nee..je moet alles waarderen in de fase waarin je zit..en dat bewust meemakenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je verlangt naar vroegere tijden.
Dat zijn verdomd wijze woorden vriend. Soms is dat wel lastig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:54 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee..je moet alles waarderen in de fase waarin je zit..en dat bewust meemaken
voor mij niet..komt met de jaren dan hahaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zijn verdomd wijze woorden vriend. Soms is dat wel lastig.
Ik bevind me al heel lang in de computeropdezolderkamerfase, hopelijk wordt dat over een paar jaar de computerophetkantoorfase, maar wie weet word dat ook helemaal niksquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zijn verdomd wijze woorden vriend. Soms is dat wel lastig.
Dat is wel zo ja, moet zeggen dat ik daar nog niet zo heel lang achter ben als het ware.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
voor mij niet..komt met de jaren dan haha
Als jij verdomd gelukkig bent op je zolder is daar niks mis mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik bevind me al heel lang in de computeropdezolderkamerfase, hopelijk wordt dat over een paar jaar de computerophetkantoorfase, maar wie weet word dat ook helemaal niks
eh.. pics?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alles d'r op en d'r aan. Een karakter zo puur, koppig van hier tot gunder, vurig in al haar doen en ogen zo zacht.
ligt aan jezelfquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik bevind me al heel lang in de computeropdezolderkamerfase, hopelijk wordt dat over een paar jaar de computerophetkantoorfase, maar wie weet word dat ook helemaal niks
Vroeger wel, nu wil ik meerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als jij verdomd gelukkig bent op je zolder is daar niks mis mee natuurlijk.
waaromquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, moet zeggen dat ik daar nog niet zo heel lang achter ben als het ware.
zit al met semi na het lezen van die tekstquote:
autiquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Soms verzand je wat in gewoontes.
Kan me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
zit al met semi na het lezen van die tekst
nee niet echt..maar lees veel haha..quote:
Alsof jij niet dingen doet omdat je dingen doet. Dat doet iedereen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee niet echt..maar lees veel haha..
maar is toch mooi dat die gaande is..??
hoe bedoel je dat? dingen doen om het doen>?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof jij niet dingen doet omdat je dingen doet. Dat doet iedereen.
Prachtig, heb me in tijden niet zo best gevoeld.
Dingen doen omdat je er aan gewend bent, van enige passie of gevoel verloren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:04 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat? dingen doen om het doen>?
dat zijn ritmes..quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dingen doen omdat je er aan gewend bent, van enige passie of gevoel verloren.
o..quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:05 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zo'n grote met een gekke vorm dus ribbels enzo.
dat is per persoon verschillend he..voor de een wel ander nietquote:
niet terug gekomen uit de oorlog??quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:08 schreef voederbietel het volgende:
Weet iemand wat er van deze gasten overgebleven is?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:08 schreef voederbietel het volgende:
Weet iemand wat er van deze gasten overgebleven is?
Ze waren een tijdje heel veel aanwezig maar was in een keer over waren altijd concerten met 110% energie.quote:
Wat een beule band waren die live niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]ik was die band helemaal vergeten. geen idee eigenlijk.
Ik heb ze volgens mij nooit live gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een beule band waren die live niet.
Ik trek momenteel maar één ding.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik trek momenteel maar één ding.dick dale doet mij denken aan bucketheadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dick dale doet mij denken aan buckethead
trek dat soort shit nooit, ene heeft nog meer verstand van dan de anderquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
KLB / ISIS
Het dagelijkse moslimbashtopic is weer vermakelijk.
Is al een dag oud hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
KLB / ISIS
Het dagelijkse moslimbashtopic is weer vermakelijk.
Je snapt best wat ik bedoel.quote:
ken je mr bungle cd's?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat mij betreft beste surfnummer ooit. Ook beste vertaling van rauwe geilheid in muziek.
doet me denken aan een filmquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat mij betreft beste surfnummer ooit. Ook beste vertaling van rauwe geilheid in muziek.
Komt ook voor in een redelijk bekende film. Doet niks af aan Link Wray thoughquote:
haha..heb ooit volgens mij die soundtrack wel in handen gehadquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt ook voor in een redelijk bekende film. Doet niks af aan Link Wray though.
een van mijn fav cd's ooit ( en dan zijn er veel)quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt ook voor in een redelijk bekende film. Doet niks af aan Link Wray though.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
haha..heb ooit volgens mij die soundtrack wel in handen gehad
beetje schaamhaar aan je bek en klaarquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
Ben aan het sparen voor die baard uit het filmpje trouwens.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:22 schreef Thezappa het volgende:
[..]
een van mijn fav cd's ooit ( en dan zijn er veel)
oewwwww haat dat echt..quote:
Een miljoen begint met een dubbeltje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:23 schreef Thezappa het volgende:
[..]
beetje schaamhaar aan je bek en klaar
nee echt trek dat nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja boh gast, niks daar van, is geniaal.
hij houdt ook niet van reggae, is gewoon een vieze cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja boh gast, niks daar van, is geniaal.
reggayquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij houdt ook niet van reggae, is gewoon een vieze cultuurbarbaar.
sorryquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit dan?
Alleen die intro monoloog al.
wel beetje mannen countryquote:
Kan dat goed hebben jaquote:
quote:
dat is wel goedquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet echt country in mijn oren.
100% zekerquote:
wat een herriequote:
een vd beste nr's ooitquote:
ik kan me voorstellen dat je het goed vindt, maar ik vind het op het moment niet lekker in het gehoor liggenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan, soms voelt muziek niet goed.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat je het goed vindt, maar ik vind het op het moment niet lekker in het gehoor liggen
Welterusten.quote:
ik moet zeggen dat ik toch meer van de jazz dan benquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:35 schreef Modus het volgende:
[..].
"Ik ben een man!"
"JAAAAA!"
"IK BEN EEN MAN!"
"JAAAA"Jij bent het ongelukkigste mens dat ik ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:35 schreef Modus het volgende:
[..].
"Ik ben een man!"
"JAAAAA!"
"IK BEN EEN MAN!"
"JAAAA"Naar wat voor muziek luister jij graag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Naar wat voor muziek luister jij graag?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:37 schreef Thezappa het volgende:
mocht ik ooit dood gaan ..
dit nr volgas draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |