Black people.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef Robophatt het volgende:
Wtf echtNet op een basisschool moeten werken, had een meisje in groep acht gewoon een tattoo. Serieus #icant
Kan nie zwemme :squote:
van pappa gekregen op het woonwagenkampquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef Robophatt het volgende:
Wtf echtNet op een basisschool moeten werken, had een meisje in groep acht gewoon een tattoo. Serieus #icant
Nee was echt, nagevraagd aan de docent omdat ik het zelf niet geloofde. Vertelde dat het meisje een halfjaar geleden aan kwam zetten met 'kijk juf, ik heb een tattoo'. Maja, was ook wel in Heerlen dus dat zegt weer genoeg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die plakplaatjes zie je wel vaker bij EK's/WK's.
fo real?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef Robophatt het volgende:
Nope, blankquote:
Zo'n tribalding op haar onderrug zeker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef Robophatt het volgende:
Ja dan nogquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
fo real?had het wel eens gezien bij 13 jarig meisje... maar die mocht 1 omdat haar zus van 16 er ook 1 had
Kende haar verder niet hoor
Is niet een standaard geintje met de stagelopers in het onderwijs?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee was echt, nagevraagd aan de docent omdat ik het zelf niet geloofde. Vertelde dat het meisje een halfjaar geleden aan kwam zetten met 'kijk juf, ik heb een tattoo'. Maja, was ook wel in Heerlen dus dat zegt weer genoeg.
Neequote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n tribalding op haar onderrug zeker?
Mwoh gezien de kwaliteit was het Joshua van tegenover de snackbarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dan nogHallo 13... Dat mag die artist niet eens doen.
Ik loop geen stage en het was gewoon echt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is niet een standaard geintje met de stagelopers in het onderwijs?
Die dingen komen me onderhand wel een beetje de strot uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
NeeEen oneindigheidsteken met wat tierlantijntjes op d'r onderarm / pols (aan de buitenkant zeg maar)
Ohquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mwoh gezien de kwaliteit was het Joshua van tegenover de snackbar
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die dingen komen me onderhand wel een beetje de strot uit.
Of misschien DV.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mwoh gezien de kwaliteit was het Joshua van tegenover de snackbar
Redelijk ziek dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik loop geen stage en het was gewoon echt.
Hahaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
OhZal ze blij mee zijn tegen de tijd dat haar verstand doorkomt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
NeeEen oneindigheidsteken met wat tierlantijntjes op d'r onderarm / pols (aan de buitenkant zeg maar)
Kan dv tattoos zetten?quote:
Ze is beginner ja, heeft ook een tattoo op zichzelf gezet volgens mij.quote:
quote:
Ja ik wist echt niet wat ik meemaakte, maar blijkbaar hebben die ouders er zelf ook nogal wat en komt ze verder niet uit zo'n heel intelligent milieu zeg maar. Is ze zelf ook niet. Maar ook weer niet zo'n ordinair type zoals de helft van de meisjes uit die omgeving, dus dat maakte het helemaal raar.quote:
Ja moet in het begin altijd geloof ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze is beginner ja, heeft ook een tattoo op zichzelf gezet volgens mij.
13 jaar en in groep 8?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dan nogHallo 13... Dat mag die artist niet eens doen.
#sodeepquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze is beginner ja, heeft ook een tattoo op zichzelf gezet volgens mij.
Net zoals D-quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:25 schreef Modus het volgende:
[..]
#sodeep
Volgend jaar heeft ze een Tumblr met bihihi plaatjes.
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]oh well... al zoiets verwacht toen ze naar DE plek/school voor kunstenaars in Grunna ging
OP haar dikkedijenvleessjaal?
Minerva.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Geen idee eigenlijk.
Doet mozy wel van alles in zijn bips?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij bekrompen denkt en bang is dat het zijn hetero identiteit aantast.
Terwijl dat onzin is, want er is geen man in het spel.
Nee.quote:
Klinkt wel bekend, maar dacht dat dat een studentenvereniging was in Grunna. :squote:
Die zwaluwen zijn wel tof vind ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Btw LIF / Het Fok! Tattoo Topic #80 Hier stonden eerst twee fotos van een paar krabbeltjes op dvs hand.
Is ook gewoon fucking gayquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Btw LIF / Het Fok! Tattoo Topic #80 Hier stonden eerst twee fotos van een paar krabbeltjes op dvs hand.
Zit bij Zuiderdiep volgens mij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend, maar dacht dat dat een studentenvereniging was in Grunna. :s
Nee man, een kruisje ofzo.
Vereniging kan ook, maar dacht gewoon een 'gebouw'quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell yes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weer iets wat buiten je seksuele beleving valt?
Lees een goedquote:
Ken ik niet.quote:
Ik hoef het niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan zul je het wel op 1000 manieren afkeuren?
quote:
Beetje krampachtig zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoef het niet.
Jij wel natuurlijk, he.. als grote volwassen man die alles al in het leven ervaren heeftlekker hoor, he... een staaf in je anus
heerlijk!
Nee.
Is kunstacademie, maar daar leer je verder niet voor tattoo artist of zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die bij westerhaven?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]niet naar cafe's op zuiderdiep gaan
niet pathe kennen op het zuiderdiep
niet naar mediamarkt gaan praktisch naast zuiderdiep
jij
Ok.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |