Je bent serieus onder de douche gaan staan met dat ding?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:40 schreef Zith het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)ping/1412885507.html
Die gekocht (zwart), niet cheap, maar ben echt erg onder de indruk van de kwaliteit. Erg goede ritsen en nette tape van binnen en na 5min onder de douche nog helemaal droog
Mijn kaartje was al ExFat inderdaad, misschien ligt 't daaraan ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hoe zit t met dat formatteren? Je moest toch ExFat ofzo?
KUT! Ik doe mn SJ4000 net aan, krijg ik een wit scherm?! Net deed ie t nog?!
Pfoe, paniek voorbij, hij deed gewoon even gek..
Bij mij was dat niet het geval, je kon naar achter trekken wat je wil maar er schoot niks uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:08 schreef Downstar het volgende:
Dat klepje is toch makkelijk te verwijderen?
gewoon dat schuifje naar achter trekken met je nagel (dus richiting usb/hdmi poort) en het klepje schiet zelf al lost door het veertje, kan je hem er zo uit pakken.
Prepaid Credit Card SKRILL (voordeligste, per jaar maar 10euro)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:26 schreef TjeerdSJ het volgende:
Probeer weer eens sinds lange tijd weer wat te bestellen uit china, alleen zijn blijkbaar mistertao en zarmark gestopt met het ontvangen van paypal betalingen. Wat is nu de beste optie om te betalen waarbij ik geen creditcard hoef te nemen? (student)
Thx, heb die net ook gevonden inderdaad. Probleem is echter dat het zomerartikelen zijn en ik ze graag voor augustus binnen wil hebben haha. Geen 1 agents accepteert het meer?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef NX het volgende:
[..]
Prepaid Credit Card SKRILL (voordeligste, per jaar maar 10euro)
www.skrill.com
duurt wel effe 2/3 weken voordat je er mee aan de slag kan gaan.Gebruik het nu iets meer dan een jaar en ben er tevreden mee.
Dat zou ik niet weten, de ervarene chinese shoppers weten misschien wel een agent met paypal!?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:34 schreef TjeerdSJ het volgende:
Thx, heb die net ook gevonden inderdaad. Probleem is echter dat het zomerartikelen zijn en ik ze graag voor augustus binnen wil hebben haha. Geen 1 agents accepteert het meer?
Een paar artikelen van Taobao.com die ik in Nederland wil laten bedrukken, in grote hoeveelheden (veel) goedkoper vanuit china en niet beschikbaar via webshops helaas.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:39 schreef NX het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, de ervarene chinese shoppers weten misschien wel een agent met paypal!?
Wat wil je uberhaupt bestellen? Hebben de standaard chinese shops deze niet?
Anti-sjonnie beleid wel gelezen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:18 schreef TjeerdSJ het volgende:
[..]
Een paar artikelen van Taobao.com die ik in Nederland wil laten bedrukken, in grote hoeveelheden (veel) goedkoper vanuit china en niet beschikbaar via webshops helaas.
Sowieso maar zo'n Skrill Card besteld, je kan alleen maar betalen als je die kaart daadwerkelijk thuis hebt ontvangen? Dan moet ik dus nog even afwachten.
Vodafone SmartPass is gratis eerste jaar en volgens mij ook goedkoper.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:34 schreef TjeerdSJ het volgende:
[..]
Thx, heb die net ook gevonden inderdaad. Probleem is echter dat het zomerartikelen zijn en ik ze graag voor augustus binnen wil hebben haha. Geen 1 agents accepteert het meer?
Hier dus ook niet inderdaad. Weinig veertje dat springt aanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bij mij was dat niet het geval, je kon naar achter trekken wat je wil maar er schoot niks uit.
Heb maar een scherp mespuntje gebruikt en toen kreeg ik hem wel open. Echt een kutsysteem.
Ik kreeg hem in het begin ook niet meer lekker openen, toen kwam ik er achter dat ik het klepje verkeerd om had... Dat gaat nogal makkelijk.. Omgedraaid en nu gaat hij gewoon makkelijk openquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hier dus ook niet inderdaad. Weinig veertje dat springt aan
bedankt voor dezequote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mailtje naar Tmart gedaan ivm de tracking.
Hou jullie op de hoogte.
Zeker... Heb met een oud account deze reeks al lang gevolgd, inclusief de doorstart met al dat gezeik omtrent het importeren van namaak. Het gaat hier gewoon om blanko zwembroeken en slippers die bedrukt kunnen worden, vandaar mijn vraag of er een agent is die paypal accepteert.quote:
Of ze gooien er gewoon 2 adaptertjes bij om hem op te zetten naar EU plugquote:Op zondag 22 juni 2014 00:30 schreef l0lownkill het volgende:
Vandaag mijn 2 escams verzonden (uitgestelde betaling). Nu had ik via livechat de order van uk plug naar eu plug laten veranderen, maar bij shipped items staat nog steeds uk? Best vreemd, denk dat de productnaam niet wordt gewijzigd ofzo..
Tja, ik weet echter niet of de escam wel wisselspanning heeft dus ik doe wel ff wat researchquote:Op zondag 22 juni 2014 01:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Of ze gooien er gewoon 2 adaptertjes bij om hem op te zetten naar EU plug
Shiz kan je nog wat meer vertellen over speakers? in vergelijking met Er151:)quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:30 schreef shiznuts het volgende:
Die Lafine F11.Nice.
Ook dat 'ie in het Chinees de modus vertelt en daarna in het Chinees Engels.![]()
Abramtek doet hetzelfde, maar alleen in het Chinees.
Ook een mooi ding trouwens. Beide FM radio ingebouwd ook. Vind ik wel tof.
Geen verrassing bij de ER152. Een wat heldere versie van de ER151.
Maar ik vind het volle ronde minder heldere van de ER151 juist wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |