quote:
Rubbermintquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het trouwens RubberMint of MintEend?
Rubbereend is gewoon zichzelf, net als ik. Geen gekke naam-symbiosequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het trouwens RubberMint of MintEend?
Baas.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu weer even aan het werk
Is er iets veranderd dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
Haha ik kan me nog zo goed herinneren hoe Pino kon flippen bij het aanpassen van de OP.
dat waren wilde tijden!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
Haha ik kan me nog zo goed herinneren hoe Pino kon flippen bij het aanpassen van de OP.
Dat scheelt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef minthy het volgende:
Ik opteer voor rubbereend en minthy, geen fratsen...
Maar hoe verwijzen wij dan naar jullie relatie in de roddelcollumn?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef minthy het volgende:
dag mopjen met je mooie (bijzonder scherpe) oranje UIquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef minthy het volgende:
Hoeft niet. Roddelen is ook niet nodig, we zijn open genoeg. Daarbij speelt onze relatie zich ook niet op Fok! af maar via andere kanalenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar hoe verwijzen wij dan naar jullie relatie in de roddelcollumn?
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef DeLuna het volgende:
Nou ik ga naar kantoor. Sleutels inleveren. RIP stage.
Darmkanalen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft niet. Roddelen is ook niet nodig, we zijn open genoeg. Daarbij speelt onze relatie zich ook niet op Fok! af maar via andere kanalen
Hij kan nog steedsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dag mopjen met je mooie (bijzonder scherpe) oranje UI
Welk kanaal geniet jouw voorkeur?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft niet. Roddelen is ook niet nodig, we zijn open genoeg. Daarbij speelt onze relatie zich ook niet op Fok! af maar via andere kanalen
Het Amsterdam-Rijnkanaal schijnt wel mooi te zijn.quote:
Noordzeekanaal ftw!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Het Amsterdam-Rijnkanaal schijnt wel mooi te zijn.
Waar men via het mooie IJmuiden de wilde wateren op gaat.quote:
Ja 3FM is het nieuwe 538.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef themauster het volgende:
Goverdomme hier draaen ze ook al Ariana Grande![]()
![]()
quote:
Goed nummerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef themauster het volgende:
Goverdomme hier draaen ze ook al Ariana Grande![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |