nee..je moet alles waarderen in de fase waarin je zit..en dat bewust meemakenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je verlangt naar vroegere tijden.
Dat zijn verdomd wijze woorden vriend. Soms is dat wel lastig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:54 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee..je moet alles waarderen in de fase waarin je zit..en dat bewust meemaken
voor mij niet..komt met de jaren dan hahaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zijn verdomd wijze woorden vriend. Soms is dat wel lastig.
Ik bevind me al heel lang in de computeropdezolderkamerfase, hopelijk wordt dat over een paar jaar de computerophetkantoorfase, maar wie weet word dat ook helemaal niksquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zijn verdomd wijze woorden vriend. Soms is dat wel lastig.
Dat is wel zo ja, moet zeggen dat ik daar nog niet zo heel lang achter ben als het ware.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
voor mij niet..komt met de jaren dan haha
Als jij verdomd gelukkig bent op je zolder is daar niks mis mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik bevind me al heel lang in de computeropdezolderkamerfase, hopelijk wordt dat over een paar jaar de computerophetkantoorfase, maar wie weet word dat ook helemaal niks
eh.. pics?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alles d'r op en d'r aan. Een karakter zo puur, koppig van hier tot gunder, vurig in al haar doen en ogen zo zacht.
ligt aan jezelfquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik bevind me al heel lang in de computeropdezolderkamerfase, hopelijk wordt dat over een paar jaar de computerophetkantoorfase, maar wie weet word dat ook helemaal niks
Vroeger wel, nu wil ik meerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als jij verdomd gelukkig bent op je zolder is daar niks mis mee natuurlijk.
waaromquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, moet zeggen dat ik daar nog niet zo heel lang achter ben als het ware.
zit al met semi na het lezen van die tekstquote:
autiquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Soms verzand je wat in gewoontes.
Kan me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
zit al met semi na het lezen van die tekst
nee niet echt..maar lees veel haha..quote:
Alsof jij niet dingen doet omdat je dingen doet. Dat doet iedereen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee niet echt..maar lees veel haha..
maar is toch mooi dat die gaande is..??
hoe bedoel je dat? dingen doen om het doen>?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof jij niet dingen doet omdat je dingen doet. Dat doet iedereen.
Prachtig, heb me in tijden niet zo best gevoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |