Hier!quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:01 schreef l0lownkill het volgende:
Wie zijn er nu allemaal nog geinteresseerd voor een SJ4000? Als het genoeg zijn kan er misschien korting worden geregeld (ik zou niet weten door wie\)
Besteld. Bedankt voor het linkje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:45 schreef remcosw het volgende:
Leuke 1 cent watch; http://www.popkind.com/pr(...)tm_campaign=20140611
En nog vaker bestelbaar ook
Is bij mij ook gebeurd met m'n telefoon. Die PostNL werkt voor geen meter mee. Ik kreeg wel het douane-formulier en toen was die miraculeus verdwenen en zogenaamd teruggestuurd naar de verzender.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:35 schreef marco_sire het volgende:
Pakketje kwijtgeraakt door postnl en ik kan als ontvanger geen klacht indienen? Wat een tuig!
Terug naar china en hopen op coulance van de verkoper.
Mensen hier ervaring mee?
heb er 2 besteld, voor als er 1 niet doet of als cadeau voor iemandquote:Op donderdag 12 juni 2014 07:45 schreef remcosw het volgende:
Leuke 1 cent watch; http://www.popkind.com/pr(...)tm_campaign=20140611
En nog vaker bestelbaar ook
Ben wel benieuwd wat je nu weer allemaal besteld hebtquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:08 schreef shiznuts het volgende:
Arme postbode.Moet telkens met mijn pakjes rondlopen.
Gewoon druk blijven uitoefenen. Zij mogen dat lekker zeggen omdat het in hun voorwaarden staat, maar in realiteit hebben zij zich aan de wet te houden en de wet stelt hun verantwoordelijk. Niet opgeven, gewoon brieven en dergelijke sturen. Advocaatje ertegenaan gooien, want hoe aardig de bezorgers, het zijn schoften bij PostNL in het algemeen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:47 schreef BoyB het volgende:
Ooit een keer eerder meegemaakt.
Was een kansloos verhaal.
Pakket was eerder aangeboden aan de deur en was daarna ontraceerbaar.
Moet gewoon diefstal zijn geweest bij PostNL.
Bij de verkopende partij was geen verhaal te halen.
Klacht indienen bij PostNL kon alleen door de verkoper.
Terwijl het pakketje eerder gewoon aan de deur was aangeboden, maar toen was er helaas niemand thuis.
Die gele envelop is in ieder geval een shotgunmic (eBay, HTDZ).quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:17 schreef remcosw het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je nu weer allemaal besteld hebt
Maar die moet ik nog uitpakken en eerst uitgebreid testen voor ik daar iets over kan zeggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef shiznuts het volgende:
Wo0ty ho0t. Lafine F11, Abramtek Gen3 en Earson ER-152 bluetooth speakers + MINIX X8-H hebben vandaag allen de status 'Arrived at overseas (Country code: AT)' gekregen.Hopelijk deze week nog in huis.
Ik ben jaloers... Waar heb jij 'm besteld.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die gele envelop is in ieder geval een shotgunmic (eBay, HTDZ).
[ afbeelding ]
De rest zal dan het volgende wel zijn:
[..]
Maar die moet ik nog uitpakken en eerst uitgebreid testen voor ik daar iets over kan zeggen.
MINIX X8-H uitgepakt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers... Waar heb jij 'm besteld.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
• http://promotion.geekbuyi(...)8-h_presale_campaign
Ja, met mijn 3V en Neteller wel in ieder geval.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:53 schreef igi0n het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst iets besteld bij alieexpress, en nu is mijn order gecancelled omdat ze mijn payment niet konden verifieren. Nou dat is allemaal mooi enzo (gebeurd wel eens vaker) máár, ik heb betaald met een prepaid creditcard. Komt dat geld nu weer terug op die kaart?
Top, dat is goed om te horen!quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:08 schreef remcosw het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Ex(...)tem2ed1f5a83d&_uhb=1 Die werkt toch wel met de SJ4000?
[..]
Ja, met mijn 3V en Neteller wel in ieder geval.
Foei bobje, gewoon uit de OP:quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:19 schreef bobbernaut het volgende:
Is er ergens een invoerrechten calculator? Op google genoeg maar die werken volgens mij niet helemaal.
Let wel! Niet op alles zitten douanerechten, hij heeft als voorbeeld 4,2% ingesteld. Helaas heeft 'ie ervoor gekozen die daar standaard te laten staan, dat geldt echter alleen voor z'n hobbyequipment. Dus zet 'em op nul en/of kijk naar de douanerechtensite in de OP om de waarde te vinden.quote:
Ja ik had daarna pas gekekenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Foei bobje, gewoon uit de OP:
[..]
Let wel! Niet op alles zitten douanerechten, hij heeft als voorbeeld 4,2% ingesteld. Helaas heeft 'ie ervoor gekozen die daar standaard te laten staan, dat geldt echter alleen voor z'n hobbyequipment. Dus zet 'em op nul en/of kijk naar de douanerechtensite in de OP om de waarde te vinden.
Denk dat dit geldt:quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik had daarna pas gekeken
Fucking 13 euro PostNL kosten erbij, jezus mang..
Telt een skateboard als hobbyequipment?![]()
Ja alleen niet uit china. Die staat overigens ook op Amazon en ze zeggen daar dat het prima werkt. Klik hierquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:50 schreef kweenie1 het volgende:
Iemand ervaring met een display to hdmi converter?
zoeen dus:
[ afbeelding ]
Wil een beetje degelijke videokwaliteit hebben, maar ook niet gelijk ¤20 betalen voor een kabeltje.
Op BiC kosten ze nog geen ¤2 zag ik! Je kan dus natuurlijk altijd 1tje kopen om uit te proberenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:50 schreef kweenie1 het volgende:
Iemand ervaring met een display to hdmi converter?
zoeen dus:
[ afbeelding ]
Wil een beetje degelijke videokwaliteit hebben, maar ook niet gelijk ¤20 betalen voor een kabeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |