De rechtsdraaiende benzine was op?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:46 schreef BlackLining het volgende:
Ja en ik heb daar ooit een keer gebruikte benzine staan tanken.
Volgens mijn rijbewijs mag ik 35, kw niet km/u. Ik heb wel eens gereden op een onbegrensde CB500 tijdens rijlesquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:29 schreef Dekatria het volgende:
Daarnaast, is 35kW niet teveel voor jou?
Er zijn nou niet echt machines die nu gebouwd worden die ik zou willen hebben nu ik erover nadenk. Alles heb door die emissienormen injectie tegenwoordig, en hoewel je daar met nieuwe machines dus niet meer aan ontkomt vind ik het alsnog niks.
Accu leeg = geen brandstof; aanlopen heeft dus geen zin. Met carbs kan je m tenminste nog aanlopenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Volgens mijn rijbewijs mag ik 35, kw niet km/u. Ik heb wel eens gereden op een onbegrensde CB500 tijdens rijles![]()
En wat is er mis met injectie? Geen broaap?
Geen RAMBAMBAMBAMBOEM bij het gas dichtdraaien op hoge toerenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Volgens mijn rijbewijs mag ik 35, kw niet km/u. Ik heb wel eens gereden op een onbegrensde CB500 tijdens rijles![]()
En wat is er mis met injectie? Geen broaap?
Da's wel tof jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geen RAMBAMBAMBAMBOEM bij het gas dichtdraaien op hoge toeren
dat is leukquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geen RAMBAMBAMBAMBOEM bij het gas dichtdraaien op hoge toeren
Net als voor auto's kan de benodigde druk voor motorbanden uitgerekent worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ook, gaat prima.
Kan toch niet iedere keer als ik wissel tussen solo of duo met m'n bandenspanning gaan prutsen?
Wauw, dit moet ik nog ff op mijn gemak nalezen. Na 1 keertje snel lezen komt het nog niet helemaal door.quote:
Bij de volgende bandenwissel gewoon vragen of ie er haakse ventielen in kan zettenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:30 schreef Tunafish het volgende:
![]()
Ik dacht van de week nog, laat ik mijn bandenspanning eens controleren. Vrolijk naar de pomp gereden (want zelf geen compressor of iets dergelijks) maar met geen mogelijkheid fatsoenlijk met die slang bij de ventielen te komen. Telkens remschijven die in de weg zitten waardoor ik het ventiel schuin moet duwen, wat me niet heel gezond lijkt voor de band. Maar even op zoek naar een haaks verloopje ofzo.
Die duurt nog wel eventjes, en wil voor die tijd wel graag kunnen meten hoe het met de spanning staatquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij de volgende bandenwissel gewoon vragen of ie er haakse ventielen in kan zetten
Ik kan er ook wel om lachen. Heb toch nog niks binnen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:13 schreef Maegrim het volgende:
lol ik lees net pas over al die bekeuringen van de 10e rit![]()
Heb er zelf ook al de hele dag schik om hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel om lachen. Heb toch nog niks binnen.
Haakse ventielen zorgen voor onbalans.. Niet doen dus..quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij de volgende bandenwissel gewoon vragen of ie er haakse ventielen in kan zetten
Die is diep gegaan. Wat is je voltage terwijl de motor loopt?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:31 schreef daNpy het volgende:
Ik denk dat gewoon mijn accu stuk is, nadat ik terug kwam van het werk even gemeten:
12,1V onbelast.
11,6V met contact aan.
~7V met starten
Van het weekend even een nieuwe scoren, dan zullen de problemen weer voorbij zijn
Hoeveel zijn het er nou dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:13 schreef Maegrim het volgende:
lol ik lees net pas over al die bekeuringen van de 10e rit![]()
Dat weet ik nog niet, want ik kreeg hem niet meer gestartquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die is diep gegaan. Wat is je voltage terwijl de motor loopt?
Wat voor een bezwaar? Wat heb je gezegd? "Wasn't me"quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die is diep gegaan. Wat is je voltage terwijl de motor loopt?
[..]
Hoeveel zijn het er nou dan?Hier is het bezwaar al de deur uit.
Aanlopen met je kut.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, want ik kreeg hem niet meer gestart
Eerst maar eens de hele WOB-bende aangevraagd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wat voor een bezwaar? Wat heb je gezegd? "Wasn't me"
voor een milder krijg je dat niet mee zo makkelijk. En als blijkt dat de boete terecht is kun je een verhoging wegens belemmering verwachtenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Aanlopen met je kut.
[..]
Eerst maar eens de hele WOB-bende aangevraagd.
Een goeie bandenboer balanceert de wielen gewoon weer naderhand.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haakse ventielen zorgen voor onbalans.. Niet doen dus..
Koop gewoon een haaks verloopstuk en zet deze erop bij de pomp en haal deze daarna weer eraf.
Neequote:
Whehe lijkt me een mooi gezichtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:03 schreef Gummiebeer het volgende:
Meh..
http://www.telegraaf.nl/b(...)vast_in_beton__.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal toch wel afgezet zijn geweest?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:03 schreef Gummiebeer het volgende:
Meh..
http://www.telegraaf.nl/b(...)vast_in_beton__.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Dredd?quote:
Dat is de Amerikaanse neef van DIE TOPICPOLIZEI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |