Dat werkt dus niet (althans bij mij niet) want het speelt steeds 3 seconden af.....en dan komt de herhaling.quote:
Ik ga er geen moeite voor doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Google maar eens op je halve kont hangt eruit, dan zie je de volledige versie.
Buzz Killingtonquote:
Eerlijk gezegd? Ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:50 schreef Globali het volgende:
[..]
Dit gaat een stuk verder dan dat. Maar je vindt het normaal?
Dan spoor je niet helemaal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd? Ja.
Op mijn middelbareschool was er elke grote pauze een gevecht tussen negerts en mokro's of tussen de alternatievelingen. En die laatste groep was het ergst die bleven slaan totdat er een leerkracht ze stopten.
Nee, maar er wonen ook wel wat meer Nederlanders in Nederland en toch lijkt het elke keer weer een apart slag mens te zijn, hoewel deze randdebiel de definitie mens eigenlijk niet verdiend.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:51 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat is een feit. Of denk je dat alleen nieuwe Nederlanders agressief zijn?
Ik vind het niet normaal nee maar deze heksenjacht nog veel minder normaal. Maarja. Voelt wel lekker hè collectief verontwaardigd lopen doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:50 schreef Globali het volgende:
[..]
Dit gaat een stuk verder dan dat. Maar je vindt het normaal?
Dat is de groep ook die dit normaal vindt en doet. Maar vroeger niet op deze manier.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Geloof me VMBO, dat deed zo'n 90% niet.
Het gaat om het groepsgevoel he, van Gaal hamert daar ook altijd op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal nee maar deze heksenjacht nog veel minder normaal. Maarja. Voelt wel lekker hè collectief verontwaardigd lopen doen.
Nee, dat doe je gewoon niet!!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:55 schreef PizzaMizza het volgende:
Mag ik ook niet zeggen dat 't om een Pool gaat?
Vind je echt de heksenjacht erger dan het delict?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal nee maar deze heksenjacht nog veel minder normaal. Maarja. Voelt wel lekker hè collectief verontwaardigd lopen doen.
Dat ben ik met je eens. Dat is ook zoiets vreemds tegenwoordig. Daar heeft internet duidelijk mee te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, want dan help je het topic om zeep, alleen als het om een Marokkaan gaat komt er nog een deel twee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:55 schreef PizzaMizza het volgende:
Natuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:55 schreef PizzaMizza het volgende:
Het 1 is niet te vergelijken met het ander maar het pleit iq gewijs niet voor je als je er aan meedoet, nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vind je echt de heksenjacht erger dan het delict?
Best aardige lui hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:58 schreef zomer86 het volgende:
Polen, moet de eerste normale nog ontmoeten.
Bij mij op het werk haast alleen maar normale polen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:58 schreef zomer86 het volgende:
Polen, moet de eerste normale nog ontmoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |