Oh, dat heet Zuiderdiep. Dat ken ik wel ja. Weet ik veel hoe dat allemaal heet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]niet naar cafe's op zuiderdiep gaan
niet pathe kennen op het zuiderdiep
niet naar mediamarkt gaan praktisch naast zuiderdiep
jij
Belachelijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dat heet Zuiderdiep. Dat ken ik wel ja. Weet ik veel hoe dat allemaal heet.
Wil je wel even een Grunna tour geven hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dat heet Zuiderdiep. Dat ken ik wel ja. Weet ik veel hoe dat allemaal heet.
Stel je niet aan, jankzak.quote:
Ja is goed. 7 juli?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wil je wel even een Grunna tour geven hoor.
Verwacht wel dat je me wine&dinet dan.quote:
What about sixty-nine?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verwacht wel dat je me wine&dinet dan.
Misschien.quote:
Gewoon compleet terecht gedrag hoor.quote:
Aldus de albino bleekscheetquote:
Ik wil ook wel tour. =$quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wil je wel even een Grunna tour geven hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En altijd het laatste woord.
'beter dan...'quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Beter dan Groninger.
(afgezien van A_F)
(semi homo)
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:53 schreef BlauweTijger het volgende:
moet toch wel een troll zijn hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
DIkke troll iddquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:55 schreef gianni61 het volgende:
verhaal met die albanier wordt echt prachtig.
verplaatst die shit maar naar ONZ
Er zijn mensen die verkrachtingen verzinnen.... ik zeg maar iets.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik snap niet waarom iemand z'n verhaal zou trollen.
Ja dat is om een topic volgeladen te krijgen met aandacht zo van: ahh sterkte blabla, maar nu gaat heel FOK! je vertellen hoe achterlijk je wel niet bent geweest. Ik denk dat het geen troll is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn mensen die verkrachtingen verzinnen.... ik zeg maar iets.
quote:
=$.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Beter dan Groninger.
(afgezien van A_F)
(semi homo)
Lol.quote:
Geloof me er zijn echt zieke mensen op deze wereld. En dit is FOK! hequote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dat is om een topic volgeladen te krijgen met aandacht zo van: ahh sterkte blabla, maar nu gaat heel FOK! je vertellen hoe achterlijk je wel niet bent geweest. Ik denk dat het geen troll is.
Voel me niet geaccepteerdquote:
Wat is de amusementswaarde van jou?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:10 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wat is hier de amusementswaarde van?
Ik snap het ook echt nietquote:
Ok, doeiquote:
Heb een keer een gehad die melde dat een van z'n ouders _zo juist_ overleden was aan een hartaanval. Prioriteiten moet je stellen.quote:
Op Facebook?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb een keer een gehad die melde dat een van z'n ouders _zo juist_ overleden was aan een hartaanval. Prioriteiten moet je stellen.
De defibrillator moet maar even wachten idd...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb een keer een gehad die melde dat een van z'n ouders _zo juist_ overleden was aan een hartaanval. Prioriteiten moet je stellen.
Whehehehe ;Dquote:
quote:
quote:
Kutjongquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij vond mortaxx haar wel chill![]()
Wil je ook sixty-nine?quote:
Hoeft niet perse maar Modus kent seks alleen uit Tsjechische soft erotische filmsquote:
A_F bovenopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |