Haynes al wat bestudeerd, en er staat echt een shitload aan plaatjes. Zoveel zelfs dat de tekst uitgesmeerd wordt over 5 pagina's waar het ook in 2 zou kunnenquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:39 schreef BlackLining het volgende:
Leuk he, die koppelings onzin
Is ook wel echt zoiets wat erin sluipt. Blijf dat maar uitstellen. Maakt wel een enorm verschil
Ik zou trouwens gewoon de hele set vervangen. Ik heb een order klaarstaan voor nieuwe metal plates, friction plates en veren. Slagpen en wormwiel heb ik met de rebuild al vervangen. Alleen heb ik weinig zin om de koppelingskorf ook nog te gaan doen, die vertoont wel wat tekenen van inslaan. Even kijken of ie met nieuwe platen last heeft van die inslag, anders moet dat maar weer even wachten.
Gelukkig is de koppeling niet zo moeilijk. Denk er wel aan dat je je friction plates even een nachtje in de olie laat weken he, anders kun je straks onderweg wéér nieuwe installeren
Niet teveel zorgen maken. Is echt niet moeilijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Haynes al wat bestudeerd, en er staat echt een shitload aan plaatjes. Zoveel zelfs dat de tekst uitgesmeerd wordt over 5 pagina's waar het ook in 2 zou kunnen
Strict genomen moet het wel goedkomen, zal echter wel weer een weekendje in gaan zitten.
Mja.. ik rijd er idd te lang ermee door. Fading is niet zo gek met zo'n dunne schijf hoor. De warmte kan niet weg met hard remmen en dan beginnen de blokken te verglazen (wat weer logisch is want schijf wordt te heet)quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind ook wel eens dat jij overdrijft.
0.2mm onder de grens is gewoon te ver. Vervangen die meuk. Daar naast, fading krijg je echt niet alleen door een iets te dun schijfje, dan is er echt meer aan de hand.
Feit is dat je al maanden weet dat je remmen niet deugen, dat zeg je immers ook steeds hier, en toch ga je met dat ding rijden. Als je dan ondertussen een belerend toontje aanslaat over de rijstijl van anderen ben je verkeerd bezig.
Ik zou ook maar eens controleren of de remzuigers en slagplaatjes nog in orde zijn. Oververhitting van de schijf hoort ook niet voor te komen met even stevig remmen. Als je rem aanloopt kan ik me dat wel voorstellen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mja.. ik rijd er idd te lang ermee door. Fading is niet zo gek met zo'n dunne schijf hoor. De warmte kan niet weg met hard remmen en dan beginnen de blokken te verglazen (wat weer logisch is want schijf wordt te heet)
Over 2 weken wordt ie vervangenOver het feit dat ik er nog steeds mee rij..het is mijn enige vervoersmiddel om ergens te komen. Ik ben er zeker van bewust dat de remweg nogal bagger is en anticipeer er ook op, al had ik mij er gister iets op verkeken
Instant karma.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:23 schreef Nero22 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_voor_de_mensen.html
Deze kerel
Toevallig gezien op tv van de week! Erg toffe documentaire!quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:25 schreef Dekatria het volgende:
David Beckham recente film over z'n tocht op een Triumph door de Amazone (Into The Unknown - BBC Docu) is op Dailymotion te vinden trouwens. Best gave shit.
Ik kan alleen delen van de film vinden? Heb je een linkje?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:25 schreef Dekatria het volgende:
David Beckham recente film over z'n tocht op een Triumph door de Amazone (Into The Unknown - BBC Docu) is op Dailymotion te vinden trouwens. Best gave shit.
Part 1 en 2 zijn de volledige film.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:41 schreef mennes2000 het volgende:
[..]
Ik kan alleen delen van de film vinden? Heb je een linkje?
Die zag ik laatst ook rijden! ik hard lachen en wijzen...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren in Enschede een (motor?)agent gezien op zijn dienstfiets. Niet zo spannend maar het was een Piaggio mp3...
Je zult maar een boete krijgen van zo'n joker zegquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren in Enschede een (motor?)agent gezien op zijn dienstfiets. Niet zo spannend maar het was een Piaggio mp3...
Valt niet mee, zo'n smartphonequote:
Hmjaquote:
ik moet dan denken aan de Yamaha fazer rond 2010quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:05 schreef Woods het volgende:
Op wat voor soort motor vinden jullie deze het meeste lijken? Vind het een toffe motor en wil me meer oriënteren op dit soort motoren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent me net voor. Lijkt wat mij betreft inderdaad aardig wat op een Fazer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:02 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik moet dan denken aan de Yamaha fazer rond 2010
[ afbeelding ]
ik zit nog ff te twijfelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar de MF rit morgen ten westen van Utrecht?Ik ben er iig bij.
19 graden vind ik warm zat om op de motor te zittenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik zit nog ff te twijfelen.
ik doe vanavond beslissen
ligt aan het weer, het ziet er niet echt warm uit![]()
Lijkt inderdaad op een Fazer. Ik heb er sinds vandaag eentje te koopquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:05 schreef Woods het volgende:
Op wat voor soort motor vinden jullie deze het meeste lijken? Vind het een toffe motor en wil me meer oriënteren op dit soort motoren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:23 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad op een Fazer. Ik heb er sinds vandaag eentje te koop
Lijkt 'ie op maar wat dacht je van MT-07? Vind hem er zelf wel op lijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:02 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik moet dan denken aan de Yamaha fazer rond 2010
[ afbeelding ]
Zo'n MT-07 is ook nice, maar dan moet je nog even langer sparen. Fazer uit '00 is nogal stuk goedkoperquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef Woods het volgende:
[..]
[..]
Lijkt 'ie op maar wat dacht je van MT-07? Vind hem er zelf wel op lijken.
[ afbeelding ]
En ik ben pas aan het kijken voor een geschikte motor, verwacht pás volgend jaar al het nodige geld te hebben.
Ik moet sowieso nog een jaar wachten voordat ik A2 mag rijden dus genoeg tijd om te sparenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:44 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Zo'n MT-07 is ook nice, maar dan moet je nog even langer sparen. Fazer uit '00 is nogal stuk goedkoper
Tijd voor een brilquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef Woods het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En ik ben pas aan het kijken voor een geschikte motor, verwacht pás volgend jaar al het nodige geld te hebben.
Klopt, ook 2 wielen een stuur.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef Woods het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
hoezo niet, de motorts uit een game, kunnen echt kei hard door de bocht, wheelies maken stelt geen drol voor, en stoppies zijn nog makkelijker.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:32 schreef Erasmo het volgende:
Ik zou sowieso niet mijn motorkeuze baseren op een game.
Was wel kielekiele met het weer vandaagquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:26 schreef Bozz187 het volgende:
Yay nieuwe achterband, maar blijkbaar ook de slechtste remschijven ever, de monteur verbood mij om er mee naar huis te rijden.
Stiekem toch gedaan. Morgen maar weer eens langs de garage
nope geen lid, maar ben dan ook OD en kan totaal niet sleutelenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was wel kielekiele met het weer vandaag
Ben je nu al lid van de AHC dan?
Het was een kutding omdat het niet doorreed, niet omdat het een Ninja was he.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En gister op de A1 een chick op een ninja 250, verdomme wat een kutding.
Hele tijd links rijden en dan vervolgens niet doorrijden, het hield gewoon echt de boel op
Kun jij überhaupt wel iets eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nope geen lid, maar ben dan ook OD en kan totaal niet sleutelen
jou uitlachen als je weer eens valtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kun jij überhaupt wel iets eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |