Ik zou gewoon mijn piempie in haar vagijn stoppen maar ieder z'n dingquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou met die Olga de balalaika spelen.
Hmm nee.. moest wel de auto pakken om niet te laat op werk te komen maar ik ben vrij frisquote:
Nee, daar ga ik zo'n wedstrijd niet voor verspillen, gewoon met een paar vrienden bieren en JUICHEN.quote:
Terecht!! Neem ook een toeter mee en als je dan klaar bent keihard toeteren en wegrennenquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga straks in oranje shirt tentamen maken
Als je toch gaat Fok!-en op je werk, wat boeit het dan als je iets later bentquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm nee.. moest wel de auto pakken om niet te laat op werk te komen maar ik ben vrij frisWat jij?
Zo'n oude surveillante op d'r hoofd slaan met een vuvuzela.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Terecht!! Neem ook een toeter mee en als je dan klaar bent keihard toeteren en wegrennen
Kakelvers.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm nee.. moest wel de auto pakken om niet te laat op werk te komen maar ik ben vrij frisWat jij?
Oh. Is dit de echte Tardis trouwens?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik zo'n wedstrijd niet voor verspillen, gewoon met een paar vrienden bieren en JUICHEN.
Yup. Kloontje is geblokt, aanschouw: TARDlS.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kakelvers.
[..]
Oh. Is dit de echte Tardis trouwens?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo'n oude surveillante op d'r hoofd slaan met een vuvuzela.
Ik ben goed in het combineren van mijn werkzaamheden. Maar over het algemeen heb je gelijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:01 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Als je toch gaat Fok!-en op je werk, wat boeit het dan als je iets later bent
Oké dus kan gewoon weer openhartig zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Yup. Kloontje is geblokt, aanschouw: TARDlS.
Ja. Maar het was wel even balen gisteren. Het was een sterke kloon, dat moet ik hem nageven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké dus kan gewoon weer openhartig zijn.
Zo heb ik m'n scriptie geschreven, is een grote stroom inspiratie hier.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:01 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Als je toch gaat Fok!-en op je werk, wat boeit het dan als je iets later bent
Ja, alleen dat eerste topic, daar verbaasde ik mij wel over, niet van jou verwacht zeg maar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja. Maar het was wel even balen gisteren. Het was een sterke kloon, dat moet ik hem nageven.
Ik heb dat topic nooit gezien, waar ging dat over? Ik zag alleen in z'n pohi een topic dat 'Yvonne' heette, maar toen ik er op klikte was hij al verwijderd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, alleen dat eerste topic, daar verbaasde ik mij wel over, niet van jou verwacht zeg maar.
Toen ik nog op de middelbare school zat heb ik een keer een belletje aan m'n schoen gedaan tijdens een tentamenquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Speakersetje meenemen en keihard Slavenkoor draaien tijdens het maken van het tentamen.
Weet niet meer, heb het verdrongen denk ik.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb dat topic nooit gezien, waar ging dat over? Ik zag alleen in z'n pohi een topic dat 'Yvonne' heette, maar toen ik er op klikte was hij al verwijderd.
Ik had destijds zo'n eerste iPod touch, en daar had je een hondenfluit-app, als je die afspeelde kwam er een irritante piep die niet iedereen hoorde en niemand wist waar het vandaan kwam. Bizar om te zien hoe gek iedereen daar van werd als je die gebruikte.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toen ik nog op de middelbare school zat heb ik een keer een belletje aan m'n schoen gedaan tijdens een tentamen.
Gaat hetquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet niet meer, heb het verdrongen denk ik.
Interessant psychologisch experiment tijdens toetsen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had destijds zo'n eerste iPod touch, en daar had je een hondenfluit-app, als je die afspeelde kwam er een irritante piep die niet iedereen hoorde en niemand wist waar het vandaan kwam. Bizar om te zien hoe gek iedereen daar van werd als je die gebruikte.
Ik heb niet voor niets wat langer over m'n vwo gedaan dan gebruikelijk isquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Interessant psychologisch experiment tijdens toetsen.
Ik heb altijd begrepen dat je studententijd de mooiste tijd van je leven is, niks mis mee om dat dus een jaartje langer te doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets wat langer over m'n vwo gedaan dan gebruikelijk is
Niet omdat ik het niet kon, maar verkeerde prioriteiten.
Zeker waarquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat je studententijd de mooiste tijd van je leven is, niks mis mee om dat dus een jaartje langer te doen.
Ik mis hbo nu al.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeker waarIk mis mijn oude middelbare schooltje
Toch een opsteker vandaag.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik mis hbo nu al.
Gelukkig mag ik zo meteen nog even heen om 20 minuten presentatie bij te wonen.
Nee hbo. Had verkeerde vakkenpakket op vwo om wo te doen. Eigenlijk ook voor hbo maar had in de zomer daarvoor nog een vak gevolgd op havo niveauquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh ik wist niet dat jij ook hbo had gedaan?Ik dacht uni, vb.
Je telt FOK! tot je werkzaamheden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben goed in het combineren van mijn werkzaamheden. Maar over het algemeen heb je gelijk
Als die scholen onderling afspraken hebben is het geen probleem. Schijnt bij mijn opleiding nog wel voor problemen te zorgen soms. Maar wat ik zei, het beviel me goed. Zou nu nog wel een master kunnen doen op wo maar daarvoor ontbreekt te toewijding nu.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Ah oke. Ja je P halen op hbo en dan weggaan leek mij ook niet het einde. Anders had ik nu wel Criminologie gedaan. Maar daar schijnt weinig tot geen werk in te vinden zijn, dus ik heb geen spijt dat ik ben doorgegaan.
Ja.. hahaquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:17 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je telt FOK! tot je werkzaamheden?
Niet 10 cent per post van Danny krijgen omdat je een kwaliteitsuser bentquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:17 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je telt FOK! tot je werkzaamheden?
😢quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:22 schreef spambot31 het volgende:
Werken de Android emoticons op FOK! ? 😕
Neequote:Op woensdag 18 juni 2014 09:22 schreef spambot31 het volgende:
Werken de Android emoticons op FOK! ? 😕
In combinatie met een sigaret kan dat echt hartverscheurend zijn heh.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:27 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kan altijd wel een beetje huilen van geluk als ik koffie drink
Ik ga denk ik m'n moeder even bellen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In combinatie met een sigaret kan dat echt hartverscheurend zijn heh.
Hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:31 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hele fenomeen is aan mijn jeugd voorbij gegaan.
ik heb dit ook nooit echt irl zien gebeuren..quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:31 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Je bedoelt jouw jeugd 5 jaar geleden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:31 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet, heb altijd het idee dat je je op je 15e met zulke dingen bezig moet houden. Toen stond ik altijd in pogopit als ik uit ging.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je bedoelt jouw jeugd 5 jaar geleden?
Stijve hark.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:31 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Er zullen vast genoeg 20+ FOK!ers zijn voor wie dat plaatje een droom is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet niet, heb altijd het idee dat je je op je 15e met zulke dingen bezig moet houden. Toen stond ik altijd in pogopit als ik uit ging.
Lijkt me wel cool om hand in hand met een meisje te lopen ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:36 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Er zullen vast genoeg 20+ FOK!ers zijn voor wie dat plaatje een droom is.
Nee sorryquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gifje van jouw skills zit er niet in zeker?
Je moet niks hè?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil geen tentamen maken, ik wil voetbal kijken
er is nu geen voetbal, dus je kunt rustig dat tentamen makenquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:40 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is nu geen voetbal, dus je kunt rustig dat tentamen maken
Je hebt vanavond om 18:00 tentamen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:40 schreef TARDIS. het volgende:
Nee om 13:00, maar ik heb veel te veel zin in vanavond, dus ik wil me helemaal niet met trivialiteiten als tentamens bezighoudenquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt vanavond om 18:00 tentamen?
Consequenties, consequenties, een voorzien logisch gevolg, dan klinkt het net alsof je er controle over hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |