Lacht je wijf wél eens om je grappen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoeft niet perse maar Modus kent seks alleen uit Tsjechische soft erotische films
Lacht je vloerbedekking wel eens om jouw gifjes?quote:
Hij heeft tenminste een wijf.quote:
Goeie. Ik kom NIET_MEER_BIJ.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste een wijf.
HAHAHA.
quote:
Ben blij dat jij mij ook zo grappig vindt.quote:
ja lacht je vent wel eens om jou?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben blij dat jij mij ook zo grappig vindt.
Heel vaak zelfs.quote:
Om jou of met jou? hehe ;pquote:
Allebei. ;pquote:
wow mazzelaarquote:
Haha ja toch lolquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow mazzelaar;D hahahaha best of both worlds lol
Zie niks. ;squote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
had ik btw al gezegd fittie @ adorabella fobo?
haha je trapte er inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:05 schreef Chloroform het volgende:
Zie alleen nu een matige rel bij die curry.
quote:...ondertussen ben je alleen een egocentrische zak met het mentale vermogen van een duif.
schitterendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:05 schreef Chloroform het volgende:
Zie alleen nu een matige rel bij die curry.
en verwijdert op facebook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:08 schreef Chloroform het volgende:
Hij heeft me niet gefeliciteerd met m'n verjaardag booehoooehhooeeehhooeee![]()
![]()
Jij had toch zelfmoord gepleegd?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:09 schreef AdoraBelle het volgende:
OMG, ik kijk hier weer eens he...
[ afbeelding ]
Nee, ik heb op het laatste moment besloten om het niet te doen omdat ik jou gewoon niet kan missen pop.quote:
Dus het was gewoon weer een schreeuw om aandacht. Typisch.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik heb op het laatste moment besloten om het niet te doen omdat ik jou gewoon niet kan missen pop.
Neuh... ik wou echt dood toen. En nog steeds wel. Maar ik heb besloten dat ik niet zelfmoord ga plegen om iets stoms als FOK!.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus het was gewoon weer een schreeuw om aandacht. Typisch.
Je hebt gelijk, er zijn zo veel redenen die beter zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neuh... ik wou echt dood toen. En nog steeds wel. Maar ik heb besloten dat ik niet zelfmoord ga plegen om iets stoms als FOK!.
Ik bedoel meer dat ik dit niet erg genoeg vind. Er moet wat meer gebeuren voor ik dat nog overweeg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, er zijn zo veel redenen die beter zijn.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, er zijn zo veel redenen die beter zijn.
Good for you.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik dit niet erg genoeg vind. Er moet wat meer gebeuren voor ik dat nog overweeg.
Ik heb in ieder geval wel één ding geleerd, en daar ben ik m'n bff heel erg dankbaar voor, dat ik niet alles zo serieus moet nemen hier en het vooral niet persoonlijk op moet vatten. Gewoon lekker erom lachen, dat doen jullie ook.quote:
Dat is wel echt erg hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:08 schreef Chloroform het volgende:
Hij heeft me niet gefeliciteerd met m'n verjaardag booehoooehhooeeehhooeee![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is wel echt erg hoorPicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wie was dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:27 schreef AdoraBelle het volgende:
Tja, misschien was ik vergeten te vermelden dat ik toen voor zijn verjaardag allerlei speciale shit had geregeld om hem te verrassen. En dat ik daarna op mijn verjaardag geen fuck van hem hoorde. Dat ik überhaupt geen fuck meer van hem hoorde. Maarja, misschien maak ik me wel teveel druk over dingen. Ik heb 'm in ieder geval geblockt zodat ik zijn kop nooit meer hoef te zien.
Jouquote:
Wat een klootzak. Goed gedaan, je verdient veel beter dan zo'n gevoelloos persoon. Zou je het leuk vinden als ik je aan voederbietel voorstel?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:27 schreef AdoraBelle het volgende:
Tja, misschien was ik vergeten te vermelden dat ik toen voor zijn verjaardag allerlei speciale shit had geregeld om hem te verrassen. En dat ik daarna op mijn verjaardag geen fuck van hem hoorde. Dat ik überhaupt geen fuck meer van hem hoorde. Maarja, misschien maak ik me wel teveel druk over dingen. Ik heb 'm in ieder geval geblockt zodat ik zijn kop nooit meer hoef te zien.
Heb geen tinderquote:
Oh oh, deze man denkt om anderenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een klootzak. Goed gedaan, je verdient veel beter dan zo'n gevoelloos persoon. Zou je het leuk vinden als ik je aan voederbietel voorstel?
Dat lijkt me niet, verjaardagen zijn heel belangrijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:27 schreef AdoraBelle het volgende:
Maarja, misschien maak ik me wel teveel druk over dingen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is wel echt erg hoorHeb je wensen voor je verjaardag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |