ah joh.. het gaat om het meedoen.quote:
Omdat het even gay isquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maar waarom gaan ze nu over elkaar heen liggen alsof het American Football is?
Uruguay winst, suarez scoort eerste goal ( blijkbaar toch goed gegaan die bet ) , Engeland laatste in de poule.quote:
Nee het gaat nu om de uitspraak.quote:
Golden Moth maar even bellen, dan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:30 schreef WWolfy het volgende:
Chemicaliën die ik nodig heb niet aanwezig op 't lab![]()
Wat ben je aan 't doen homo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:30 schreef WWolfy het volgende:
Chemicaliën die ik nodig heb niet aanwezig op 't lab![]()
Synthese van dicarbonylcyclopentadienyltriphenylphosphinemanganese, maar de triphenylphosphine is niet aanwezig terwijl die er wel hoort te zijn. Kan niet wachten tot ik op de UT bezig mag met onderzoek.quote:
Organische chemie?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:19 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Synthese van dicarbonylcyclopentadienyltriphenylphosphinemanganese, maar de triphenylphosphine is niet aanwezig terwijl die er wel hoort te zijn. Kan niet wachten tot ik op de UT bezig mag met onderzoek.
Het zijn maar twee pagina'squote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:29 schreef samthegreat5 het volgende:
http://link.springer.com/article/10.1007/BF00924412
Vind je het heel erg als ik het artikel niet ga lezen?
Dat gaat over kwik derivaten, ik ben bezig met de substitutie van een carbonyl groep met triphenylphosphine. Specifieker, ik ben bezig met het downsizen van deze reactie naar Lab-On-A-Chip niveau.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:29 schreef samthegreat5 het volgende:
http://link.springer.com/article/10.1007/BF00924412
Vind je het heel erg als ik het artikel niet ga lezen?
Alweer?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:39 schreef Nibb-it het volgende:
Get Down On It, a song by Kool & The Gang on Spotify.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Had ik die al gepost?
Deze dan:
I'll Be Around, a song by Rappin' 4-Tay on Spotify.
Een paar potjes gespeeld.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:58 schreef Erasmo het volgende:
Spelen er trouwens mensen hier War Thunder?
Ja, ik vind tank battles alleen steeds kutter worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:58 schreef Erasmo het volgende:
Spelen er trouwens mensen hier War Thunder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |