SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast. Zit je nou mijn zusje te beledigen?!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx. Wens d'r succes met de rest van d'r operaties.
Annexatie!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
België heffen we op na deze wedstrijd. Het is mooi geweest.
rondom je zusjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gast. Zit je nou mijn zusje te beledigen?!
Waar is die FOK!-KNOKPLOEG?
Als we nu binnenvallen komen ze er over 45 minuten pas achter.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
België heffen we op na deze wedstrijd. Het is mooi geweest.
als ik moet werken slaap ik 3 of 4 uurquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:04 schreef Replicat het volgende:
[..]
[..]
Wat veel! Dat zou mij niet lukken zonder 48 uur wakker te blijven of iets dergelijks
Mertens is een keertje kampioen karten geworden bij Ajax.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:04 schreef Hathor het volgende:
Het lijkt erop dat we getuige zijn van een gevalletje podiumvrees? Voor elke Belg is dit het eerste toernooi toch?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:03 schreef ejfaar het volgende:
1-1Goede grap voor een elfjarigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |