quote:
Rubbermintquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het trouwens RubberMint of MintEend?
Rubbereend is gewoon zichzelf, net als ik. Geen gekke naam-symbiosequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het trouwens RubberMint of MintEend?
Baas.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu weer even aan het werk
Is er iets veranderd dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
Haha ik kan me nog zo goed herinneren hoe Pino kon flippen bij het aanpassen van de OP.
dat waren wilde tijden!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
Haha ik kan me nog zo goed herinneren hoe Pino kon flippen bij het aanpassen van de OP.
Dat scheelt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef minthy het volgende:
Ik opteer voor rubbereend en minthy, geen fratsen...
Maar hoe verwijzen wij dan naar jullie relatie in de roddelcollumn?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef minthy het volgende:
dag mopjen met je mooie (bijzonder scherpe) oranje UIquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef minthy het volgende:
Hoeft niet. Roddelen is ook niet nodig, we zijn open genoeg. Daarbij speelt onze relatie zich ook niet op Fok! af maar via andere kanalenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar hoe verwijzen wij dan naar jullie relatie in de roddelcollumn?
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef DeLuna het volgende:
Nou ik ga naar kantoor. Sleutels inleveren. RIP stage.
Darmkanalen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft niet. Roddelen is ook niet nodig, we zijn open genoeg. Daarbij speelt onze relatie zich ook niet op Fok! af maar via andere kanalen
Hij kan nog steedsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dag mopjen met je mooie (bijzonder scherpe) oranje UI
Welk kanaal geniet jouw voorkeur?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft niet. Roddelen is ook niet nodig, we zijn open genoeg. Daarbij speelt onze relatie zich ook niet op Fok! af maar via andere kanalen
Het Amsterdam-Rijnkanaal schijnt wel mooi te zijn.quote:
Noordzeekanaal ftw!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Het Amsterdam-Rijnkanaal schijnt wel mooi te zijn.
Waar men via het mooie IJmuiden de wilde wateren op gaat.quote:
Ja 3FM is het nieuwe 538.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef themauster het volgende:
Goverdomme hier draaen ze ook al Ariana Grande![]()
![]()
quote:
Goed nummerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef themauster het volgende:
Goverdomme hier draaen ze ook al Ariana Grande![]()
![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef Pino112 het volgende:
3FM is J'me Tire al weer vergeten?
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/22642
Eerst Usher verkiezen als MH en dan Ariana Grande draaien.quote:
Meid, het is wat!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst Usher verkiezen als MH en dan Ariana Grande draaien.
Ze draaien verdacht weinig "alternatieve" muziek de laatste tijd of muziek die niet zo te horen is op de commercielen. Jammer.
Het is gewoon jammer dat 3FM haar identiteit langzaam verliest.quote:
We zullen je enorm missen als luisteraar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat 3FM haar identiteit langzaam verliest.
Een van de redenen waarom ik steeds minder luister.
Editorsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Formaldehyde, heerlijk nummer weer van de EditorsGoede band ook
Dit soort teksten hoor ik al sinds de jaren '80. Toen draaiden ze popmuziek, nu draaien ze popmuziek. Alleen is wat onder "popmuziek" valt wat veranderd. Die dingen gebeuren. Het muzieklandschap verandert continu.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat 3FM haar identiteit langzaam verliest.
Een van de redenen waarom ik steeds minder luister.
Pijnlijke constatering van het ouder worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit soort teksten hoor ik al sinds de jaren '80. Toen draaiden ze popmuziek, nu draaien ze popmuziek. Alleen is wat onder "popmuziek" valt wat veranderd. Die dingen gebeuren. Het muzieklandschap verandert continu.
De doelgroep is niet veranderd, alleen val je als luisteraar op een gegeven moment niet meer in die doelgroep en dan krijg je dit. Shit happens.
De barrière tussen 3fm en 538 is tussen 1995, 2007, en nu wel heel veel veranderd. Al is 3fm nog altijd stukken fijner dan 538, ik ben steeds minder geneigd om het thuis op te zetten, iets wat ik 2, 3 jaar geleden nog wel deed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit soort teksten hoor ik al sinds de jaren '80. Toen draaiden ze popmuziek, nu draaien ze popmuziek. Alleen is wat onder "popmuziek" valt wat veranderd. Die dingen gebeuren. Het muzieklandschap verandert continu.
De doelgroep is niet veranderd, alleen val je als luisteraar op een gegeven moment niet meer in die doelgroep en dan krijg je dit. Shit happens.
Daarom zei ik het ook.quote:
Correct. Bij de een begint dat op z'n 25e al en bij andere manifesteert zich dat veel later. Zo gaan die dingen. Koelewijn zong het al: je wordt ouder papa, geef het maar toe.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pijnlijke constatering van het ouder worden.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook.
Met z'n voorspellende posts ook altijd
Ik gun het je van harte!quote:
Go with the flowquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik merk het met steeds dingen dat ik ouder en volwasseer word, en ik vind het eng.
hoi jimmyquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pijnlijke constatering van het ouder worden.
Proestquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik merk het met steeds dingen dat ik ouder en volwasseer word, en ik vind het eng.
Waarom zo onaardig tegen muisquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Proest
En dan bedoel ik uiteraard niet dat het woord fout gespeld is
Hot Chocolate altijd +1, maar als je zoveel tekst kent, ben je wel een ontiegelijke muts als je het niet kan vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een goed nummer dan weer, Sersj.
Precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
538 had laatst Young the Giant als alarmschijf. Zegt ook iets.
Inderdaad, echt dramatischquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom zo onaardig tegen muis
Het begint een beetje zielig te worden
Het stadium "beetje" zijn we volgens mij al enige tijd geleden gepasseerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom zo onaardig tegen muis
Het begint een beetje zielig te worden
En 'begint' ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het stadium "beetje" zijn we volgens mij al enige tijd geleden gepasseerd.
Nog niet gescheten hebben vandaagquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga schijten
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga schijten
ik ben meestal een avondpoeperquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog niet gescheten hebben vandaag![]()
quote:
Ochtendpoeperd, meestal 1 uur na ontbijt.quote:
Ja, wat een schijttopic is het gewordenquote:
ach, poepie tochquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, wat een schijttopic is het geworden
Alleen voor dit soort gifjes post ik deze details alquote:
Ron Swanson is een baas.quote:
Ik heb het even nagekeken, dit was de 2e voor vandaag... Ik loop een beetje achter vandaagquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog niet gescheten hebben vandaag![]()
Dit las ik in de stem van Diederik van Vleuten die Ronald Koeman nadoet.quote:
of Boudewijn Buch: Tjeeeeeeeeeeemig, Tuvalu!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit las ik in de stem van Diederik van Vleuten die Ronald Koeman nadoet.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:27 schreef Bronson het volgende:
Louter om te eventjes te genieten.
[ afbeelding ]
Whoa wat gebeurt erquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:27 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:27 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit klem onder mijn bureauquote:
Met meteen denken aan:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit las ik in de stem van Diederik van Vleuten die Ronald Koeman nadoet.
Studio Spaan! wat een prachtprogramma was dat. moet ik nog ergens dvdtjes van hebben. koken met maradonna vond ik altijd briljant. ging ie bakje appelmoes of bakje overpatat maken. en dan poedersuiker eroverheen pleurenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met meteen denken aan:
"Een schwembad!"
Oh, is dat die nieuwe fietsenstalling?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:27 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
Coken met Maradonnaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Studio Spaan! wat een prachtprogramma was dat. moet ik nog ergens dvdtjes van hebben. koken met maradonna vond ik altijd briljant. ging ie bakje appelmoes of bakje overpatat maken. en dan poedersuiker eroverheen pleuren
goddomme Pinoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je in het zwembad ook altijd met de Stromae?
quote:
We zitten de laatste tijd wel op éen lijn wat betreft de muziek die ze draaienquote:
quote:
Zondag nog in geredenquote:
Maak.Me.Gek.quote:
Mast es sjennnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je in het zwembad ook altijd met de Stromae?
Wij wel jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We zitten de laatste tijd wel op éen lijn wat betreft de muziek die ze draaien
Deze van Blof vind ik nog wel aan te horen eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
hahaaha Bronson houdt van zaad
hahahaha GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
ik heb geen petjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens Rock... wil jij me geen selfies meer sturen
[ afbeelding ]
ow, dat eet ik vanavond wellicht ook. hangt er vanaf of de Appie iets met 35%korting heeft. zo nee, dan eet ik Domino'squote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En daar ben ik weer terug van de lunch![]()
Pizza
Da's geen verkeerde lunchquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En daar ben ik weer terug van de lunch![]()
Pizza
Leuk. Ben alleen niet beschikbaar tot november.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:18 schreef 3rdRock het volgende:
over quizzen...gaan we nog een keer poppubquizzen ergens in het land? (stairway ofzo?)
Hai zuuur vogeltjequote:
hebben ze in portugal geen pubquizzen? gaan wel lekker meedoen met pubquizoao!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk. Ben alleen niet beschikbaar tot november.
Ik moet dat soort verzoeken tegenwoordig in 3-voud inleveren bij de sergeant-majoor... Ik kom hier op terugquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:18 schreef 3rdRock het volgende:
over quizzen...gaan we nog een keer poppubquizzen ergens in het land? (stairway ofzo?)
Duitsland shirtje aantrekken voor extra succesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hebben ze in portugal geen pubquizzen? gaan wel lekker meedoen met pubquizoao!
Ik stem voor Groningenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:18 schreef 3rdRock het volgende:
Zit je zo erg onder de plak?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet dat soort verzoeken tegenwoordig in 3-voud inleveren bij de sergeant-majoor... Ik kom hier op terug
ook prima. ik vind eigenlijk het hele land wel prima, mits ik slaapplaats heb of terug kan naar Leeuwarden of Elstquote:
Ik heb de tandarts al gebeldquote:
Waarom zo'n grafeind weg?quote:
Oh, dat zou een verzoek in 5-voud worden, met handtekening van onze koningquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook prima. ik vind eigenlijk het hele land wel prima, mits ik slaapplaats heb of terug kan naar Leeuwarden of Elst
Allemaal slapen bij Panda en Alorsquote:
Ik ga bij Alors in bedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allemaal slapen bij Panda en Alors
En een formulier van 30 blz in 5 voud.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga bij Alors in bed![]()
Dat wordt wel een verzoek in 10-voud
Voor- en achterkant beiden bedrukt ook nog!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En een formulier van 30 blz in 5 voud.
Je bent -om je eigen woorden maar eens aan te halen- pussywhipped.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga bij Alors in bed![]()
Dat wordt wel een verzoek in 10-voud
pussywhippedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je bent -om je eigen woorden maar eens aan te halen- pussywhipped.
ik woon in Leeuwarden en als mensen slaapspullen meenemen kan ik met wat passen en meten wel een mannetje/vrouwtje of 6-8 kwijt denk ik....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen als je je relatie ook een naam hebt gegeven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
pussywhipped
Ik mag nu bij de club waar Pino ook in zit
en als zij onder plak zit moet je beter richten....quote:
Maar dan kun je niet meer lopen denk ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik woon in Leeuwarden en als mensen slaapspullen meenemen kan ik met wat passen en meten wel een mannetje/vrouwtje of 6-8 kwijt denk ik....
ik zet wel een plas/poepemmer bij ieder matrasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar dan kun je niet meer lopen denk ik
Maar Alors woont toch niet in Groningen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we dat gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen als je je relatie ook een naam hebt gegeven.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en als zij onder plak zit moet je beter richten....
Dat zei m'n vrouw gister ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:31 schreef ChatGirl het volgende:
8 minuten.... Je kan ook overdrijven Paul.
Het duurde hooguit een minuut of 3.
Ik dacht van wel... kan mj ook wel vergissen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar Alors woont toch niet in Groningen?
Jij krijgt tenminste nog 3 minutenquote:
volgens mij woont ze ergens in het noorden, maar waar precies weet ik niet. heb ook gedacht dat ze in liwwadden woont maar dat is ook niet zo denk ik...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar Alors woont toch niet in Groningen?
quote:
In ieder geval in Fryslânquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij woont ze ergens in het noorden, maar waar precies weet ik niet. heb ook gedacht dat ze in liwwadden woont maar dat is ook niet zo denk ik...
Geen koelkast voor jouquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij woont ze ergens in het noorden, maar waar precies weet ik niet. heb ook gedacht dat ze in liwwadden woont maar dat is ook niet zo denk ik...
heb ik toch al. met vriesgedeelte zelfs!quote:
leeuwarden is geen friesland. vinden liwwarders tenminste.....quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leeuwarden is geen friesland. vinden liwwarders tenminste.....
yup, we komen met zijn allen bij jou logeren na de popquizquote:
yup, ekte liwwardders uit nul-achtenvieftig zijn geen Friezen. ik ook niet, ik ben nog steeds diep van binnen een Gelderlanderquote:
Ah Goeie!quote:
Is je collega er nog?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:56 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga maar weer naar huis. nog 9 dagen te gaan.....
Oh is goed, als jullie zelf je tent en luchtbed meebrengen, weilanden genoegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, we komen met zijn allen bij jou logeren na de popquiz
Ik denk dat ik m'n tent wel op kan zetten jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:57 schreef alors het volgende:
[..]
Oh is goed, als jullie zelf je tent en luchtbed meebrengen, weilanden genoeg
Woon je buitenaf ja?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:57 schreef alors het volgende:
[..]
Oh is goed, als jullie zelf je tent en luchtbed meebrengen, weilanden genoeg
Heb je dan geen verzoek nodig?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n tent wel op kan zetten ja
Alleen als ik m'n haring ergens in probeer te slaanquote:
Pijnlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen als ik m'n haring ergens in probeer te slaan
Hij is niet zo groot hoor, die haringquote:
Nou toch minstens 30 cm, anders mag je geen Fok!account aanmaken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij is niet zo groot hoor, die haring
Ik ben wel geweigerd voor een abboquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou toch minstens 30 cm, anders mag je geen Fok!account aanmaken.
Ah dat verklaart het.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben wel geweigerd voor een abbo
1x is dat ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
Btw, ik wil mijn notes een keer lezen... als ik nou 1 keer die 4,50 over maak... kan ik dan onbeperkt m'n notes lezen of alleen die 4 notes die ik tot nu toe heb? (dat ik weer moet betalen als ik er een 5e bijkrijg)?
#dtv
Verdomme, dan kan ik beter een abbo nemenquote:
*Abo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme, dan kan ik beter een abbo nemen
Dat wordt eerst een haring-verlengingsoperatie nemenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme, dan kan ik beter een abbo nemen
Ja op die manier wordt het nog een duur geintje ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt eerst een haring-verlengingsoperatie nemen
Godverquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n tent wel op kan zetten ja
Was het maar zo'n feest. Maar het is Friesland, er is altijd wel een weiland in de buurt,quote:
Toen ik puberde had ik die best regelmatig 's nachts.quote:
Geen last van..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:23 schreef alors het volgende:
Wat is fok mobiel vernaggeld zegKrijg de hele tijd zo'n kanjerreclame met een filmpje wat automatisch begint.
Ik ga geen abo nemen. Van dit soort streken word ik alleen maar recalcitrant.quote:
Uh, oké.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga geen abo nemen. Van dit soort streken word ik alleen maar recalcitrant.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:26 schreef alors het volgende:
Godverdomme Sander stond er zo doggy bewegingen achter te maken
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:26 schreef alors het volgende:
Godverdomme Sander stond er zo doggy bewegingen achter te maken
Daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:23 schreef alors het volgende:
Wat is fok mobiel vernaggeld zegKrijg de hele tijd zo'n kanjerreclame met een filmpje wat automatisch begint.
ik heb geen notesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
Btw, ik wil mijn notes een keer lezen... als ik nou 1 keer die 4,50 over maak... kan ik dan onbeperkt m'n notes lezen of alleen die 4 notes die ik tot nu toe heb? (dat ik weer moet betalen als ik er een 5e bijkrijg)?
#dtv
Ik 4...quote:
kom maar hier met je kontje, dan laat ik eens zien of ik gay benquote:
Vrouwen anaal willen nemenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom maar hier met je kontje, dan laat ik eens zien of ik gay ben
Van wie ben je nou een kloon dan? Jij weet te veel voor een nieuwe user.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:55 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
De makers van Plage brengen u nu: nieuwe oortering
Net probeerden ze weer een vriendengroep blij te maken met kaarten voor Lowlands met het spel 'met je friends naar Lowlands'. De eerste drie leden van de vriendengroep namen niet op, de laatste twee wel. De laatste twee waren niet echt blij dat de eerste drie de telefoon niet opnamen.quote:
Iemand die z'n oude username zat wasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van wie ben je nou een kloon dan? Jij weet te veel voor een nieuwe user.
Pandaplint?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:57 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Iemand die z'n oude username zat was
Rickario en Pandaplint posten ook tegelijk, dus dat zegt helemaal niks.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:58 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Die heb ik nog zien posten, denk het niet dus
Huh, zijn die kloons van elkaar? Dacht dat Pandaplint van iemand anders was.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rickario en Pandaplint posten ook tegelijk, dus dat zegt helemaal niks.
xdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Huh, zijn die kloons van elkaar? Dacht dat Panaplint van iemand anders was.
Ken ik niet echt, vandaar dat ik dacht da Pandaplint van iemand anders wasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:00 schreef Pino112 het volgende:
Dus je kent Rickario ook wel. Dat is knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |