Een goede Pool is niet slecht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij mij op het werk haast alleen maar normale polen.
Gedaan. Die zullen wel spijt hebben dat ze zo debiel over komen voor de camera. Misschien ziet een deel van eigen groep dat niet. De rest van Nederland wel.quote:
Op school?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:58 schreef zomer86 het volgende:
Polen, moet de eerste normale nog ontmoeten.
Ik snap je rationeel wel hoor maar moet zeggen dat ik het gevoelsmatig fijn vind dat het zo massaal wordt afgekeurd. De heksenjacht is denk ik wel overtrokken en zover zal het er niet van komen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het 1 is niet te vergelijken met het ander maar het pleit iq gewijs niet voor je als je er aan meedoet, nee.
Echt? Die gasten hebben een cultstatus bereikt met dat flimpje, dat zijn de bekendste Mocro's van Utrecht nu.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:00 schreef Globali het volgende:
[..]
Gedaan. Die zullen wel spijt hebben dat ze zo debiel over komen voor de camera. Misschien ziet een deel van eigen groep dat niet. De rest van Nederland wel.
Maar zie je de Polen die geen bier kopen ook?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:00 schreef zomer86 het volgende:
Ik zie polen alleen maar bier kopen in de supermarkt.
Die ene gast is een turk, met zijn tcheriaquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Echt? Die gasten hebben een cultstatus bereikt met dat flimpje, dat zijn de bekendste Mocro's van Utrecht nu.
Ik zie jou alleen maar dom roeptoeteren op fok maar daar reken ik ook geen hele bevolkingsgroep op af.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:00 schreef zomer86 het volgende:
Polen stimuleren de staatskas.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:00 schreef zomer86 het volgende:
Me too...quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:58 schreef zomer86 het volgende:
Polen, moet de eerste normale nog ontmoeten.
Men ziet dit als normale intelligente reactie?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Echt? Die gasten hebben een cultstatus bereikt met dat flimpje, dat zijn de bekendste Mocro's van Utrecht nu.
Ach dat maakt niks uit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die ene gast is een turk, met zijn tcheria
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik zie jou alleen maar dom roeptoeteren op fok maar daar reken ik ook geen hele bevolkingsgroep op af.
Dit is poging tot zware mishandeling. Daarnaast bijzonder laf. Het is stom wat hij deed? Nee. Dit is strafbaar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef DW457 het volgende:
Ik vind dit trouwens wel even een interessant verschijnsel. Deze (niet goed te praten en uitermate stomme) baldadigheid van deze puber geeft hem nu wel enorm veel problemen. Hij wordt met naam en toenaam genoemd op Facebook, nadat er een ware heksenjacht op hem is geopend.
Wat ik me dan vervolgens niet afvraag: slaan we niet door met z'n allen? Ja het is stom wat hij deed, maar we moeten ook niet uit het oog verliezen wat hij is: een puber die stoer wil doen voor zijn vriendjes ten koste van een ander.
Echt, ik (en mijn vriendjes) mogen oh zo blij zijn dat vroeger niet elke tokkie met een camera in z'n broekzak liep en elk kutgeintje op social media pleurdequote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef DW457 het volgende:
Ik vind dit trouwens wel even een interessant verschijnsel. Deze (niet goed te praten en uitermate stomme) baldadigheid van deze puber geeft hem nu wel enorm veel problemen. Hij wordt met naam en toenaam genoemd op Facebook, nadat er een ware heksenjacht op hem is geopend.
Wat ik me dan vervolgens niet afvraag: slaan we niet door met z'n allen? Ja het is stom wat hij deed, maar we moeten ook niet uit het oog verliezen wat hij is: een puber die stoer wil doen voor zijn vriendjes ten koste van een ander.
Dan verlies je alle vertrouwen en respect in je eigen kind.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:08 schreef Antaris het volgende:
Het zou je kind maar zijn die haar onderuit schopt.
Ik vind het juist wat hebben dat we als samenleving zelf iets tegen dit soort volk doen. Misschien dat mensen dan twee keer gaan nadenken of ze zoiets op internet gaan zetten (of uberhaupt dit soort fratsen doen).quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef DW457 het volgende:
Ik vind dit trouwens wel even een interessant verschijnsel. Deze (niet goed te praten en uitermate stomme) baldadigheid van deze puber geeft hem nu wel enorm veel problemen. Hij wordt met naam en toenaam genoemd op Facebook (zelfs zijn adres is nu bekend), nadat er een ware heksenjacht op hem is geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |