Nee hbo. Had verkeerde vakkenpakket op vwo om wo te doen. Eigenlijk ook voor hbo maar had in de zomer daarvoor nog een vak gevolgd op havo niveauquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh ik wist niet dat jij ook hbo had gedaan?Ik dacht uni, vb.
Je telt FOK! tot je werkzaamheden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben goed in het combineren van mijn werkzaamheden. Maar over het algemeen heb je gelijk
Als die scholen onderling afspraken hebben is het geen probleem. Schijnt bij mijn opleiding nog wel voor problemen te zorgen soms. Maar wat ik zei, het beviel me goed. Zou nu nog wel een master kunnen doen op wo maar daarvoor ontbreekt te toewijding nu.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Ah oke. Ja je P halen op hbo en dan weggaan leek mij ook niet het einde. Anders had ik nu wel Criminologie gedaan. Maar daar schijnt weinig tot geen werk in te vinden zijn, dus ik heb geen spijt dat ik ben doorgegaan.
Ja.. hahaquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:17 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je telt FOK! tot je werkzaamheden?
Niet 10 cent per post van Danny krijgen omdat je een kwaliteitsuser bentquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:17 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je telt FOK! tot je werkzaamheden?
😢quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:22 schreef spambot31 het volgende:
Werken de Android emoticons op FOK! ? 😕
Neequote:Op woensdag 18 juni 2014 09:22 schreef spambot31 het volgende:
Werken de Android emoticons op FOK! ? 😕
In combinatie met een sigaret kan dat echt hartverscheurend zijn heh.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:27 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kan altijd wel een beetje huilen van geluk als ik koffie drink
Ik ga denk ik m'n moeder even bellen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In combinatie met een sigaret kan dat echt hartverscheurend zijn heh.
Hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:31 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hele fenomeen is aan mijn jeugd voorbij gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |