quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met 3 punten word je geen poulewinnaar.
Hoeveel wedstrijden hebben we dit WK al niet gehad die anders verlopen dan gedacht? Dan vind ik het dus echt raar dat mensen doen alsof Duitsland al poulewinnaar is. Trouwens ook dat België na verlies vandaag nog wel even tweede in hun poule wordt. Net alsof je ploeg als Rusland zo eventjes oprolt...
Nederland staat achtste op de FIFA WK allertijdenlijst met maar 9 deelnames.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:16 schreef dick_laurent het volgende:
Pfff alsof Nederland niet tigduizend slechte wedstrijden heeft gespeeld...
We spelen ÉÉN briljante wedstrijd tegen Spanje en we zijn meteen de beste van de wereld en zullen wel weer voor de zoveelste keer wereldkampioen wordenright
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:14 schreef Strani het volgende:
Mensen die genieten van een nederlaag voor België. Dat is toch wat treurig hoor..
Da's een ander verhaal natuurlijk. Ik heb het over degenen die het echt prachtig vinden wanneer België faalt. Het is geen Duitsland of Spanje of zo..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het boeit mij voornamelijk niks maar zoals ze nu spelen verdienen ze niks meer
Best wel zieligquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:16 schreef outtayourleague het volgende:
België. Wat een treurnis. Valt echt tegen.
Had beter andersom kunnen zijn, beetje vertrouwen tanken tegen Z-Korea.quote:
hij speelt hoorquote:
Ok Hans, dankje.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met 3 punten word je geen poulewinnaar.
*kampioenswedstrijdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:17 schreef Ferdii het volgende:
Mertens' heeft net de kampioens wedstrijd gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |