Denk het ook. Hij zit zich op te vreten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef Travel. het volgende:
gijp geniet niet echt meer. denk dat die binnen een paar afleveringen echt boos gaat worden.
beter, kan ie hansie wat beuken gevenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef Travel. het volgende:
gijp geniet niet echt meer. denk dat die binnen een paar afleveringen echt boos gaat worden.
Daaaaamnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat dit kan in Nederland
[ afbeelding ]
Spanje wint.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
He Mexi, ben je al zenuwachtig?
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
Een itempje van Joep bij de NOS. Is de reclame al voorbij?
Dat is niet best op jouw leeftijdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
De tering, ren ik even naar de schuur toe om wat te pakken, loop ik terug het huis in, krijg ik bijna een hartaanval van mijn eigen schaduw.
Bier?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
De tering, ren ik even naar de schuur toe om wat te pakken, loop ik terug het huis in, krijg ik bijna een hartaanval van mijn eigen schaduw.
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |