Die weet ook wel wat ze uitdeeltquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:48 schreef Sjeen het volgende:
Gaaf miss_sly! Ik vond de klassen rond gaan vroeger ook altijd heel spannendBij Isa op school doen ze dat jammergenoeg niet.
Isa wil graag loom trakteren, gelukkig heb ik iets betaalbaars gevonden
ach, voor 99 cent per traktatie ben ik klaar. Dat vind ik te doenquote:
Ja zij liever dan ikquote:
Ik heb geen idee hoeveel volwassenen er zijn. Ik gok een stuk of 3/4 voor 11 of 12 kinderen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:12 schreef Gaoxing het volgende:
Oh dat scheelt. Zeker als ze een partner of wat grote kinderen heeft ofzo, is het eigenlijk niet veel anders dan een schoolreisje natuurlijk. Maar toch..... ik vind logeerpartijen heel leuk, maar ik trek de grens bij een kind of vijf
Dit is groep 1, 2 en 3 en dat zijn in totaal 11 of 12 kindjes.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:25 schreef Gaoxing het volgende:
Bij een groep van 11/12 kan ik me er weer veel meer bij voorstellen. Oudste heeft op een school gezeten waar de oudste kleuters een slaapfeestje op school hadden aan het eind van het jaar, als een soort overgangsritueel. Dat waren ook hele kleine klasjes. Daar doe je dat soort dingen toch sneller mee, denk ik.
Dat wordt niet zo door één persoon geïnitieerd. Maar sec bekeken zit daar een vergelijkbaar risico aan vast idd.quote:
Ik zou dan wel willen weten welke volwassenen er bij zijn. Zijn dat een paar moeders of de buurman bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:27 schreef She-Wolf het volgende:
Ik zou me ook niet druk maken wat dat betreft. Tenslotte zit ze dagelijks bij de juf in de klas en laat je ze daar ook met een gerust hart achter, neem ik aan.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:11 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik zou dan wel willen weten welke volwassenen er bij zijn. Zijn dat een paar moeders of de buurman bijvoorbeeld?
Was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:17 schreef -Spring het volgende:
Ik zou dat denk ik niet zo'n fijn idee vinden, denk ik, als L bij/met onbekende volwassenen zou slapen.
Geen verwijt, hoor. Ik herinner me alleen een zedenzaak van een tijdje terug waarin een groep kinderen bij een meester/trainer/weetikwat bleef slapen en ik me toen afvroeg of ik dat had toegestaan als het L betrof.
L ook. Ze weigert werkjes maar bemoeit zich wel met de werkjes van anderen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:41 schreef miss_sly het volgende:
Met S gaat het ook heel goed op school. Ze kan goed meekomen, heeft er veel plezier in, heeft goede aansluiting bij de andere kindjes en is heel lief en gezellig in de klas. Ze kan gemakkelijk de werkjes doen, maar ze doet ze niet, want ze wil liever spelenGelukkig heeft ze die keuze in groep 1 nog. Volgend jaar wordt er wel verwacht dat ze dingen ook echt doet, dit jaar was het optioneel
hebben ze ook cito's gemaakt? Deed ze dat wel?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:52 schreef -Spring het volgende:
[..]
L ook. Ze weigert werkjes maar bemoeit zich wel met de werkjes van anderen.
Ik heb het idee dat ze het lastig vindt om beoordeeld worden, zodra ze dat merkt doet ze dr best niet meer. Als de de juf r bijv vraagt om een mooie tekening voor op dr map te maken, gaat ze expres nonchalant zitten krassen.
Tijdens het eindgesprek zeiden ze dan ook dat ze moeilijk te beoordelen is, ze moeten het echt van de stiekene observaties hebben.
Verder alles prima.
Nee, ze gebruiken een ander systeem. Ik weet ff niet meer hoe het heet. Het is iig geënt op observaties van de leerkrachten over het gehele jaar. Geen momentopname iig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hebben ze ook cito's gemaakt? Deed ze dat wel?
S heeft wel cito's gemaakt, in januari en in mei, geloof ik. Ze vond het wel leuk om te doen, maar ze vond het wel een beetje jammer dat ze tijdens de cito niet mocht kletsenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:15 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nee, ze gebruiken een ander systeem. Ik weet ff niet meer hoe het heet. Het is iig geënt op observaties van de leerkrachten over het gehele jaar. Geen momentopname iig.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
S heeft wel cito's gemaakt, in januari en in mei, geloof ik. Ze vond het wel leuk om te doen, maar ze vond het wel een beetje jammer dat ze tijdens de cito niet mocht kletsen
Dat stond ook in het verslagje, dat als soort van rapport dient: alles goed, complimenten all over, "...toch zie ik je zo af en toe lekker met je vriendjes kletsen. Dat geeft niet, je hoeft niet altijd goed naar de juf te luisteren"quote:
Is het Kijk ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:15 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nee, ze gebruiken een ander systeem. Ik weet ff niet meer hoe het heet. Het is iig geënt op observaties van de leerkrachten over het gehele jaar. Geen momentopname iig.
Tot ze in gr3 komt, en de juf verwacht dat ze altijd luistert ;-)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat stond ook in het verslagje, dat als soort van rapport dient: alles goed, complimenten all over, "...toch zie ik je zo af en toe lekker met je vriendjes kletsen. Dat geeft niet, je hoeft niet altijd goed naar de juf te luisteren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |