderdaad. Was echt een prima speler. Net als Sjoerd Ars. Wat een koning. Zonde dat hij naar Bulgarije ging. Zie hem graag terug komen. Een speler waar je wat aan hebt. Zo zeker niet misstaan in dit elftal.
pi_143126674
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:56 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Inderdaad. Was echt een prima speler. Net als Sjoerd Ars. Wat een koning. Zonde dat hij naar Bulgarije ging. Zie hem graag terug komen. Een speler waar je wat aan hebt. Zo zeker niet misstaan in dit elftal.
Zwolle zou Avdic eigenlijk gewoon moeten terughalen. 9 ton moet hij kosten volgens Transfermarkt.nl, daar kan wel wat vanaf denk ik.
pi_143126789
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zwolle zou Avdic eigenlijk gewoon moeten terughalen. 9 ton moet hij kosten volgens Transfermarkt.nl, daar kan wel wat vanaf denk ik.
Inderdaad. Stuur even een tweet naar ze ;)
pi_143126799
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:02 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Inderdaad. Stuur even een tweet naar ze ;)
Lul :')
pi_143126823
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Lul :')
:D
Nee, ik hoop dat ze hetzelfde inzien hoor. Prima speler, zie ik echt graag terug komen.
pi_143126831
Vrijdagavond trouwens weer ergens tussen vak 1t/m9 staan _O_ Het gaat weer beginnen O+
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:10:25 #163
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_143127126
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:56 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Inderdaad. Was echt een prima speler. Net als Sjoerd Ars. Wat een koning. Zonde dat hij naar Bulgarije ging. Zie hem graag terug komen. Een speler waar je wat aan hebt. Zo zeker niet misstaan in dit elftal.
Net als Arne Slot ;(
pi_143127253
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:10 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Net als Arne Slot ;(
Slot zij met ons ;(
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:24:18 #165
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143127633
Als we Arne noemen moeten we ook nog even Albert van der Haar noemen. Slot en Albert in één elftal was echt puur genot. _O_
pi_143127683
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als we Arne noemen moeten we ook nog even Albert van der Haar noemen. Slot en Albert in één elftal was echt puur genot. _O_
Jaa :D Die voetbalt nog steeds, trouwens. In de hoofdklasse geloof ik.
pi_143128822
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Vrijdagavond trouwens weer ergens tussen vak 1t/m9 staan _O_ Het gaat weer beginnen O+
Yes! Me 2.

Tevens:

quote:
Afgelopen zondag schreef PEC Zwolle wederom geschiedenis. Na de bekerwinst in april, werd nu ook de Johan Cruijff Schaal gewonnen. Vrijdag wordt de selectie hiervoor in het zonnetje gezet.

In de Amsterdam ArenA wonnen de mannen van trainer Ron Jans met 1-0 van landskampioen Ajax. Een historische gebeurtenis voor de club, die zodoende de tweede hoofdprijs in drie maanden tijd wist te pakken. Vrijdag staat de eerste competitiewedstrijd van de Eredivisie op het programma. In het eigen IJsseldelta stadion neemt PEC Zwolle het om 20.00 uur op tegen FC Utrecht.

Na afloop van dit duel, vindt de huldiging van de Johan Cruijff Schaal plaats! Blijf dus na het laatste fluitsignaal nog even zitten en juich onze spelers en de schaal tijdens de ereronde toe.
Feestje!! *O* *O* *O*
Postbezorger.
pi_143128909
Goed, als Ajacied vind ik het jammer dat Ajax niet revanche kon nemen maar puur gekeken naar de wedstrijd verdiende PEC de overwinning. Dus bij deze gefeliciteerd met de schaal.

Ik hoop wel dat dit geen voorbode is voor dit nieuwe seizoen. :{
pi_143128910
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:55 schreef _pieterpost het volgende:

Feestje!! *O* *O* *O*
Zou dat toch vooraf hebben gepland.

Ik acht de kans niet groot, maar hoeveel mensen blijven vrolijk zitten als je net met 1-4 bent afgedroogd? :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143129022
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zou dat toch vooraf hebben gepland.

Ik acht de kans niet groot, maar hoeveel mensen blijven vrolijk zitten als je net met 1-4 bent afgedroogd? :+
Dromen zijn bedrog jongeman! o|O
Postbezorger.
pi_143129164
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zou dat toch vooraf hebben gepland.

Ik acht de kans niet groot, maar hoeveel mensen blijven vrolijk zitten als je net met 1-4 bent afgedroogd? :+
Veel wel hoor. Je moet toch je helden even aanmoedigen. Vóór de wedstrijd kan bijna niet, omdat iedereen altijd pas op het laatste moment binnen komt. En in de rust huldigen is ook weer zo raar. :P
pi_143129291
En dan missen we de G voetballers weer.
pi_143130015
Weet je wat me trouwens opvalt? Als je reacties leest van Ajacieden over zondag is hét argument dat steeds herhaald wordt: "kan gebeuren, we zitten nog in de voorbereiding, seizoen is nog niet begonnen, niet op elkaar ingespeeld..."

Alsof PEC er al een half seizoen op had zitten :') Serieus, wat is dat voor kul? Dat is als klagen dat je zo'n last had van de regen terwijl de tegenstander net zo goed tot zijn enkels in het water staat.
pi_143132775
Nou ja, PEC stond op volle oorlogssterkte. Ajax miste Cillesen en Blind (Veltman is niet echt van zo'n waarde). Dat speelt wel mee natuurlijk. Voor de rest is het enigzins kul, je merkte dat Ajax te weinig creëerde om er voor de volle 100% tegenaan te gaan. Dat lag meer aan onwil dan het inleveren van kwaliteit.
  PR en moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 19:15:27 #175
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_143133200
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:53 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Zijn die dwergen voorin niet wat voor jou?
Neh, van Polen is de enige waardoor ik van de blauwe/witte stoeltjes glijd.

Saymak is eigk ook wel doable, maar ben meer van de kaaskopjens :@
Eigenlijk zou ik het hele team wel afwerken, maar dan gewoon omdat PEC O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 19:16:19 #176
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_143133234
Oh en ik hoor net dat we er vrijdag bij zijn in 't sfeervak *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_143133550
Ach Zwolle hoeft zich niet zorgen te maken. Liggen er toch zo uit!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:36:52 #178
131603 Afwazig
Serious business
pi_143134170
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:23 schreef Fokker101 het volgende:
Ach Zwolle hoeft zich niet zorgen te maken. Liggen er toch zo uit!
Oké.
pi_143135073
Ik geniet er altijd wel van, door iedereen ondergewaardeerd worden. Dat riep men ook bij de bekerfinale en bij de JC schaal.
Tuurlijk, het wordt geen walk in the park, maar wie zegt dat we het niet redden? De bal is rond, Zwolle heeft goede spelers in huis. Tuurlijk, we zullen geen landskampioen worden, maar de rek is er nog lang niet uit.
Elke wedstrijd spelen om te winnen met prima voetbal. In de 2e helft tegen Ajax heb ik een paar keer het heerlijke tikkie-takkie voetbal gezien op het middenveld. Tegen de landskampioen!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:58:56 #180
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143135517
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:23 schreef Fokker101 het volgende:
Ach Zwolle hoeft zich niet zorgen te maken. Liggen er toch zo uit!
Bedankt voor je nuttige informatie. Zet je tanden vooral even in een ander onderwerp. ;)
pi_143136865
quote:
Hieronder vindt u een overzicht van de door u bestelde kaarten.

Datum Tijd Competitie Vak Rij Stoel Prijs per stoel
08-08-2014 20:00 PEC Zwolle - FC Utrecht 2 ¤ 19.25
08-08-2014 20:00 PEC Zwolle - FC Utrecht 2 ¤ 19.25
08-08-2014 20:00 PEC Zwolle - FC Utrecht 2 ¤ 19.25
Internetkorting ¤ -2.25
Totaalprijs ¤ 55.50
O+ O+ O+ O+
pi_143136874
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik geniet er altijd wel van, door iedereen ondergewaardeerd worden. Dat riep men ook bij de bekerfinale en bij de JC schaal.
Tuurlijk, het wordt geen walk in the park, maar wie zegt dat we het niet redden? De bal is rond, Zwolle heeft goede spelers in huis. Tuurlijk, we zullen geen landskampioen worden, maar de rek is er nog lang niet uit.
Elke wedstrijd spelen om te winnen met prima voetbal. In de 2e helft tegen Ajax heb ik een paar keer het heerlijke tikkie-takkie voetbal gezien op het middenveld. Tegen de landskampioen!
Precies. Altijd onderschat worden is heerlijk _O_ Overigens liggen alle Nederlandse ploegen er zo uit, dus ja. :')
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:19:57 #183
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143136899
Ik heb wel zin in een Europese awayday, maar ik denk dat het weer zo'n oostblok club gaat worden. :'(
pi_143136917
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb wel zin in een Europese awayday, maar ik denk dat het weer zo'n oostblok club gaat worden. :'(
Welnee, we loten gewoon tegen Inter :9~
pi_143136974
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:03 schreef Monopoly het volgende:
Nou ja, PEC stond op volle oorlogssterkte. Ajax miste Cillesen en Blind (Veltman is niet echt van zo'n waarde). Dat speelt wel mee natuurlijk. Voor de rest is het enigzins kul, je merkte dat Ajax te weinig creëerde om er voor de volle 100% tegenaan te gaan. Dat lag meer aan onwil dan het inleveren van kwaliteit.
PEC mist ook erg veel spelers ten opzichte van de bekerfinale. En Vermeer was de beste man op het veld bij Ajax, dus Cillessen werd niet gemist.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:21:10 #186
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143136982
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:20 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Welnee, we loten gewoon tegen Inter :9~
Zou wel mooi zijn, hopen dat het allemaal onder de 120/130 euro kan(kaartjes, vliegticket etc), dat zou wel heel prettig zijn.
pi_143137055
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:20 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Welnee, we loten gewoon tegen Inter :9~
Hoop het niet. Doe mij maar de meest matige ploeg die er bij zit, dan komen we Inter wel tegen in de groepsfase :D
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:27:28 #188
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143137312
Zijn jullie ook van plan om naar de uitwedstrijd te gaan?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:29:42 #189
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143137428
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zijn jullie ook van plan om naar de uitwedstrijd te gaan?
mits het een beetje normaal te bereizen is.
Ik ga niet mee naar Oost-Kazachstan ofzo.
Duitsland, frankrijk, Engelend. O+
Spanje ook nog wel. :Y
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:30:54 #190
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143137491
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:29 schreef JJH het volgende:

[..]

mits het een beetje normaal te bereizen is.
Ik ga niet mee naar Oost-Kazachstan ofzo.
Duitsland, frankrijk, Engelend. O+
Spanje ook nog wel. :Y
Ja, daar dacht ik ook aan. Vliegveld moet wel in de buurt zijn etc.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:31:34 #191
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143137525
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:30 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ja, daar dacht ik ook aan. Vliegveld moet wel in de buurt zijn etc.
Zou stiekem ook wel gewoon vet zijn als we met de bus naar Monchengladbach kunnen. _O-
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:32:18 #192
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143137554
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:31 schreef JJH het volgende:

[..]

Zou stiekem ook wel gewoon vet zijn als we met de bus naar Monchengladbach kunnen. _O-
Zou ik ook niet erg vinden. Mits het betaalbaar is en goed te bereiken is zijn er weinig problemen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:33:05 #193
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_143137589
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:31 schreef JJH het volgende:

[..]

Zou stiekem ook wel gewoon vet zijn als we met de bus naar Monchengladbach kunnen. _O-
Mooie club dat BMG _O_ Niks mis mee. Hoe die ook net niet degradeerden paar jaar terug _O_ !
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:40:57 #194
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143137973
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:33 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Mooie club dat BMG _O_ Niks mis mee. Hoe die ook net niet degradeerden paar jaar terug _O_ !
Ik houd van dat soort clubs.

Spurs zouden ook tof zijn.:D
Er is trouwens al een wiki over het komende Europa League seizoen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Europa_League_2014/15
pi_143138341
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:40 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik houd van dat soort clubs.

Spurs zouden ook tof zijn.:D
Er is trouwens al een wiki over het komende Europa League seizoen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Europa_League_2014/15
Wie we dus kunnen treffen zijn alle geplaatste teams uit de play-offronde, de winnaars van de derde voorronde en de afvallers uit de derde voorronde van de CL. Komt neer op:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:57:27 #196
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143138807
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wie we dus kunnen treffen zijn alle geplaatste teams uit de play-offronde, de winnaars van de derde voorronde en de afvallers uit de derde voorronde van de CL. Komt neer op:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Staan toch toffe clubs bij. Ook een boel clubs waar we zeker een kans tegen maken. :Y

Hull zou ook tof zijn. Met het bootje over enzo. 8-)
pi_143140586
Hopen dat Feyenoord geplaatst is. Zou echt super kut zijn als we die loten. :')
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:24:15 #198
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143140661
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:23 schreef Tchock het volgende:
Hopen dat Feyenoord geplaatst is. Zou echt super kut zijn als we die loten. :')
Dat kan sowieso toch niet? Dat clubs uit dezelfde landen elkaar zo vroeg in het toernooi al treffen?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:26:49 #199
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_143140817
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:24 schreef JJH het volgende:

[..]

Dat kan sowieso toch niet? Dat clubs uit dezelfde landen elkaar zo vroeg in het toernooi al treffen?
Feyenoord-PSV was wel classic :D
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:28:16 #200
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143140899
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Feyenoord-PSV was wel classic :D
Dat was al een kwartfinale toch?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:29:17 #201
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_143140959
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef JJH het volgende:

[..]

Dat was al een kwartfinale toch?
Ja, dat klopt. Maar ik bedoel dat was toch wel een van de bijzondere confrontaties van Nederlandse clubs.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:30:19 #202
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143141018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Maar ik bedoel dat was toch wel een van de bijzondere confrontaties van Nederlandse clubs.
True. :Y

Ik kan me zo ook een, twee, drie ook niet herinneren dat het ooit gebeurt is verder.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:34:33 #203
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_143141280
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:30 schreef JJH het volgende:

[..]

True. :Y

Ik kan me zo ook een, twee, drie ook niet herinneren dat het ooit gebeurt is verder.
Finale Intertoto Ajax-Feyenoord 1962, maar dat herinner ik me ook niet hoor.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:35:13 #204
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143141319
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ajax-Feyenoord 1962, maar dat herinner ik me ook niet hoor.
Toen was ik -23. :D
pi_143141899
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:58 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Bedankt voor je nuttige informatie. Zet je tanden vooral even in een ander onderwerp. ;)
Op je teentjes getrapt? Als je realistisch kijkt maakt Zwolle geen enkele kans in de EL. En geen enkele Nederlandse club maakt kans in de EL, CL. Behalve Ajax, en nee ik ben geen supporter van Ajax. Maar het is gewoon zo.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:51:51 #206
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143142086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:48 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Op je teentjes getrapt? Als je realistisch kijkt maakt Zwolle geen enkele kans in de EL. En geen enkele Nederlandse club maakt kans in de EL, CL. Behalve Ajax, en nee ik ben geen supporter van Ajax. Maar het is gewoon zo.
Nee, totaal niet. Is ook niet normaal dat PEC ten eerste Europa in kan maar goed, de bal is rond maar ik verwacht totaal niet dat PEC een wedstrijd wint.
pi_143142117
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
totaal niet. Is ook niet normaal dat PEC ten eerste Europa in kan maar goed, de bal is rond maar ik verwacht totaal niet dat PEC een wedstrijd wint.
Fijn.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 22:02:00 #208
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143142551
Het is afhankelijk van de loting.
Krijg je de Spurs, Villareal of Inter kun je inpakken. En genieten van de ervaring.

Ik weet niet hoe het zit met seeded clubs enzo,maar mocht je tegen een Cypriotisch clubje loten ontstaan er toch wel mogelijkheden
pi_143144097
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:48 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Op je teentjes getrapt? Als je realistisch kijkt maakt Zwolle geen enkele kans in de EL. En geen enkele Nederlandse club maakt kans in de EL, CL. Behalve Ajax, en nee ik ben geen supporter van Ajax. Maar het is gewoon zo.
Ach, je loopt gewoon dom te trollen. Alsof de EL niet boeit omdat PEC slechte kansen heeft :') Laten we maar gewoon kijken welke tegenstander we loten, wat het weer is, hoe de wedstrijd verloopt, en dan zeuren. Niemand had van te voren gedacht dat we überhaupt ooit Europees zouden halen. En zeker niet via de beker :D
pi_143144890
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef JJH het volgende:
Het is afhankelijk van de loting.
Krijg je de Spurs, Villareal of Inter kun je inpakken. En genieten van de ervaring.

Ik weet niet hoe het zit met seeded clubs enzo,maar mocht je tegen een Cypriotisch clubje loten ontstaan er toch wel mogelijkheden
Astu; http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedel2014.html

Even doorscrollen naar ronde 4 en dan kunnen jullie loten tegen de seeded clubs, behalve de nederlandse ;)
U MAD?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 22:58:12 #211
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143145128
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Astu; http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedel2014.html

Even doorscrollen naar ronde 4 en dan kunnen jullie loten tegen de seeded clubs, behalve de nederlandse ;)
^O^

Verschaft duidelijkheid. :)
pi_143145225
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:58 schreef JJH het volgende:

[..]

^O^

Verschaft duidelijkheid. :)
Schijnt nog niet geheel te kloppen volgens het Feyenoord topic, maar dan heb je al een beetje een beeld.
U MAD?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:02:51 #213
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143145344
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Schijnt nog niet geheel te kloppen volgens het Feyenoord topic, maar dan heb je al een beetje een beeld.
Staat ook in het geel dat er nog het een en ander kan wijzigen. :Y

We gaan het mee maken zaterdag. Ik hoop op een beetje mazzel. :@
pi_143145452
Is loting niet vrijdag
U MAD?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:05:59 #215
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143145510
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Is loting niet vrijdag
Ik zie het ja. :')

Ik heb nog vakantie, ben de dagen van de week een beetje kwijt. :D
pi_143146090
Ik zie in dat linker rijtje weinig clubs waarvan Zwolle in een tweeluik zal winnen. Funchal misschien. Ook lekker om nu naar toe te gaan, Madeira. Leuk voor de fans.
U MAD?
pi_143147688
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie in dat linker rijtje weinig clubs waarvan Zwolle in een tweeluik zal winnen. Funchal misschien. Ook lekker om nu naar toe te gaan, Madeira. Leuk voor de fans.
Er zijn wel meer zwakkere ploegen waar een stuntje tegen mogelijk is. Hull City, Mainz, dat soort ploegen. Maar ongeacht de loting wordt het echt een monsterklus. Lastigste wedstrijd die PEC in de recente tijd gespeeld heeft, dat sowieso. :P
pi_143154354
Meen je verdomme niet. :')

quote:
'Mokotjo verruilt PEC Zwolle voor FC Twente'

FC Twente zou met PEC Zwolle een akkoord hebben bereikt over een transfer van Kamohelo Mokotjo.

De 23-jarige middenvelder tekent op korte termijn een meerjarig contract bij de nummer drie van het afgelopen eredivisieseizoen, zo bericht het AD.

Met de transfer zou een bedrag van anderhalf miljoen euro zijn gemoeid. FC Twente, dat wegens zijn financiële situatie in de gevreesde categorie 1 zit en in feite onder curatele staat van de KNVB, kreeg toestemming van de voetbalbond voor deze uitgave.

De Tukkers staan zelf op het punt om Quincy Promes voor ongeveer vijftien miljoen euro te verkopen aan Spartak Moskou.

http://www.nu.nl/voetbal/(...)wolle-fc-twente.html
  donderdag 7 augustus 2014 @ 06:46:27 #219
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_143154423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 06:21 schreef Intellectueel het volgende:
Meen je verdomme niet. :')

[..]

Anderhalf miljoen.. Pff Joop moet weer zonodig met geld strooien alsof hij zwarte piet is. :N
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_143154461
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 06:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Anderhalf miljoen.. Pff Joop moet weer zonodig met geld strooien alsof hij zwarte piet is. :N
Anderhalf miljoen is natuurlijk veel te weinig voor één van de beste - imo de beste - middenvelder van de Eredivisie. Voor dat bedrag had ik Mokotjo aan zijn contract gehouden. Bovendien had ik hem liever naar Ajax zien gaan dan Twente.
pi_143154502
'De beste middenvelder van de Eredivisie' vind ik schromelijk overdreven.

Maar, het zou wel mooi zijn als ie er morgen al niet meer bij is :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143154529
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 07:05 schreef PBateman1978 het volgende:
'De beste middenvelder van de Eredivisie' vind ik schromelijk overdreven.
Ik niet. Heb hem een heel seizoen lang zien spelen, en vond hem samen met Tadic de beste middenvelder dat hier in Nederland rondliep. Vind hem zelfs te goed voor de Eredivisie.
pi_143154785
Lekker dan.

Mkrabby twitterde op donderdag 07-08-2014 om 07:43:30 Bij de overgang van Mokotjo naar FC Twente pakt #Feyenoord een flink deel van de transfersom mee, naar verluidt meer dan 40 procent. reageer retweet
pi_143155182
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 07:59 schreef Intellectueel het volgende:
Lekker dan.

Mkrabby twitterde op donderdag 07-08-2014 om 07:43:30 Bij de overgang van Mokotjo naar FC Twente pakt #Feyenoord een flink deel van de transfersom mee, naar verluidt meer dan 40 procent. reageer retweet
Dan is Zwolle des te gekker dat ze hem laten gaan voor zo weinig geld. Anderhalf miljoen is niks. PEC houdt hier bijna niks aan over. En Twente, dat onder curatele staat, kan toch gewoon geld uitgeven. :N

Waardeloos dit.
pi_143155243
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 06:54 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Anderhalf miljoen is natuurlijk veel te weinig voor één van de beste - imo de beste - middenvelder van de Eredivisie.
Je moet niet overdrijven chef, als hij zo goed was had feyenoord hem wel gehouden toen ;)

Maar voor Utreg is dat geen slecht nieuws, morgen speelt hij dan sowieso niet meer mee. Ze gaan echt niet het risico op een blessure lopen als het nog niet helemaal rond is, en als het helemaal rond is dan is het ook klaar.

Ik zie onze kansen groeien :7
pi_143155846
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:54 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Je moet niet overdrijven chef, als hij zo goed was had feyenoord hem wel gehouden toen ;)
Ja, want clubs kunnen natuurlijk geen fouten maken, en spelers kunnen zich bij een andere club natuurlijk niet ontwikkelen.
pi_143156004
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:32 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ja, want clubs kunnen natuurlijk geen fouten maken, en spelers kunnen zich bij een andere club natuurlijk niet ontwikkelen.
Jawel hoor, maar bij Zwolle word je niet de beste middenvelder van de Eredivisie. Net zo min als je dat bij Utreg wordt.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:41:35 #228
131603 Afwazig
Serious business
pi_143156028
Voor 1,5 miljoen kun je hem beter houden :r.

Maar het zal wel een afspraak zijn tussen club en speler. Kan het me anders niet voorstellen.
pi_143156044
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:40 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar bij Zwolle word je niet de beste middenvelder van de Eredivisie. Net zo min als je dat bij Utreg wordt.
Ik zie kwaliteit wanneer het zich aandoet. Mokotjo is de beste middenvelder in de Eredivisie.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 7 augustus 2014 @ 10:02:06 #230
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143156414
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed

Ajax verkoopt Lukoki aan PEC

Van onze Telesportredactie
Ajax heeft aanvaller Jody Lukoki verkocht aan PEC Zwolle. . De aanvaller kwam in Amsterdam weinig aan spelen toe.
Het contract van Lukoki in de hoofdstad liep nog één jaar door. Afgelopen seizoen kwam hij op huurbasis uit voor SC Cambuur.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:12:48 #231
131603 Afwazig
Serious business
pi_143156618
Ik blijf de hele dag in bed liggen janken. :r :r :r

Van Mokotjo naar Lukoki voor een fooi.

Nijkamp :r
pi_143156684
Lukoki, blind paard. Waardeloos in-en verkoopbeleid bij Zwolle. Schijnt bij de club achter de schermen ook een financieel rotzooi te zijn.

Man, man, man.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:23:25 #233
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143156873
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:12 schreef Afwazig het volgende:
Ik blijf de hele dag in bed liggen janken. :r :r :r

Van Mokotjo naar Lukoki voor een fooi.

Nijkamp :r
Afwazig, jij zegt weer hoe ik mij ook voel. Ik begin onderhands te denken dat Erben Wennemars de onderhandelingen doet ipv Nijkamp.
pi_143156897
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is ook niet normaal dat PEC ten eerste Europa in kan maar goed
Het is wel normaal hoor - ze zijn de terechte bekerwinnaar.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:25:03 #235
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143156906
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:24 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Het is wel normaal hoor - ze zijn de terechte bekerwinnaar.
Daar heb je gelijk in, alleen had je nooit verwacht dat dat zou gebeuren. :P
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 10:39:49 #236
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143157252
PEC heeft toch al genoeg buitenspelers? Lukoki :')
pi_143157565
Wie gaat er nu op het middenveld spelen i.p.v Mokotjo? Ik zeg El Makrini aantrekken van Cambuur!
Postbezorger.
pi_143157586
Lukoki kopen :') PEC zou geld toe moeten krijgen van Ajax dat ze hem überhaupt willen laten spelen in het elftal. Daar slaan ze toch wel heel erg de plank mis
mag het weten
pi_143157642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:52 schreef _pieterpost het volgende:
Wie gaat er nu op het middenveld spelen i.p.v Mokotjo? Ik zeg El Makrini aantrekken van Cambuur!
Makrini schijnt in beeld te zijn. Pluijm ook.
pi_143157677
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:55 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Makrini schijnt in beeld te zijn. Pluijm ook.
Toch liever Makrini dan Pluijm hoor.. Aardige creatieve speler!
Postbezorger.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:58:11 #241
131603 Afwazig
Serious business
pi_143157732
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:53 schreef Joosie200 het volgende:
Lukoki kopen :') PEC zou geld toe moeten krijgen van Ajax dat ze hem überhaupt willen laten spelen in het elftal. Daar slaan ze toch wel heel erg de plank mis
Dit slaat inderdaad echt helemaal nergens op. Hebben ze Stevie Wonder aangenomen als scout ofzo?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:07:25 #242
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143157938
Lukoki heeft vandaag al meegedaan met de training. Deze gif kan weer:

  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:09:49 #243
131603 Afwazig
Serious business
pi_143157998
Dat is Boerrigter. Dit is Lukoki.gif:

  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:13:28 #244
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143158078
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:09 schreef Afwazig het volgende:
Dat is Boerrigter. Dit is Lukoki.gif:

[ afbeelding ]
Nog beter. _O_
pi_143159955
Koolwijk gaat kiezen tussen PEC of Zwitserland

quote:
Oud-NEC'er Ryan Koolwijk is momenteel in Zwitserland voor een oriënterend bezoek aan FC Aarau. De club uit de hoogste Zwitserse divisie wil de middenvelder met onmiddellijke ingang overnemen. Of Koolwijk ook daadwerkelijk naar het buitenland verhuist is onzeker. Zijn management voerde ook al een aantal gesprekken met PEC Zwolle. Dat is, na het vertrek van Kamohelo Mokotjo naar FC Twente, op zoek naar versterking voor het middenveld.
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)of-Zwitserland.dhtml
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:54:42 #246
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_143160891
Lukoki is wel een baas hoor. Had hem graag nog een jaar bij Cambuur gezien. Zeker de laatste 3/4 maanden was ie in topvorm.
Bedankt Hans.
pi_143164044
Mokotjo had een clausule in zijn contract voor die anderhalf miljoen. Anders had hij überhaupt nooit bij PEC gespeeld. Denk anders even na voor allemaal als een horde bloedhonden op Nijkamp te springen :')

Hoop wel dat Twente nu van Van Polen afblijft.
pi_143164560
PEC moet gewoon Pluim halen, wat een heerlijke voetballer is dat toch.
pi_143164674
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:39 schreef SjaakBauer het volgende:
PEC moet gewoon Pluim halen, wat een heerlijke voetballer is dat toch.
Geen slecht plan. Die zal ook geen drol meer kosten, Roda dumpt de hele selectie ongeveer.
pi_143164787
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Geen slecht plan. Die zal ook geen drol meer kosten, Roda dumpt de hele selectie ongeveer.
Kreeg in 2012/2013 nog geregeld gratis kaarten voor Zwolle, Pluim was eigenlijk de enige naar wie je voor je plezier ging kijken.
pi_143166206
quote:
Jody Lukoki had zijn zinnen gezet op een buitenlands avontuur, maar trainer Ron Jans van PEC Zwolle deed hem van gedachten veranderen. De vleugelspeler besloot daarop Ajax te verlaten voor de bekerwinnaar, waar hij een contract tot medio 2017 signeerde.

"Jans zei dat ik pas op tachtig procent zit en dat ik nog twintig procent nodig heb. Dat had ik zelf ook in mijn hoofd, dus het is mooi dat hij het ook zo ziet", aldus de 21-jarige Lukoki tegen RTV Oost. "Hij heeft in het verleden met Luciano Narsingh en Oussama Assaidi gewerkt en dat zijn gewoon geweldige buitenspelers. Ik hoop dat hij hetzelfde met mij kan."

"Vooral het rendement kan nog beter. Ik kan er wel vaak langskomen, maar als de eindpass niet goed is, dan is de actie voor niks geweest. Zo'n actie is wel mooi, maar uiteindelijk gaat het toch om de cijfers."
pi_143166965
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:39 schreef SjaakBauer het volgende:
PEC moet gewoon Pluim halen, wat een heerlijke voetballer is dat toch.
Probleem alleen is dat Pluim een feestbeest is en rookt. Leeft niet echt voor het voetbal.
pi_143172385
quote:
Een half uur nadat de politie op 7 augustus twee nieuwe verdachten van de ongeregeldheden van de bekerfinale op internet publiceerde, hebben de verdachten zichzelf gemeld. Het gaat om een 25-jarige man uit Hoofddorp en een 21-jarige man uit Apeldoorn.

Op korte termijn worden geen nieuwe afbeeldingen gepubliceerd, maar het onderzoek loopt nog. Niet uitgesloten wordt dat er later alsnog nieuwe afbeeldingen van verdachten in de openbaarheid komen.
Weer twee van die raddraaiers opgespoord. ^O^
pi_143172491
quote:
2s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:41 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Weer twee van die raddraaiers opgespoord. ^O^
Over boefjes gesproken, is er al meer bekend over het proces van Drost?
pi_143172506
Lukoki speelgerechtigd voor morgen. ^O^

Opstelling zoiets?

Boer, Van Polen, Sainsbury, Broerse, Van Hintum, Drost, Rienstra, Saymak,Thomas, Nijland, Lukoki
Postbezorger.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 18:49:09 #256
131603 Afwazig
Serious business
pi_143172593
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef _pieterpost het volgende:
Lukoki speelgerechtigd voor morgen. ^O^

Opstelling zoiets?

Boer, Van Polen, Sainsbury, Broerse, Van Hintum, Drost, Rienstra, Saymak,Thomas, Nijland, Lukoki
Zoiets zal het wel worden ja. Karagounis misschien voor Lukoki als die niet start.
pi_143173421
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef _pieterpost het volgende:
Lukoki speelgerechtigd voor morgen. ^O^

Opstelling zoiets?

Boer, Van Polen, Sainsbury, Broerse, Van Hintum, Drost, Rienstra, Saymak,Thomas, Nijland, Lukoki
Ik vind het te bizar voor woorden, dit transfersysteem. Een voetballer is vandaag gepresenteerd en zou dan morgen al moeten spelen?
pi_143173544
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind het te bizar voor woorden, dit transfersysteem. Een voetballer is vandaag gepresenteerd en zou dan morgen al moeten spelen?
Waarom bizar? Het is niet alsof hij de hele vakantie niet getraind heeft.
pi_143174079
Met Lukoki kunnen jullie nu de laatste stap zetten naar de landstitel.
Oh.
pi_143174084
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:49 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Zoiets zal het wel worden ja. Karagounis misschien voor Lukoki als die niet start.
Karagounis is geblesseerd.
pi_143174289
Gaat Nijland morgen weer scoren?
pi_143174363
Over Utrecht gesproken:

quote:
Trent Sainsbury en PEC Zwolle hebben zich bij FC Utrecht gemeld voor een schadevergoeding.

De verdediger van PEC Zwolle liep in februari 2014 een bizarre blessure op tijdens het competitieduel met Utrecht. Hij viel op een sproeikop langs het veld en daarbij liep hij een barst in zijn knieschijf op. Het was zijn debuut in het shirt van de Zwollenaren.

Terugkeer
Sainsbury zou de rest van het seizoen niet meer binnen de lijnen verschijnen voor PEC. Zondag stond hij wel in de basisploeg voor de Johan Cruijff Schaal-strijd met Ajax. Het was zijn eerste officiële wedstrijd voor de Overijsselse club sinds het oplopen van de 'sproeikopblessure'.

"Wij legden in de winter geld op tafel om Trent hierheen te halen en hebben hem vervolgens zes maanden salaris betaald", vertelt technisch directeur Gerard Nijkamp aan Voetbal International. "In die periode hebben we hem niet kunnen gebruiken. Hij heeft een half jaar gemist en had deze zomer anders misschien al een transfer kunnen maken."

Echte Australiër
"Trent en wij als club hebben dus mogelijke inkomsten gemist. Daarnaast zal hij altijd een bepaald gevoel overhouden in zijn knie. We hebben geluk dat hij een echte Australiër is en alweer in staat is te spelen", aldus de directeur.

FC Utrecht-directeur Wilco van Schaik is met de eis van kamp-Zwolle in de weer. 'Wij hebben de claim binnen zien komen en laten weten dat we het hebben doorgezet naar de gemeente Utrecht. Zij zijn verantwoordelijk voor het veld en zullen dit verder met de verzekering moeten afhandelen."
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:51:20 #264
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_143174377
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:50 schreef Tchock het volgende:
Over Utrecht gesproken:

[..]

Wat een gezeik is dat :')
pi_143174393
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:51 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Wat een gezeik is dat :')
Hoezo?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:53:21 #266
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_143174447
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoezo?
Gewoon een ongelukje.
pi_143174482
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:53 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Gewoon een ongelukje.
Als je veld onveilig is en daardoor raakt iemand geblesseerd is het niet heel raar dat je schadevergoeding zoekt. Ik denk dat elke ploeg dat gedaan zou hebben in zo'n situatie. Bovendien is het nogal evident dat sproeikoppen weggewerkt moeten worden, ze zitten in elk stadion en nergens gebeurt dit :')
pi_143174747
Wat nieuwtjes:

ForzaPECZwolle twitterde op donderdag 07-08-2014 om 19:12:56 Diederik Boer gaat zo goed als zeker naar Ajax bij een vertrek van Kenneth Vermeer. De clubs hebben er al over gesproken. reageer retweet
ForzaPECZwolle twitterde op donderdag 07-08-2014 om 19:23:52 FC Utrecht mist morgen tegen PEC Zwolle Zullo en de aanvallers Duplan, Verbeek, Boymans, Oar en Van Velzen. #zwoutr reageer retweet
ForzaPECZwolle twitterde op donderdag 07-08-2014 om 19:30:04 Opstelling PEC Zwolle: Boer; Van Polen, Sainsbury, Broerse, Van Hintum; Rienstra, Saymak; Lukoki/Ioannidis, Drost, Thomas; Nijland. #zwoutr reageer retweet
Lets go boys! Tot morgen! *O*
Postbezorger.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:03:25 #269
131603 Afwazig
Serious business
pi_143174759
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:39 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Karagounis is geblesseerd.
Ja? Dat heb ik dan gemist.
pi_143175124
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:49 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Probleem alleen is dat Pluim een feestbeest is en rookt. Leeft niet echt voor het voetbal.
Boeiend. Als je ziet wat die man met een bal kan _O_ Verklaard trouwens wel een hoop, was toch een van de grotere Nederlandse talenten in de jeugd.
pi_143176420
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:14 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Boeiend. Als je ziet wat die man met een bal kan _O_ Verklaard trouwens wel een hoop, was toch een van de grotere Nederlandse talenten in de jeugd.
Zo zonde als een talent zichzelf vergooit.
pi_143176617
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zo zonde als een talent zichzelf vergooit.
Ach, vind het ergens ook wel wat hebben.
pi_143176712
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:46 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ach, vind het ergens ook wel wat hebben.
Het levert wel sympathieke voetballers op vaak, maar denk aan wat iemand als Theo Janssen had kunnen bereiken als hij gewoon een topsportersmentaliteit zou hebben gehad :{
  PR en moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 21:35:33 #274
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_143178902
Gaat Boer serieus weg? :'( :'(

Mja voor de beste jongen is een stap naar Ajax wel een grote stap in z'n carrière. Da's 'm dan wel weer gegund O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_143178979
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:35 schreef Moira. het volgende:
Gaat Boer serieus weg? :'( :'(

Mja voor de beste jongen is een stap naar Ajax wel een grote stap in z'n carrière. Da's 'm dan wel weer gegund O+
Hij gaat als Vermeer gaat. Anders niet.

“Er is nog niks concreets, maar er spelen wel wat dingetjes ja. Ik heb niet het gevoel dat ik weg moet en ik hoef ook niet 100% weg. Zolang ik hier ben wil ik het Jasper (Cillessen red.) zo moeilijk mogelijk maken. Ik wil spelen en op dit moment is Ajax mijn eerste keus. Ik zal heus verder kijken, maar nu nog niet.”
  PR en moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 21:40:24 #276
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_143179140
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hij gaat als Vermeer gaat. Anders niet.

“Er is nog niks concreets, maar er spelen wel wat dingetjes ja. Ik heb niet het gevoel dat ik weg moet en ik hoef ook niet 100% weg. Zolang ik hier ben wil ik het Jasper (Cillessen red.) zo moeilijk mogelijk maken. Ik wil spelen en op dit moment is Ajax mijn eerste keus. Ik zal heus verder kijken, maar nu nog niet.”
Aight, ik hoop dat Boer nog een seizoentje blijft O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_143181209
Nog FOK!kers die op 1t/m9 zitten morgenavond? Even biertje scoren? :)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:23:46 #278
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143181289
Boer is belangrijk.
pi_143181359
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:23 schreef JJH het volgende:
Boer is belangrijk.
Steengoede keeper. Maar we hebben gelukkig wel goede - maar mindere - vervangers.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:27:51 #280
202014 JJH
Knetter. O+
pi_143181430
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Steengoede keeper. Maar we hebben gelukkig wel goede - maar mindere - vervangers.
Plus de enorme bak aan ervaring die hij heeft. :Y

Eén van de beste in de Eredevisie.
pi_143181639
Hopen dat jullie Torino loten dan kom ik langs :P
pi_143184956
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom bizar? Het is niet alsof hij de hele vakantie niet getraind heeft.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat er al belangrijke wedstrijden worden gespeeld (zoals competitieduels) terwijl elftallen nog veranderen. Zo is Zwolle ineens een belangrijke speler kwijt. En natuurlijk, daar komt een nieuwe voor, maar die kan precies één dag trainen met z'n nieuwe teamgenoten. Je maakt mij niet wijs dat je dan al op elkaar bent ingespeeld.

Zie ook hoe Feyenoord deze week eruit vloog in de voorronde van Champions League. De ploeg is leeggekocht en heeft de vervangende spelers nog niet binnen. Gevolg: kansloos onderuit. Ik vind het competitievervalsing van de bovenste orde.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 8 augustus 2014 @ 09:32:32 #283
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143191297
[EL] PSV mogelijk naar Turkije, Azerbeidzjan of Wit-Rusland


PEC Zwolle: Lokomotiv Moskou (Rus), Borussia Mönchengladbach (Dui), Sparta Praag (Tsj), Villarreal (Spa) en Young Boys (Zwi).

:D
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 09:33:50 #284
422160 _pieterpost
Postbezorger.
pi_143191325
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:32 schreef Pino112 het volgende:
[EL] PSV mogelijk naar Turkije, Azerbeidzjan of Wit-Rusland

PEC Zwolle: Lokomotiv Moskou (Rus), Borussia Mönchengladbach (Dui), Sparta Praag (Tsj), Villarreal (Spa) en Young Boys (Zwi).

:D
Sparta Praag of Young Boys moeten we kunnen pakken
Postbezorger.
pi_143191433
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:32 schreef Pino112 het volgende:
[EL] PSV mogelijk naar Turkije, Azerbeidzjan of Wit-Rusland

PEC Zwolle: Lokomotiv Moskou (Rus), Borussia Mönchengladbach (Dui), Sparta Praag (Tsj), Villarreal (Spa) en Young Boys (Zwi).

:D
Voor de reis: doe maar Borussia of Villareal :Y
Voor de kansen: Lokomotiefje of Young Boys
mag het weten
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 8 augustus 2014 @ 10:06:33 #286
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143191874
Mokotjo nu definitief naar Twente.
Hoogste transfersom uit clubhistorie.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:19:16 #287
131603 Afwazig
Serious business
pi_143193497
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 10:06 schreef Pino112 het volgende:
Mokotjo nu definitief naar Twente.
Hoogste transfersom uit clubhistorie.
Dat was ook niet zo moeilijk hèh. Ik denk dat alles boven de 5 ton dat was.

Doe mij overigens maar alles behalve Moskou in de loting.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:19:49 #288
131603 Afwazig
Serious business
pi_143193510
Oh en VANAVOND EINDELIJK WEER BIEREN EN ZEUREN OP NOORD _O_

Genot.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:33:42 #289
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143193960
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:19 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat was ook niet zo moeilijk hèh. Ik denk dat alles boven de 5 ton dat was.

Doe mij overigens maar alles behalve Moskou in de loting.
Ik heb geen idee, stond in het bericht. Heb verder weinig weet van transferbedragen van PEC.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:24:49 #290
422160 _pieterpost
Postbezorger.
pi_143195507
Eerst bitterballen vanavond!

quote:
Het IJsseldelta Center feliciteert PEC Zwolle en haar supporters met de winst van de Johan Cruijff Schaal. Om dit samen te vieren, bieden zij vrijdagavond tussen 18.45 en 19.45 uur schalen met bitterballen aan.

Alle bezoekers van de wedstrijd PEC Zwolle - FC Utrecht zijn van harte welkom voor de Bluefinger Lounge om een bitterbal van de schaal te pakken. Er wordt tevens voor muziek gezorgd door DJ Red Devil
Postbezorger.
pi_143195670
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:24 schreef _pieterpost het volgende:
Eerst bitterballen vanavond!

[..]

Gooi er ook ff een paar naar het uitvak
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143196270
Waarom kunnen jullie geen grote clubs loten? Nu zul je maar young boys loten en er dan uitgaan :')
pi_143196763
PEC is nummer 8
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 13:12:55 #294
422160 _pieterpost
Postbezorger.
pi_143196963
Sparta Praag, moeten we kunnen hebben w/
Postbezorger.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 8 augustus 2014 @ 13:14:01 #295
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143197026
Op naar Praag.
pi_143197031
Sparta Praag :D Pittig, maar niet de moeilijkste.
pi_143197152
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 13:14 schreef Tchock het volgende:
Sparta Praag :D Pittig, maar niet de moeilijkste.
Kijk jij Tsjechische voetbal? Misschien zijn ze wel erg goed.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 8 augustus 2014 @ 13:17:36 #298
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143197208
Hoe zal het met de ticketverkoop zijn voor de 21e? Alleen seizoens-/clubkaarthouders of iedereen?
pi_143197252
Sparta Praag is nog wel een lastige tegenstander. Maar mooie stad.. dat wordt een korte stedentrip en naar de wedstrijd! :Y
mag het weten
pi_143197297
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Kijk jij Tsjechische voetbal? Misschien zijn ze wel erg goed.
:') Ze zijn uitgeschakeld in de CL door Mälmo. Ik zeg ook dat het lastig wordt, maar beter dan Villareal of zo :')
pi_143197331
Vol
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')