SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
twitter:FIFAWorldCup twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 19:33:08PHOTO: @fellainiM is the first #BEL #worldcup goalscorer since @WilmotsMarc in 2002 #BELALG - http://t.co/o8lh7HKnOw http://t.co/yJahZGFd38 reageer retweet
Ditquote:
Mag het ook een perenijsje zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Mertens valt wel prima in zeg
Ik win nu toch zeker 2 euro. Wie wil er een frambozenijsje?
doe mij maar een mep van flipsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Mertens valt wel prima in zeg
Ik win nu toch zeker 2 euro. Wie wil er een frambozenijsje?
IK WAS HET VERGETEN OKEquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te regelen. Al kom jij ook je beloftes niet na.
Snowquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij wie moest ik me ook alweer afmelden
fixedquote:
Dan hoop ik voor je dat het nog ff 3-2 wordtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:43 schreef GekkePoes het volgende:
Als Belgie met 3-2 wint dan kan ik 850 euri incasseren bij de Toto
Als ze met een andere score winnen dan heb ik ongeveer 2,23x inleg terug. iets rond de 38 euroquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het nog ff 3-2 wordt
voorouders waren duitsersquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar hadden de Duitsers ook last van. BEN JIJ EEN DUITSER?!?!?!
ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als ze met een andere score winnen dan heb ik ongeveer 2,23x inleg terug. iets rond de 38 euro
Ik had ook 2-0. Haal ik nog weinig mensen in.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Allez
Wel jammer dat Algerije die penalty scoorde, anders had ik de eindstand ook goed
Dan ga ik die inzetten op Australië - Nederlandquote:
Die 2 levert je ook punten op toch? Ik had 3-0 dat is nog minderquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had ook 2-0. Haal ik nog weinig mensen in.
Maar zo blijft het altijd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan ga ik die inzetten op Australië - Nederland
zo speel ik al bijna een jaar, met de inleg die ik vorig jaar ooit en keer heb gestort, en soms de laatste euro heb ik het weer terug .. Een keer met de Formule 1 een euro inzet en dan 75 winst. Jammer dat ik niet wat meer had gedaan
Ik heb echt geen idee meer wat wel punten oplevert, en wat nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die 2 levert je ook punten op toch? Ik had 3-0 dat is nog minder
En straks houd ik Rusland op een gelijkspel, dat gaat ook niet goed komen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben vandaag precies 10 jaar op FOK!
Voor dit account was er nog een ander account
Rusland wint wel hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar zo blijft het altijd.Wel toffe manier om dat zo te doen. Ik heb totaal geen verstand van bets, maar dit lijkt me geen gekke aanpak.
[..]
Ik heb echt geen idee meer wat wel punten oplevert, en wat niet
Ik heb ook gelijkspel, en Rusland op winst.:') Ik was echt niet helder bij het invullen van de pool.
Lange periodequote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben vandaag precies 10 jaar op FOK!
Voor dit account was er nog een ander account
Je staat hoger in de pool dan ik, dus ik geloof je.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rusland wint wel hoor. Ik heb net ook weer wat geld op Bwin gezet. Kijken of ik de wedstrijden zo nog interessant houd
Met dat warme weer is het wel lekker eventjes onder waterquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:09 schreef Amoeba het volgende:
Nice. 3 instructieduiken verzet van 1 naar 2 juli en nog eens 3 instructieduiken gepland voor 4 juli.
ok goed ik gokte op 0-4 dus closequote:
ok dan had ik 1-1 gegoktquote:
Ik ben uit de top 5 gevallen hoor. Stel ik je toch weer teleurquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lange periode
[..]
Je staat hoger in de pool dan ik, dus ik geloof je.Wat een manier.
Alsof je verplicht bent om te kijken.
Sowieso. Eigenlijk moet ik vantevoren nog effe gaan duiken. De 29ste ofzo, gewoon even 2x een nat pak halen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met dat warme weer is het wel lekker eventjes onder water
WIe gelooft dat nouquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:23 schreef Hooidraad het volgende:
Wtf, Moira dik op 1
Heeft naar eigen zeggen geen verstand ervan en zomaar wat ingevuld.
Ik heb ooit een proefles gehad( volgens mij niet eens 3 meter diep), en vond het erg relaxed om onder water te zitten, en te kunnen ademenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sowieso. Eigenlijk moet ik vantevoren nog effe gaan duiken. De 29ste ofzo, gewoon even 2x een nat pak halen.
wat is hte?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:36 schreef KitKatChunky het volgende:
22 jumpstreet is best wel heel erg grappig
Ik houd niet zo van mongolische komedies die zichzelf serieus nemen alsof het daadwerkelijk een goede film is.quote:
neequote:
sorry kusjekroelquote:
ze nemen zich nergens serieus, dat is het mooiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van mongolische komedies die zichzelf serieus nemen alsof het daadwerkelijk een goede film is.
Chad Tatum is ook niet mijn type man verder.
Duik jij maar op het betonquote:
Wat nog moet uitharden bedoel ik dan héquote:
Ik heb daar ooit mijn handafdruk in gezet. Moet ik eigenlijk nog een keer naar terug om te kijken of het er nog staatquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat nog moet uitharden bedoel ik dan hé
Zij heeft mij verstoten van de 1e plaats in de voetbalpoulequote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Haten op Moira. terwijl je zelf kut bent
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk je Brazilie - Mexico? Goede wedstrijd
Moet 3-1 worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2-0quote:
Nee primetime met mijn mama. Ik kijk een film met negers die leren ballroom dansen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil jij me troosten flips, ik kan het niet handelen dat Moira nu 1e staatquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee primetime met mijn mama. Ik kijk een film met negers die leren ballroom dansen.
Wel fijn dat er een goede wedstrijd is, heb je dat ook nog meegemaakt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wil jij me troosten flips, ik kan het niet handelen dat Moira nu 1e staat
Na de maandag en zondagavond nu ook al de dinsdagquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee primetime met mijn mama. Ik kijk een film met negers die leren ballroom dansen.
Wel fijn dat er een goede wedstrijd is, heb je dat ook nog meegemaakt.
Dat heb ik ook. Al heb ik meer aan gele kaarten bij Mexicoquote:
Nou zondagavond, en maandagavond was ik afwezig. Dus dan maar de dinsdag. Jawel, want ik ken hem al.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na de maandag en zondagavond nu ook al de dinsdagMaar dat klinkt bijzonder interessant. Ik hoop van harte voor je dat de film goed afloopt
En bedankt
[..]
Dat heb ik ook. Al heb ik meer aan gele kaarten bij Mexico
Dat is waar en succes met je inhouden qua spoilers uit wraak danquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou zondagavond, en maandagavond was ik afwezig. Dus dan maar de dinsdag. Jawel, want ik ken hem al.
Np.
wijfquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is waar en succes met je inhouden qua spoilers uit wraak danMocht er een doelpunt vallen krijg je die hoe dan ook te zien of je het nou wil of niet
[..]
wijf
Glitter omlijsting en zelfs comic sans voldoet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:46 schreef d4v1d het volgende:
Jongens ik heb sturggles. Ik kan geen goed font vinden voor een CV.Ik wil niet zo'n arial, times romans of zo'n default font maar ook weer niet iets onleesbaars
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Glitter omlijsting en zelfs comic sans voldoet.
Thanks.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is waar en succes met je inhouden qua spoilers uit wraak danMocht er een doelpunt vallen krijg je die hoe dan ook te zien of je het nou wil of niet
[..]
wijf
Laat dan naar Hertog Jan Stroopwafelijs zien, dan ervaar ik hetzelfde.quote:
Verdana? Garamond? Garamond vind ik zelfquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:46 schreef d4v1d het volgende:
Jongens ik heb sturggles. Ik kan geen goed font vinden voor een CV.Ik wil niet zo'n arial, times romans of zo'n default font maar ook weer niet iets onleesbaars
Blauw. Rood staat zo intimiderend.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Rode achtergrond of zal ik voor blauw gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen probleemquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thanks.En ik houd het voor me. Kan er zelf ook slecht tegen
Wel ja joh.
[..]
Laat dan naar Hertog Jan Stroopwafelijs zien, dan ervaar ik hetzelfde.Enig ijs waar ik beetje gevoelig voor ben
Helaas geen kaarten nog
quote:
Primark. 1.50 voor 50 elastiekjes!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Telkens als ik nieuwe elastiekjes koop dan heb ik gewoon een maand later al geen één meerWaar laat ik ze
Mensen met die fancy CV's doen dat meestal om hun gebrekkige CV minder op te laten vallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:46 schreef d4v1d het volgende:
Dan heeft ze over 2 maanden er weer 0quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Primark. 1.50 voor 50 elastiekjes!!!!!!!!!!!!!1
Jouw Primark obsessiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Minimaal 1quote:
jij pest ze allemaal wegquote:
Gezellig samen shoppen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw Primark obsessie. Binnenkort heeft Den Haag er ook één, kom je dan langs?
Nice, maar hebben die een metalen stukje? En ze lubberen vast snel uitquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja vet chill. Dat komt wel goed hahaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ammmmmmmmmmm hoe was je school/klas?
Scheer jezelf kaalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice, maar hebben die een metalen stukje? En ze lubberen vast snel uitHad laatst expres wat duurdere gekocht
Allemaal weg. Foetsie! Ik erger me aan mijn haar #girlproblems
[..]
Ja vet chill. Dat komt wel goed hahaZie de opleiding ook helemaal zitten. Het is maar een jaar en ik krijg gewoon 200 euro stagevergoeding per maand als ik een bepaalde stageplek heb
Verder gaan we ook vaak leuke dingen doen enz zeiden ze. Komt helemaal goed haha
Obsessie, not really. Valt best tegen altijd maar cheap ass spulletjesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw Primark obsessie. Binnenkort heeft Den Haag er ook één, kom je dan langs?
Pestkopquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zojuist nummer 2 gearriveerd.
[..]
Pertinent onwaar. Ik pest of iedereen weg, of niemand.
Maar 100? Minimaal 150 toch.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prachtig. Wellicht schaf ik wel gewoon 100 elastiekjes aan.
NEE en NEEquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice, maar hebben die een metalen stukje? En ze lubberen vast snel uitHad laatst expres wat duurdere gekocht
Allemaal weg. Foetsie! Ik erger me aan mijn haar #girlproblems
[..]
Ja vet chill. Dat komt wel goed hahaZie de opleiding ook helemaal zitten. Het is maar een jaar en ik krijg gewoon 200 euro stagevergoeding per maand als ik een bepaalde stageplek heb
Verder gaan we ook vaak leuke dingen doen enz zeiden ze. Komt helemaal goed haha
Je bent zelf een pestkop. Teleurstellend dat je alleen hier bent gekomen.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:04 schreef d4v1d het volgende:
Anyways. Ik ben een bak Ben&Jerry's kopen.
Kut flips.
Dat weet ik niet zo hoor. Het moet wel binnen mijn budget van 20 euro blijven en ik wil tenminste een apenpak aanschaffen.quote:
20 euro in Primark budget is ongeveer de halve winkel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo hoor. Het moet wel binnen mijn budget van 20 euro blijven en ik wil tenminste een apenpak aanschaffen.
Vind ik nou ook. Dit had een tv ft onz kunnen wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf een pestkop. Teleurstellend dat je alleen hier bent gekomen.
[..]Graag gedaan
Ja, 2014/2015 wordt een goed jaar. Zo wel financieel als school en het doen van nuttige dingen.Die vergoeding krijg je niet als je met kinderen gaat werken maar ik wil toch pas op hoger niveau die kant op. Dit is toch vooral helpen enz dus doe ik dan liever in een verpleeghuis of met licht verstandelijk gehandicapten. Wellicht vind ik dat zo leuk dat ik daar wel mee daar ga haha. Ik ben nog nooit zo gemotiveerd geweest om het af te gaan maken en iets te doen met mijn leven.quote:
slapen om 10 uurquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:06 schreef Cosmo. het volgende:
Een of andere klapjosti is aan het timmeren op dit tijdstip... ik probeer te slapen..
Wel een helden winkel ik had schoenen voor 4 euroquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wut?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet 3x per jaar verplicht een hepatitis B spuit
Gruwelijk hekel aan spuitjes enz
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
slapen om 10 uur
Ben je hommo ofzo [ afbeelding ]
Bel de politiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:06 schreef Cosmo. het volgende:
Een of andere klapjosti is aan het timmeren op dit tijdstip... ik probeer te slapen..
Nog best aardig ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:06 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. Dit had een tv ft onz kunnen worden
Dat klinkt zo pauperquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:07 schreef klawie het volgende:
[..]
Wel een helden winkel ik had schoenen voor 4 euro
Helpende Zorg & Welzijn. Moet verplicht. Je weet, mochten demente ouderen ofzo in je arm gaan bijten..quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet verplicht. Je weet, mochten demente ouderen ofzo in je arm gaan bijten..
En dat soort ongein. Ach wel zo fijn. Aangezien ik sowieso niet de kinderen kant op wil/ga nu is het wel handig met al die oude mensen enz. Straks ben ik doodziek omdat er zo'n gekke bejaarde me ineens aanvalt haha!quote:
Tis ook echt een pauper winkel hahaha maar ik molde vaak me goeie schoenen en nu werk ik gewoon in die als ze kapot gaan haal ik ze gewoon weer hahahaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klinkt zo pauper![]()
Zal het ook wel kopen daar niet van maar als ik het zo op lees en mezelf hoor het zeggen lach ik mezelf toch een beetje uit
Kak, ik hang dus wel eens de tokkie uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:11 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga even de tokkie uithangen.
Geen zin om een normale broek aan te doen dus even in mn joggingsbroek naar de winkel
Dit jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bel de politie
[..]
Nog best aardig ook.
gewoon tuinslang eropquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef Amarantha het volgende:
We leren ook mensen wassen, dat is het enige waar ik een beetje tegen op kijk. Maar dat is ook gewoon kwestie van knop omzetten. Als ik oud en versleten ben hoop ik dat iemand me ook komt wassen (mocht ik het zelf niet meer kunnen)
Sommige oudjes hebben het al zo moeilijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef Amarantha het volgende:
We leren ook mensen wassen, dat is het enige waar ik een beetje tegen op kijk. Maar dat is ook gewoon kwestie van knop omzetten. Als ik oud en versleten ben hoop ik dat iemand me ook komt wassen (mocht ik het zelf niet meer kunnen)
Iewquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:14 schreef Snowbells het volgende:
Vriendin van mij moet oudjes wassen. Soms worden die opgewonden en dan moet ze even de kamer uitgvd
Mensen die niet meer dan 1 paar schoenen hebben.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:14 schreef Snowbells het volgende:
Vriendin van mij moet oudjes wassen. Soms worden die opgewonden en dan moet ze even de kamer uitgvd
Ben je hommo ofzoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:14 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Mensen die niet meer dan 1 paar schoenen hebben..
Kak pis en kots overalquote:
Aan mijn schoenencollectie te zien wel.quote:
Meisje relax.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DOE GODVERDOMME EENS AARDIG TEGEN COSMO.
Ik heb ooit eens in groep 8 pannekoeken gebakken voor een bejaarden huis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kak pis en kots overaldementerende oudjes
Ene moment slaan ze je, dan lachen ze, dan slaan ze je weer
Denk aan grijs.quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DOE GODVERDOMME EENS AARDIG TEGEN COSMO.
50 tinten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Nu kwijl ik.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
50 tinten?Hoeveel tinten jij wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nu kwijl ik.Don't be a drag, just be a queen!
http://www.youtube.com/watch?v=Bj9dFsxxHQM
http://www.youtube.com/watch?v=ZMmFDsmpdEA
Amagawd!quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:21 schreef Cosmo. het volgende:
we gaan op mannenjacht, flips jij zoekt ze voor mij dan zoekt ik iemand voor jou
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
hjb joh.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:24 schreef Cosmo. het volgende:
Jij moet ook nodig aan de man, nog even en je wordt een kattenvrouwtje
Oh mijn god, ik zit echt vol elan nu.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De gedachte aan 150 elastiekjes krijgen jou wel heel enthousiast zeg
miauwquote:
Gewoon een hondenvrouwtje worden. Kom je nog eens buiten ookquote:
Geen idee hoe ik vol elan zitten precies moet zien, maar ik vind het nu al woest aantrekkelijk.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon een hondenvrouwtje worden. Kom je nog eens buiten ook
quote:
LR, mag ik je LR noemen? Ik heb een voorstel, jij wordt mijn man.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een hondenvrouwtje worden. Kom je nog eens buiten ook
[..]
Geen idee hoe ik vol elan zitten precies moet zien, maar ik vind het nu al woest aantrekkelijk.
Lana Del Rey is wel goed jaquote:
quote:
Lanaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:31 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
LR, mag ik je LR noemen? Ik heb een voorstel, jij wordt mijn man.
Oh... als ik hiermee instem ben ik dus bij voorbaat al het vrouwtje binnen de relatie...quote:
Sorry. Ik wilde enkel het beste voor je. De rol van kattenvrouwtje leek mij toch minder plezierig voor jouquote:
Het vrouwtje... gelijk weer van die labels. Ik zou het gewoon de bitch noemen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Oh... als ik hiermee instem ben ik dus bij voorbaat al het vrouwtje binnen de relatie...
Wie houd ik voor de gek. Ik ben ook wel toe aan een relatie, daten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |