SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Kieft gewisseld voor Hans?
In de vroege had ie een prachtige docuquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:56 schreef OverRated het volgende:
Sierd al in de vroege show geweest, of komt hij zo nog?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Kieft gewisseld voor HansSjon Williams?
Nog steeds kippenvel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In de vroege had ie een prachtige docu
Hij zit er wel maar ze hebben hem zwart geverfd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Kieft gewisseld voor Hans?
Even RTLXL kijken dan zoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In de vroege had ie een prachtige docu
Vroeger stond dat binnen enkele minuten op het Youtubekanaal van SdVfan, maar die heeft er geen zin meer in denk ik.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Woensdag 18 juni (Australië - Nederland) RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Hans Kraay Jr. RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Hans Kraay Jr. en John de Mol Donderdag 19 juni RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Jan Boskamp RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Jan Boskamp en Art Rooijakkers Vrijdag 20 juni RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Theo Janssen RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Theo Janssen en Cecile Koekkoek Zaterdag 21 juni RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Wim Kieft RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Wim Kieft en Najib Amhali Zondag 22 juni RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Jan Boskamp RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Jan Boskamp en Erik van Muiswinkel Maandag 23 juni (Nederland - Chili) RTL 4 20.30 - 22.00 uur: Jan Boskamp en Guus Meeuwis |
Art, wat hebben we daar aan?quote:
HVV Paraat, vroeger, 1 seizoen. Volgens mij ook voor Juventas.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
Waar heeft deze donkere meneer gevoetbald?
Ook zo'n klapjostiquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:59 schreef satecl het volgende:
Komt Najib Amhali ook nog langs? Wat een armoede.
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:59 schreef satecl het volgende:
Komt Najib Amhali ook nog langs? Wat een armoede.
De hoer van VARA. Schrijft daar iets over sport.quote:
Beetje jammer is dat ja. RTLXL is echt bagger. Duurt tijden voor het er op staat zo nu en dan. En klopt soms ook nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vroeger stond dat binnen enkele minuten op het Youtubekanaal van SdVfan, maar die heeft er geen zin meer in denk ik.
Heertjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook zo'n klapjosti
Wanneer komt Raoul Heertje
Heertje waardeer ik als enige 'niet voetbalman' aan tafel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook zo'n klapjosti
Wanneer komt Raoul Heertje
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:00 schreef Caland het volgende:
Al dat gelul over BrazilieGaan gewoon heel ver komen.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:00 schreef Caland het volgende:
Moeten ze de zenuwen wel onder controle krijgen na de volgende wedstrijd, anders wordt het kut in de eerste knock-out pot.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:00 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat we voor de volgende ronde Australië thuis hadden geloot.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee we hebben al gewonnen dus hoeven niet meer, uitdoelpunten tellen namelijk dubbel
He jouw UI. Ik heb RTV-NH gemaild om de Eurokok langs te aten komen voor Oranje-hapjes.... Nog geen reactie..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moeten ze de zenuwen wel onder controle krijgen na de volgende wedstrijd, anders wordt het kut in de eerste knock-out pot.
Toen Sofie nog 12 was.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb Hans dit soort dingen zien doen toen hij 34 was.
Waar is Dzagoev?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Rusland: Akinfeev; Eshchenko, Ignashevich, Berezutski, Kombarov; Samedov, Glushakov, Shatov, Fayzuling, Zhirkov; Kokorin
Hoop houden. Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef satecl het volgende:
[..]
He jouw UI. Ik heb RTV-NH gemaild om de Eurokok langs te aten komen voor Oranje-hapjes.... Nog geen reactie..
Die past niet in het systeem van Capello. Capello's wegen zijn ondoorgrondelijk dus moet Alan op de bank zitten.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Rusland: Akinfeev; Eshchenko, Ignashevich, Berezutski, Kombarov; Samedov, Glushakov, Shatov, Fayzuling, Zhirkov; Kokorin
Geen Kerzhakovquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Lachwekkend.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die past niet in het systeem van Capello. Capello's wegen zijn ondoorgrondelijk dus moet Alan op de bank zitten.
bank. Capello vindt hem waardeloos in zijn systeemquote:
Dat zijn volk onze Heiland heeft gedood moeten we maar even door de vingers zien.quote:
Geen Young-Pyo Lee, flopshow.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
Zuid-Korea: Sung-Ryong, Yong, Jeong-Ho, Young-Gwon, Suk-Young; Kook-Young, Sung-Yueng, Ja-Cheol, Chung-Yong; Heung-Min, Chu-Young.
genot
Hier ken ik helemaal niemand van.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
Zuid-Korea: Sung-Ryong, Yong, Jeong-Ho, Young-Gwon, Suk-Young; Kook-Young, Sung-Yueng, Ja-Cheol, Chung-Yong; Heung-Min, Chu-Young.
genot
Heung-Min, toppertje.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
genot
Die kunnen ballen jonge bohhhquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
genot
Allemaal pannen laten vallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
genot
Systeem is heilig. Van Gaal die zijn systeem aanpast omdat ene Strootman geblesseerd is is ook lachwekkend.quote:
Wij kennen hem hier als de waarzeggerquote:
Ik nog Berezutskiy en Ignasjevichquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken echt alleen Akinfeev en Zhirkov
Geen Park?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
genot
Oh Berezutsky ken ik ook nog jaquote:
Ignasevich, Berezutski broertjes, Shatov, Fayzulin en Kokorin moet je toch wel kunnen. Vooral Kokorin, groot talent man.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken echt alleen Akinfeev en Zhirkov
Topteamquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
genot
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Tuinbroekje uit.
Niks mis mee.
Page 3 damesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:06 schreef tompsv18 het volgende:
Die krantjes voegen ook niks toe, lekker weglaten.
Bij Chabab.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:07 schreef opperkleurder het volgende:
Waar zal Volkert morgen voetballen kijken?
Ik kijk steeds dat commentaar van Henryquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef marcodej het volgende:
Ik ga nog even de doelpuntjes van Spanje - Nederland kijken.
das het zusje van richard, toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Max23 het volgende:
Michaella gaat na 10 maanden relatie trouwen
Ik wist niet dat Volkert en Boskamp vrienden waren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volkert wilde even naar Bolle Jan.
Is wel serieus een aanrader. Is alleen wel een beetje klein en benauwd. Volkert zou zich er dus wel thuis voelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volkert wilde even naar Bolle Jan.
Ik drink nooit meer dat pisbier.quote:
Grolschquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik drink nooit meer dat pisbier.
Die denken dus echt dat ze een wereldprestatie tegen fucking Algerije hebben neergezet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Die paardenlul van Heineken hebben we helaas niet meer gezien.
De dochter vn Kees?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat dit kan in Nederland
[ afbeelding ]
Ik geef hem geen ongelijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef Travel. het volgende:
gijp geniet niet echt meer. denk dat die binnen een paar afleveringen echt boos gaat worden.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef Travel. het volgende:
gijp geniet niet echt meer. denk dat die binnen een paar afleveringen echt boos gaat worden.
Niks mis mee. Misschien dat Jan nog wat hapjes van Mora meekrijgt de volgende uitzending. Of een Snicker. Of een bordspel. Of een boekje.quote:
Denk het ook. Hij zit zich op te vreten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef Travel. het volgende:
beter, kan ie hansie wat beuken gevenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef Travel. het volgende:
Daaaaamnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat dit kan in Nederland
[ afbeelding ]
Spanje wint.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
He Mexi, ben je al zenuwachtig?
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
Een itempje van Joep bij de NOS. Is de reclame al voorbij?
Dat is niet best op jouw leeftijdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
De tering, ren ik even naar de schuur toe om wat te pakken, loop ik terug het huis in, krijg ik bijna een hartaanval van mijn eigen schaduw.
Bier?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
De tering, ren ik even naar de schuur toe om wat te pakken, loop ik terug het huis in, krijg ik bijna een hartaanval van mijn eigen schaduw.
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
tijdens een finale belgie nederland krijg ik een hartaanval denk ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hou je in, straks overleef je de poulefase niet.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindelijk, een keer een verstandige uitspraak van jou.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef Shreyas het volgende:
Kinderopvang![]()
Vrouwen moeten gewoon thuis blijven en het huishouden doen
xdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef Shreyas het volgende:
Kinderopvang![]()
Vrouwen moeten gewoon thuis blijven en het huishouden doen
Hoezo eindelijk? Ik doe dit soort uitspraken geregeld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eindelijk, een keer een verstandige uitspraak van jou.
Was me nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo eindelijk? Ik doe dit soort uitspraken geregeld.
op sokken jaquote:
doe maar een itempjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |