Gaafquote:Op maandag 14 juli 2014 20:46 schreef TRNR het volgende:
Bedankt!
[ afbeelding ]
Deze foto was het dus. Een foto van Alex Turner op Pinkpop heb ik op aluminium laten drukken, ziet er ontzettend gaaf uit. Op deze foto zit het folie er nog omheen, heb m nu aan de muur hangen.
Zal binnenkort nog een foto sturen
...twéé post-FWN nummers over?!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:16 schreef AMDB het volgende:
Ronde 4 van het tournament is trouwens gestart: MUZ / [TOERNOOI] Het Grote FOK! Arctic Monkeys-tournament
Nee, laatste keer op deze locatie: het festival zal in 2015 elders plaatsvinden.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef NiceTry het volgende:
Ik heb 'm wel aangezet,zo naast de tvMooie kwaliteit heur, tiptop
En net weer even 't Knee Socks einde geluisterd. Nu weet ik zeker dat Nick ziek is geweestMaar verstond ik 't nu goed: laatste keer voor Dancing Shoes? Of niet goed geinterpreteerd? [..]
Als je iets dood kan spelen is het geen goede muziek.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 06:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Stem dan op Do I Wanna Know? ipv het doodgespeelde 505
Met twee filmpjes en iTunes open en de solo's op repeat, maar ik begrijp je, thanksquote:Op zondag 13 juli 2014 21:48 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de solo op de studio-versie uitgalmt, en dat als Turner hem nu live speelt hij in plaats daarvan doorspeelt en de akkoorden meepakt. Altijd een mooie gelegenheid om even het archief in te duiken.
Dit was de tweede of derde keer dat ze hem zonder Bill-Ryder Jones live deden. De pre-solo is nog erg zwak hier, al wist Jones de klank in het begin ook amper te omvatten en klonk soms zo vals als Cookie tijdens een willekeurige uitvoering van 'Hellcat'. Solo zelf ook nog met weinig impact door missende effecten. Hij had sowieso die uitvoeringen z'n gitaar om voor pak en beet 45 seconden. (Nu speelt hij al akkoorden vanaf het eerste refrein). Daarna kiest Turner ervoor om dat geweldige loopje van Jones over te slaan, die in plaats van het uitgalmen op de plaat de noten van het harpsichord meepakte:
Ja, hoorde het bij de herziening. Tja, dat was niet eens verkeerd geinterpreteerd, dat heet gewoon niet goed luisterenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee, laatste keer op deze locatie: het festival zal in 2015 elders plaatsvinden.
Cool man! In actie, swag met z'n zonnebril en een moment dat je live hebt gezien.. Yo, volgens mij heb jij nooit verteld hoe jij Pinkpop beleefd hadquote:
Die keuze is nogal wiedesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 06:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Stem dan op Do I Wanna Know? ipv het doodgespeelde 505
Dat had ik ook bij de I Wanna Be Yours uitro! Soms denk ik dat ze dat ook op het album hadden moeten doen. Die 'Boo!' bij Dancefloor had ik niet meegekregen - de sshhhh wel - maar achteraf was dat inderdaad wel heel droog. En nu Alex ter herinnering in je kamer. Je had ze al eens eerder gezien?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef TRNR het volgende:
@nicetry
Heb inderdaad nog niet verteld hoe ik Pinkpop beleefd heb. Bij deze:
[...]
De I Wanna Be Yours outro bezorgt me nog regelmatig kippenvel in de autoquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:03 schreef NiceTry het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij de I Wanna Be Yours uitro! Soms denk ik dat ze dat ook op het album hadden moeten doen. Die 'Boo!' bij Dancefloor had ik niet meegekregen - de sshhhh wel - maar achteraf was dat inderdaad wel heel droog. En nu Alex ter herinnering in je kamer. Je had ze al eens eerder gezien?
En nog een Fireside fan dus
Triest dit, hopen dat ze het e.e.a. terug mogen betalen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:01 schreef Vatta het volgende:
http://alternative.blog.n(...)-belastingontduiking
Lekker symphatiek ook. Alsof ze ook maar iets te klagen hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Triest dit, hopen dat ze het e.e.a. terug mogen betalen.
Jep, al vermoed ik dat ze er zelf weinig mee te maken hebben. Zit gewoon bij een kantoor dat hier dikke marge op maakt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef Vatta het volgende:
[..]
Lekker symphatiek ook. Alsof ze ook maar iets te klagen hebben
Andere bands die het doen heb ik ook een mening over hoor, koop bijvoorbeeld al jaren geen U2 albums meer vanwege hun belastingpraktijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:16 schreef Aisumasen het volgende:
Oud nieuws. En jullie gaan me toch niet vertellen dat als bij jullie de eerste miljoenen zouden binnenkomen als 19-jarige, en je zakenwaarnemer vertelt dat er een volledig legale manier is om geen 40 à 50% - want zo absurd hoog is de belasting voor mensen die het geld binnenbrengen, geweldige export-producten in dit geval zelfs - van je eerlijk verdiende geld in rook op te zien gaan, dat jullie dat dan zouden afslaan.
Tevens, het gaat om 1600 namen alleen al in dit lijstje, en de maas bestond slechts tot 2008. Arctic Monkeys zijn nu als zondebokken uitgekozen omdat het wel lekker kopt. Mooie bliksemafleider voor waar het echt om draait. Dan nog iets, Ringo Starr doet z'n zaken vanuit Monaco, de bedrijven Stones en U2 zitten al tientallen jaren in Amsterdam waar ze 1,6% ipv 40-50% belasting betalen, Led Zeppelin is een tijdje 'dakloos' geweest om de zuurverdiende centen te kunnen beschermen, Pink Floyd deed eenzelfde trucje, Phil Collins 'woont' in Zwitserland, evenals Bowie een lange tijd, Ozzy, Rod Stewart, de lijst met slimme zakenmensen is eindeloos. Hoor je niemand over.
Het enige wat ze niet hadden moeten doen, is de kans missen om vorige week op te komen met 'Taxman' als intro-tape.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jep, al vermoed ik dat ze er zelf weinig mee te maken hebben. Zit gewoon bij een kantoor dat hier dikke marge op maakt.
dit is gewoon een egoïstische en a sociale move dat hun geld bespaard. En natuurlijk hebben ze hier toestemming voor gegeven...de titel band of the people zijn ze nu wel kwijtquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jep, al vermoed ik dat ze er zelf weinig mee te maken hebben. Zit gewoon bij een kantoor dat hier dikke marge op maakt.
Slecht argument, dat 'ja maar anderen zijn erger'. Doet er niet toe. Niet relevant.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:40 schreef Spezza19 het volgende:
Sorry hoor, maar dan kan je ook stoppen met gebruik maken van:
Marktplaats
eBay
Amazon
thebookdepository.co.uk
Starbucks
en zo kunnen we nog wel even doorgaan…
Oh en met bovengenoemde bedrijven gaat het ook wel om een tienvoud van wat die artiesten bij elkaar harken.
Nou, poe poequote:Op donderdag 17 juli 2014 15:11 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
[..]
dit is gewoon een egoïstische en a sociale move dat hun geld bespaard. En natuurlijk hebben ze hier toestemming voor gegeven...de titel band of the people zijn ze nu wel kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |