quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik zie jou alleen maar dom roeptoeteren op fok maar daar reken ik ook geen hele bevolkingsgroep op af.
Dit is poging tot zware mishandeling. Daarnaast bijzonder laf. Het is stom wat hij deed? Nee. Dit is strafbaar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef DW457 het volgende:
Ik vind dit trouwens wel even een interessant verschijnsel. Deze (niet goed te praten en uitermate stomme) baldadigheid van deze puber geeft hem nu wel enorm veel problemen. Hij wordt met naam en toenaam genoemd op Facebook, nadat er een ware heksenjacht op hem is geopend.
Wat ik me dan vervolgens niet afvraag: slaan we niet door met z'n allen? Ja het is stom wat hij deed, maar we moeten ook niet uit het oog verliezen wat hij is: een puber die stoer wil doen voor zijn vriendjes ten koste van een ander.
Echt, ik (en mijn vriendjes) mogen oh zo blij zijn dat vroeger niet elke tokkie met een camera in z'n broekzak liep en elk kutgeintje op social media pleurdequote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef DW457 het volgende:
Ik vind dit trouwens wel even een interessant verschijnsel. Deze (niet goed te praten en uitermate stomme) baldadigheid van deze puber geeft hem nu wel enorm veel problemen. Hij wordt met naam en toenaam genoemd op Facebook, nadat er een ware heksenjacht op hem is geopend.
Wat ik me dan vervolgens niet afvraag: slaan we niet door met z'n allen? Ja het is stom wat hij deed, maar we moeten ook niet uit het oog verliezen wat hij is: een puber die stoer wil doen voor zijn vriendjes ten koste van een ander.
Dan verlies je alle vertrouwen en respect in je eigen kind.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:08 schreef Antaris het volgende:
Het zou je kind maar zijn die haar onderuit schopt.
Ik vind het juist wat hebben dat we als samenleving zelf iets tegen dit soort volk doen. Misschien dat mensen dan twee keer gaan nadenken of ze zoiets op internet gaan zetten (of uberhaupt dit soort fratsen doen).quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef DW457 het volgende:
Ik vind dit trouwens wel even een interessant verschijnsel. Deze (niet goed te praten en uitermate stomme) baldadigheid van deze puber geeft hem nu wel enorm veel problemen. Hij wordt met naam en toenaam genoemd op Facebook (zelfs zijn adres is nu bekend), nadat er een ware heksenjacht op hem is geopend.
Precies. Dit komt echter steeds vaker voor nu sociale media steeds uitgebreider worden. Burgerparticipatie op het gebied van veiligheid is prima, maar we moeten er erg waakzaam voor zijn dat we voor eigen rechter gaan spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:08 schreef Confetti het volgende:
![]()
![]()
Wat is dit nou weer. Dit gebeurt werkelijk waar dagelijks in Nederland. Het is nou niet zo dat ze bewusteloos is getrapt.
De politie moet dit gewoon in alle stilte afhandelen. Schandelijk dat de media dit zo breed uitmeten.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:08 schreef Globali het volgende:
[..]
Dit is poging tot zware mishandeling. Daarnaast bijzonder laf. Het is stom wat hij deed? Nee. Dit is strafbaar.
Dit is mishandeling, zeker, maar geen zware. Het is baldadigheid ten top. Maar wie zijn wij om hem te veroordelen? Dat moet je over laten aan de politie en het OM, niet aan de burgers. We leven immers niet meer in de middeleeuwen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind het juist wat hebben dat we als samenleving zelf iets tegen dit soort volk doen. Misschien dat mensen dan twee keer gaan nadenken of ze zoiets op internet gaan zetten (of uberhaupt dit soort fratsen doen).
Zie je hoe hard die eerst trap is? Het valt mij mee dat zij zo snel opstaat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
Precies. Dit komt echter steeds vaker voor nu sociale media steeds uitgebreider worden. Burgerparticipatie op het gebied van veiligheid is prima, maar we moeten er erg waakzaam voor zijn dat we voor eigen rechter gaan spelen.
[..]
[..]
Dit is mishandeling, zeker, maar geen zware. Het is baldadigheid ten top. Maar wie zijn wij om hem te veroordelen? Dat moet je over laten aan de politie en het OM, niet aan de burgers. We leven immers niet meer in de middeleeuwen.
Maar in plaats van zo'n gedoe dat jong een paar trappen verkopen. Wellicht is hij het dan meteen afgeleerd? Dat lost het allemaal snel op. Ik vind het niet middeleeuws. Ik vind dat we tegenwoordig wel voor elkaar mogen opkomen als mensheid.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dit is mishandeling, zeker, maar geen zware. Het is baldadigheid ten top. Maar wie zijn wij om hem te veroordelen? Dat moet je over laten aan de politie en het OM, niet aan de burgers. We leven immers niet meer in de middeleeuwen.
Hoe zie je dit dan voor je? Die kerel in een octagon stoppen en een afranseling geven? Dat kereltje ziet er zo iel uit dat een klap met de vlakke hand hem al permanent invalide zou maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar in plaats van zo'n gedoe dat jong een paar trappen verkopen. Wellicht is hij het dan meteen afgeleerd? Dat lost het allemaal snel op. Ik vind het niet middeleeuws. Ik vind dat we tegenwoordig wel voor elkaar mogen opkomen als mensheid.
Ja, dat zie ik, maar gaat het daar nou echt om? Mijn punt is niet of het mishandeling of zware mishandeling is, maar wel dat we doorslaan met z'n allen. We hebben een pracht van een rechtssysteem, waar we eeuwen aan hebben gewerkt. Nu, door o.a. sociale media en gebrek aan intelligentie dreigen we massaal terug te vallen naar het niveau waar we eeuwen geleden zaten. We worden geleid door emoties, is wat in de rechtspraak absoluut niet thuis hoort.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:13 schreef Globali het volgende:
[..]
Zie je hoe hard die eerst trap is? Het valt mij mee dat zij zo snel opstaat.
En dus voor eigen rechter spelen? Nee, dat is absoluut een aantal stappen terug en ontoelaatbaar. Straffen moet je aan de rechterlijke macht toevertrouwen, niet aan de burgers.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar in plaats van zo'n gedoe dat jong een paar trappen verkopen. Wellicht is hij het dan meteen afgeleerd? Dat lost het allemaal snel op. Ik vind het niet middeleeuws. Ik vind dat we tegenwoordig wel voor elkaar mogen opkomen als mensheid.
Ze 'vecht' toch terug? Jezus mensen dit gebeurde vroeger toch ook. Kreeg je een tik op je achterhoofd, uit het niets, je had wel dood kunnen zijn maar dat was je niet. Je schold en mepte terug en je ging door met je leven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waar? Internet vooral. De discussie is prima. Het eigen rechter spelen niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:17 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik, maar gaat het daar nou echt om? Mijn punt is niet of het mishandeling of zware mishandeling is, maar wel dat we doorslaan met z'n allen. We hebben een pracht van een rechtssysteem, waar we eeuwen aan hebben gewerkt. Nu, door o.a. sociale media en gebrek aan intelligentie dreigen we massaal terug te vallen naar het niveau waar we eeuwen geleden zaten. We worden geleid door emoties, is wat in de rechtspraak absoluut niet thuis hoort.
[..]
En dus voor eigen rechter spelen? Nee, dat is absoluut een aantal stappen terug en ontoelaatbaar. Straffen moet je aan de rechterlijke macht toevertrouwen, niet aan de burgers.
Politie en justitie is te incapabel om hier een geschikte straf aan te geven. Ik heb die gast z'n fb foto's bekeken en het is zo'n typisch stoerdoenerig kutkind. Die lui kicken er alleen maar op als ze met de politie in aanraking zijn geweest, goed voor hun street cred, "je moet niet fokken met my jwt". Hang ze aan de publieke schandpaal en iedereen weet wat voor zwakzinnig achterlijk teringjong het is; denk dat ie daar eerder door verandert dan een laffe taakstraf oid.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
Precies. Dit komt echter steeds vaker voor nu sociale media steeds uitgebreider worden. Burgerparticipatie op het gebied van veiligheid is prima, maar we moeten er erg waakzaam voor zijn dat we voor eigen rechter gaan spelen.
[..]
[..]
1 post vol met emoties en vooroordelen. Bedankt, je hebt zojuist al mijn punten bewezenquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Politie en justitie is te incapabel om hier een geschikte straf aan te geven. Ik heb die gast z'n fb foto's bekeken en het is zo'n typisch stoerdoenerig kutkind. Die lui kicken er alleen maar op als ze met de politie in aanraking zijn geweest, goed voor hun street cred, "je moet niet fokken met my jwt". Hang ze aan de publieke schandpaal en iedereen weet wat voor zwakzinnig achterlijk teringjong het is; denk dat ie daar eerder door verandert dan een laffe taakstraf oid.
Dat gebeurde vroeger niet. Of zelden. Maar door mensen met jouw mening wordt het nu bijna als normaal gezien blijkbaar. Dat is een deel van de oorzaak.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ze 'vecht' toch terug? Jezus mensen dit gebeurde vroeger toch ook. Kreeg je een tik op je achterhoofd, uit het niets, je had wel dood kunnen zijn maar dat was je niet. Je schold en mepte terug en je ging door met je leven..
Dat heet opgroeien. Man man wat een gejank.
Jij groeide op in lala land?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:19 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat gebeurde vroeger niet. Of zelden.
Wat?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:19 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat gebeurde vroeger niet. Of zelden. Maar door mensen met jouw mening wordt het nu bijna als normaal gezien blijkbaar. Dat is een deel van de oorzaak.
Ik ken dat "soort" gewoon, zat genoeg van dat tuig bij mij op school. Ventje had eens een oude oma beroofd en was opgepakt, liep hij overal mee te koop en z'n vrienden liepen achter 'm aan alsof ie pindakaas aan z'n reet had.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:18 schreef DW457 het volgende:
[..]
1 post vol met emoties en vooroordelen. Bedankt, je hebt zojuist al mijn punten bewezen
Kom we gaan een 14 jarige in elkaar slaan met z'n allen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:20 schreef bierdrinker93 het volgende:
Jammer dat je geen informatie mag plaatsen. Ik weet ze naam, adres etc.
06 gaat ook al rondquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:20 schreef bierdrinker93 het volgende:
Jammer dat je geen informatie mag plaatsen. Ik weet ze naam, adres etc.
Dit vind jij normaal gedrag?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ze 'vecht' toch terug? Jezus mensen dit gebeurde vroeger toch ook. Kreeg je een tik op je achterhoofd, uit het niets, je had wel dood kunnen zijn maar dat was je niet. Je schold en mepte terug en je ging door met je leven..
Dat heet opgroeien. Man man wat een gejank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |