Succes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
Dan ga ik jullie allemaal vanmiddag rond een uur of 15:00 weer zien, ga ik me nu even blauw studeren. De groetjes![]()
Allemaal dood schieten die zelfmoordterroristen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat de kk is er mis met Boko Haram.. .die tyfus moslimnegers blazen zelfs zichzelf op als er mensen naar voetbal staan te kijken want voetbal is in strijdt met de islam![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)alfans-Nigeria.dhtml
Ik stel voor dat we een grote muur om het westen heen bouwen en ons niets meer van de rest van wereld aantrekken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat de kk is er mis met Boko Haram.. .die tyfus moslimnegers blazen zelfs zichzelf op als er mensen naar voetbal staan te kijken want voetbal is in strijdt met de islam![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)alfans-Nigeria.dhtml
In Nigeria zijn de afgelopen 4 generaties opgegroeid met keihard geweld, die gasten weten gewoon niet beter. Dat klinkt allemaal wat simpel, maar ik denk wel dat het daar op neer komt. Bovendien is voetbal ook niet zo heel erg leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:53 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een grote muur om het westen heen bouwen en ons niets meer van de rest van wereld aantrekken.
Allemaal afvoeren en tegen de muur zetten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Ook echt die demonstraties in Den Haag die worden toegestaanDie kneuzen steunen ISIS.
En terecht dat die demonstraties worden toegestaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Ook echt die demonstraties in Den Haag die worden toegestaanDie kneuzen steunen ISIS.
Ja want anders laten we zeker zien dat we bang zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En terecht dat die demonstraties worden toegestaan.
Vrijheid van meningsuiting enzo??quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want anders laten we zeker zien dat we bang zijn?
Dus Al Quaida mag hier ook demonstreren?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En terecht dat die demonstraties worden toegestaan.
Dat is nieuw voor mij. Please eloboratequote:Op woensdag 18 juni 2014 09:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Je mag ook niet demonstreren omdat je nazi' steunt toch? Ik vind die ISIS klootzakken geen haar beter.
Flikker op. Er zijn grenzen. Mensen worden in irak gefucking executeerd en hier laten we ze vrolijk rondspringen en moeten we aanhoren hoe goed ze wel niet zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting enzo??
Nee, de overheid heeft niks te maken met de dingen die ik denk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want anders laten we zeker zien dat we bang zijn?
Je mag geen hakenkruizen voeren. Verder denk ik dat ISIS iets totaal anders is dan de nazi's destijds, maar goed, dat is een kwestie van perceptie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Je mag ook niet demonstreren omdat je nazi' steunt toch? Ik vind die ISIS klootzakken geen haar beter.
Ja, waarom niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dus Al Quaida mag hier ook demonstreren?
Gelukkig heeft de US geen geheime gevangenissen van de CIA, Guantanamo Bay of ook gewoon executies uitgevoerd als bezettende macht. Anders waren die geen haar beter natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Flikker op. Er zijn grenzen. Mensen worden in irak gefucking executeerd en hier laten we ze vrolijk rondspringen en moeten we aanhoren hoe goed ze wel niet zijn.
Je zou eventueel wel een pro-Amerika demonstratie mogen houden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Flikker op. Er zijn grenzen. Mensen worden in irak gefucking executeerd en hier laten we ze vrolijk rondspringen en moeten we aanhoren hoe goed ze wel niet zijn.
Dit is "op democratische wijze", ja?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:00 schreef voederbietel het volgende:
Wel typisch weer hoor BT, als ze op democratische wijze een totalitaire Islam fundi staat willen stichten is het ook weer niet goed. Ben je tegen moslims of zo?
Ik ben inderdaad tegen RADICALE moslims. Je kan je geloof ook best uitdrukken zonder mensen op te blazenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:00 schreef voederbietel het volgende:
Wel typisch weer hoor BT, als ze op democratische wijze een totalitaire Islam fundi staat willen stichten is het ook weer niet goed. Ben je tegen moslims of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |