Wel, de Bijbel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn ook geen bewijzen van de wederopstanding van Jezus.
Verstandig, zo voorkom je uitschot als ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal bedenken we regels ter plekke nav een post.
Ok, bedankt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sowieso zometeen in de rust met Boskamp en Mulder
+1quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef Drolflap het volgende:
Ik vind het geweldig om 'de rode duivels' af te zien gaan, maar het kost met godverdomme wel geld
Die zou een goed signaal afgeven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef Grifte het volgende:
Maar België mist bovenal deze baas:
[ afbeelding ]
Hij heeft het al gedaan.quote:
patatquote:
Je bent zelf over de houdbaarheidsdatum.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef Pumatje het volgende:
Domme kinderachtige lul, praat nou eens over je voetbalelftal, België, weet ik het. Maar kap met die "rode duivels" .. enorm foute naam die overduidelijk over houdbaarheidsdatum heen is.
Nederland noemt toch ook oranje? Die bijnaam 'de rode duivels' is al meer dan 100 jaar oud.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef Pumatje het volgende:
Domme kinderachtige lul, praat nou eens over je voetbalelftal, België, weet ik het. Maar kap met die "rode duivels" .. enorm foute naam die overduidelijk over houdbaarheidsdatum heen is.
Zal morgen een foto maken als ik mijn bed uit stap.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn ook geen bewijzen van de wederopstanding van Jezus.
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 18:41:46In de rust #Mertens e #Fellani brengen voor #Chadli en #Dembele #wkbrasil @VTMStadion reageer retweet
Waterreus zou zeggen: Frietquote:
Tequote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef Grifte het volgende:
Maar België mist bovenal deze baas:
[ afbeelding ]
Maar door de tussenstand wel vermakelijker.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dit is van nog minder niveau dan Nigeria - Iran.
Snap sowieso niet waarom die man geen coach is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:41 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 18:41:46In de rust #Mertens e #Fellani brengen voor #Chadli en #Dembele #wkbrasil @VTMStadion reageer retweet
Oh oh kon ik maar met voiceberichten replyen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je bent zelf over de houdbaarheidsdatum.
De Vlamingen zijn in mijn optiek gewoon Nederlanders. Noord-Brabant, Limburg en Zeeuws-Vlaanderen dan ook maar aan België geven. Want die streken hebben meer gemeen met Vlaanderen dan met Friesland.quote:
goh, dat vond ik nog een paar niveautjes lager eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dit is van nog minder niveau dan Nigeria - Iran.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |