Hoe lang heb jij last gehad van bloedverlies? Hoe lang heeft het geduurd voordat het oude bloed verdwenen was? Ik ben het nu onderhand wel beu...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jeetje SD wat vervelend. Ik vond het vorig jaar echt slopend dat bloedverlies.Hopelijk kun je ondanks dat toch genieten van je zwangerschap.
Succes bij de NPM morgen.
Tot een week of 11 toen hield het zo'n beetje op. Maar dat betekende niet dat het onzekere gevoel gelijk weg was, ik ging denk ik wel 15 keer per dag naar de wc om te kijken of alles nog 'oké' was.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:58 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij last gehad van bloedverlies? Hoe lang heeft het geduurd voordat het oude bloed verdwenen was? Ik ben het nu onderhand wel beu...
Zo herkenbaar! Ik heb dus een bloeding gehad met 6 weken... Een paar dagen nadat de bloeding gestopt was (11 weken), kreeg ik een nieuwe bloeding. Inclusief stolseltjes! Elke keer als ik naar de wc ga, ben ik gespannen. Ik heb een angelsounds gekocht, dat geeft mij wel wat rust. Vandaag had ik ook enorme buikpijn, dan is zo'n apparaat toch echt wel een uitvinding!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij mij duurde het vanaf week 6 of 7 tot en met een week of 11. Echt rampenweken waren dat
[..]
Tot een week of 11 toen hield het zo'n beetje op. Maar dat betekende niet dat het onzekere gevoel gelijk weg was, ik ging denk ik wel 15 keer per dag naar de wc om te kijken of alles nog 'oké' was.En dat heeft echt wel aangehouden tot een week of 20.
Die had ik ook, keer op keer heeft dat ding voor opluchting gezorgd. Of nouja, in mijn geval wist ik dat in ieder geval één van de twee kindjes het nog deed want verschil horen was best lastig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:10 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Ik heb dus een bloeding gehad met 6 weken... Een paar dagen nadat de bloeding gestopt was (11 weken), kreeg ik een nieuwe bloeding. Inclusief stolseltjes! Elke keer als ik naar de wc ga, ben ik gespannen. Ik heb een angelsounds gekocht, dat geeft mij wel wat rust. Vandaag had ik ook enorme buikpijn, dan is zo'n apparaat toch echt wel een uitvinding!
Nou, niet exclusief van mignonne hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waarin we Fernando naar buiten proberen te lokken,
Blue eyes achtervolgd wordt door haar man
en Crumpette graag van Mignonne wil weten hoe ze denkt over perineum massage.
en bij wijzigingen even quoten please
gewoon doen, het moet toch een keer, en het wordt dan misschien wel ook wat "echter" voor jezelf. Dat kan ook helpenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:26 schreef StarDust_ het volgende:
Ik ga het gewoon doen! Hoe eng het ook is! Onzeker muts die ik ben...pffff....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van dat bloedverlies is niks meer te zien!
Ik heb me rot gezocht naar verhalen met een fijn einde, maar werd over het algemeen enkel verdrietig van de sad stories die ik vond. Ik hoop jou hiermee wél een hart onder de riem te kunnen steken. Iedere zwangerschap is anders dus mijn verhaal ook, maar laten we hopen dat de uitkomst voor ons bieden hetzelfde is: een prachtig gezond kindje!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Ik vond het enorm pijnlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nou, niet exclusief van mignonne hoorik zit me gewoon af te vragen of het iets is of niet.. dus iedereen die er wat over weet is welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |