Waar zijn de foto's dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die, ja. Gezicht is bijna 1 op 1. not even kidding
Who de hell cares manquote:
Jij zal ze toch ook uit nieuwsgierigheid aanschouwd hebben stel ik me zo voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Who de hell cares mankan mij niet voorstellen dat iemand dat bewaart.
Volgens mij vond mortaxx haar wel chillquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Who de hell cares mankan mij niet voorstellen dat iemand dat bewaart.
Nee, gewoon bam frontaal in het scherm... nergens om gevraagd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij zal ze toch ook uit nieuwsgierigheid aanschouwd hebben stel ik me zo voor.
Lol. Net zo'n Peter R idioot.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
Die Onnomangvd wat een rare mensen zitten er toch ook op FOK!
Omdat ze op tinder zit zekerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij vond mortaxx haar wel chill![]()
Gaat hier niet op.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer met negatief keer negatief?
Met een hart van goud doe je dit soort dingen nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol. Net zo'n Peter R idioot.
Ik denk dat veel mensen tot zoiets in staat zijn als ze zo veilig zoveel geld naar hun bankrekening hebben gesluisd, niet dat ze per se onbetrouwbaar en crimineel zijn in het algemeen.
Mee ook nietquote:
Dat geld is al lang uitgegeven, hij had het twee jaar terug op z'n rekening heh.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Die Claudia is wel fucked trouwens. 30.000 is gewoon allang in Albanië. Albanezen
Zij checkt nooit de rekening? Of was het geen gezamenlijke?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat geld is al lang uitgegeven, hij had het twee jaar terug op z'n rekening heh.
Het is niet haar 30.000. Het was van d'r zus. Stond op rekening van die kerel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zij checkt nooit de rekening? Of was het geen gezamenlijke?En als het JOUW 30.000 is dan check je dat toch een aantal keer per jaar?
Zo te lezen was het zijn rekening.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zij checkt nooit de rekening? Of was het geen gezamenlijke?En als het JOUW 30.000 is dan check je dat toch een aantal keer per jaar?
Dit.quote:
Ik heb zelfs nog nooit een tiende daarvan in mijn bezit gehad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
30.000 euro, kan je het je voorstellen dp?
Ja denk het ook, het wordt steeds waziger allemaal.quote:
Ik heb een keer 12k overgemaakt gekregen. Dikke paniek had dat tot gevolg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit een tiende daarvan in mijn bezit gehad.
Ze is doodsbang voor hem en zijn familie. Moet je maar even meelezen. Nu dit:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit.
Mooi ook op pagina 3 die opmerking van haar..
"ja nee hij zei dat ik voor altijd aan hem vast zat..."
wat
quote:
Typisch weerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze is doodsbang voor hem en zijn familie. Moet je maar even meelezen. Nu dit:
[..]
Misschien doelde die kerel op de lange termijn effecten van Global Warming, niet zo snel oordelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze is doodsbang voor hem en zijn familie. Moet je maar even meelezen. Nu dit:
[..]
Wel goede keukenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Albanezen zijn zulk smeirg soort volkVan dichtbij meegemaakt die honden. Echt alles om te overleven, alles voor zichzelf, inpikken, stelen, wapens, drugs, blehhh
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Albanezen zijn zulk smeirg soort volkVan dichtbij meegemaakt die honden. Echt alles om te overleven, alles voor zichzelf, inpikken, stelen, wapens, drugs, blehhh
Ja en alle Nederlanders zijn pedofielen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Blijf van m'n koffie af idioot.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:08 schreef spambot31 het volgende:
ALLE BUITENLANDSE KEUKENS HET LAND UIT!!!!!1!!1!11!!
Oh het moest Albanees zijn. Geen idee, maar oostblok voedsel is altijd lekker. Veel met wittekoolquote:
Die plakplaatjes zie je wel vaker bij EK's/WK's.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef Robophatt het volgende:
Wtf echtNet op een basisschool moeten werken, had een meisje in groep acht gewoon een tattoo. Serieus #icant
Was het niet zo'n plakkertje?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef Robophatt het volgende:
Wtf echtNet op een basisschool moeten werken, had een meisje in groep acht gewoon een tattoo. Serieus #icant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |