SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door gianni61 op 18-06-2014 09:23:38 ]Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ligt thuis klaar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:19 schreef Maringo het volgende:
Ik mocht niet in Oranje kleding op het werk komen, dan maar een groengeel shirt.
Same here. Minus de cursus dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt thuis klaar.
eerst nog even werken en cursus
cursus is wel gunstig.quote:
okequote:Op woensdag 18 juni 2014 09:21 schreef Maringo het volgende:
De Belg mag wel weer uit de OP trouwens.
Ik vraag er niet om, hij staat snotverdikkie in de agenda van de OPquote:
Die heb je er zelf in gezet. En dus heb je er om gevraagd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vraag er niet om, hij staat snotverdikkie in de agenda van de OP
alsof iemand naar de OP kijkt, behalve maringo danquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vraag er niet om, hij staat snotverdikkie in de agenda van de OP
Nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die heb je er zelf in gezet. En dus heb je er om gevraagd.
En de OP daarvoor dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Welles:
ONZ / [ONZ-SC #402] Nog maar 2 nachtjes
Alleen de plaatjes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof iemand naar de OP kijkt, behalve maringo dan
Precies. En als het plaatje opeens verdacht veel naar beneden staat, dan weet ik dat er iets is bij gezet en ga ik naar de tekst kijken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Alsof ik vergeet dat ik vrijdag alweer 3 jaar getrouwd ben.
hoe laat is het feest?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Alsof ik vergeet dat ik vrijdag alweer 3 jaar getrouwd ben.
Hehe dat dusquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Precies. En als het plaatje opeens verdacht veel naar beneden staat, dan weet ik dat er iets is bij gezet en ga ik naar de tekst kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |