quote:
Is dit een pm van GGMM?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:36 schreef xzaz het volgende:
Kunnen we die gay plaatjes van Mertens even achterwegen laten. Dank u.
Ik zou m'n baan nog niet opzeggen als ik jou was.quote:
veel te lichtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:39 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
77 kg volgens mij, bij 1.89.
Pieter Collen achterin kan ook nooit slechter zijn dan dit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bart Goor zou ook niet misstaan op het middenveld.
Ik zei niet welke muurquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou m'n baan nog niet opzeggen als ik jou was.
Meestal bedenken we regels ter plekke nav een post.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niemand kon me die regel overigens laten zien.
niks meer aan doen dusquote:
Ik zou Hazard ook zo snel mogelijk wissel voor Benjamin de Ceulaer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Pieter Collen achterin kan ook nooit slechter zijn dan dit.
Er zijn ook geen bewijzen van de wederopstanding van Jezus.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niemand kon me die regel overigens laten zien.
Wel, de Bijbel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn ook geen bewijzen van de wederopstanding van Jezus.
Verstandig, zo voorkom je uitschot als ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal bedenken we regels ter plekke nav een post.
Ok, bedankt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sowieso zometeen in de rust met Boskamp en Mulder
+1quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef Drolflap het volgende:
Ik vind het geweldig om 'de rode duivels' af te zien gaan, maar het kost met godverdomme wel geld
Die zou een goed signaal afgeven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef Grifte het volgende:
Maar België mist bovenal deze baas:
[ afbeelding ]
Hij heeft het al gedaan.quote:
patatquote:
Je bent zelf over de houdbaarheidsdatum.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef Pumatje het volgende:
Domme kinderachtige lul, praat nou eens over je voetbalelftal, België, weet ik het. Maar kap met die "rode duivels" .. enorm foute naam die overduidelijk over houdbaarheidsdatum heen is.
Nederland noemt toch ook oranje? Die bijnaam 'de rode duivels' is al meer dan 100 jaar oud.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef Pumatje het volgende:
Domme kinderachtige lul, praat nou eens over je voetbalelftal, België, weet ik het. Maar kap met die "rode duivels" .. enorm foute naam die overduidelijk over houdbaarheidsdatum heen is.
Zal morgen een foto maken als ik mijn bed uit stap.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn ook geen bewijzen van de wederopstanding van Jezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |