bank. Capello vindt hem waardeloos in zijn systeemquote:
Dat zijn volk onze Heiland heeft gedood moeten we maar even door de vingers zien.quote:
Geen Young-Pyo Lee, flopshow.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
Zuid-Korea: Sung-Ryong, Yong, Jeong-Ho, Young-Gwon, Suk-Young; Kook-Young, Sung-Yueng, Ja-Cheol, Chung-Yong; Heung-Min, Chu-Young.
genot
Hier ken ik helemaal niemand van.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
Zuid-Korea: Sung-Ryong, Yong, Jeong-Ho, Young-Gwon, Suk-Young; Kook-Young, Sung-Yueng, Ja-Cheol, Chung-Yong; Heung-Min, Chu-Young.
genot
Heung-Min, toppertje.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
genot
Die kunnen ballen jonge bohhhquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
genot
Allemaal pannen laten vallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
genot
Systeem is heilig. Van Gaal die zijn systeem aanpast omdat ene Strootman geblesseerd is is ook lachwekkend.quote:
Wij kennen hem hier als de waarzeggerquote:
Ik nog Berezutskiy en Ignasjevichquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken echt alleen Akinfeev en Zhirkov
Geen Park?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
genot
Oh Berezutsky ken ik ook nog jaquote:
Ignasevich, Berezutski broertjes, Shatov, Fayzulin en Kokorin moet je toch wel kunnen. Vooral Kokorin, groot talent man.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken echt alleen Akinfeev en Zhirkov
Topteamquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
genot
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Tuinbroekje uit.
Niks mis mee.
Page 3 damesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:06 schreef tompsv18 het volgende:
Die krantjes voegen ook niks toe, lekker weglaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |