Die weet ook wel wat ze uitdeeltquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:48 schreef Sjeen het volgende:
Gaaf miss_sly! Ik vond de klassen rond gaan vroeger ook altijd heel spannendBij Isa op school doen ze dat jammergenoeg niet.
Isa wil graag loom trakteren, gelukkig heb ik iets betaalbaars gevonden
ach, voor 99 cent per traktatie ben ik klaar. Dat vind ik te doenquote:
Ja zij liever dan ikquote:
Ik heb geen idee hoeveel volwassenen er zijn. Ik gok een stuk of 3/4 voor 11 of 12 kinderen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:12 schreef Gaoxing het volgende:
Oh dat scheelt. Zeker als ze een partner of wat grote kinderen heeft ofzo, is het eigenlijk niet veel anders dan een schoolreisje natuurlijk. Maar toch..... ik vind logeerpartijen heel leuk, maar ik trek de grens bij een kind of vijf
Dit is groep 1, 2 en 3 en dat zijn in totaal 11 of 12 kindjes.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:25 schreef Gaoxing het volgende:
Bij een groep van 11/12 kan ik me er weer veel meer bij voorstellen. Oudste heeft op een school gezeten waar de oudste kleuters een slaapfeestje op school hadden aan het eind van het jaar, als een soort overgangsritueel. Dat waren ook hele kleine klasjes. Daar doe je dat soort dingen toch sneller mee, denk ik.
Dat wordt niet zo door één persoon geïnitieerd. Maar sec bekeken zit daar een vergelijkbaar risico aan vast idd.quote:
Ik zou dan wel willen weten welke volwassenen er bij zijn. Zijn dat een paar moeders of de buurman bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:27 schreef She-Wolf het volgende:
Ik zou me ook niet druk maken wat dat betreft. Tenslotte zit ze dagelijks bij de juf in de klas en laat je ze daar ook met een gerust hart achter, neem ik aan.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:11 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik zou dan wel willen weten welke volwassenen er bij zijn. Zijn dat een paar moeders of de buurman bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |