quote:
Rubbermintquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het trouwens RubberMint of MintEend?
Rubbereend is gewoon zichzelf, net als ik. Geen gekke naam-symbiosequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het trouwens RubberMint of MintEend?
Baas.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu weer even aan het werk
Is er iets veranderd dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
Haha ik kan me nog zo goed herinneren hoe Pino kon flippen bij het aanpassen van de OP.
dat waren wilde tijden!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
Haha ik kan me nog zo goed herinneren hoe Pino kon flippen bij het aanpassen van de OP.
Dat scheelt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef minthy het volgende:
Ik opteer voor rubbereend en minthy, geen fratsen...
Maar hoe verwijzen wij dan naar jullie relatie in de roddelcollumn?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef minthy het volgende:
dag mopjen met je mooie (bijzonder scherpe) oranje UIquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef minthy het volgende:
Hoeft niet. Roddelen is ook niet nodig, we zijn open genoeg. Daarbij speelt onze relatie zich ook niet op Fok! af maar via andere kanalenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar hoe verwijzen wij dan naar jullie relatie in de roddelcollumn?
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef DeLuna het volgende:
Nou ik ga naar kantoor. Sleutels inleveren. RIP stage.
Darmkanalen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft niet. Roddelen is ook niet nodig, we zijn open genoeg. Daarbij speelt onze relatie zich ook niet op Fok! af maar via andere kanalen
Hij kan nog steedsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dag mopjen met je mooie (bijzonder scherpe) oranje UI
Welk kanaal geniet jouw voorkeur?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft niet. Roddelen is ook niet nodig, we zijn open genoeg. Daarbij speelt onze relatie zich ook niet op Fok! af maar via andere kanalen
Het Amsterdam-Rijnkanaal schijnt wel mooi te zijn.quote:
Noordzeekanaal ftw!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Het Amsterdam-Rijnkanaal schijnt wel mooi te zijn.
Waar men via het mooie IJmuiden de wilde wateren op gaat.quote:
Ja 3FM is het nieuwe 538.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef themauster het volgende:
Goverdomme hier draaen ze ook al Ariana Grande![]()
![]()
quote:
Goed nummerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef themauster het volgende:
Goverdomme hier draaen ze ook al Ariana Grande![]()
![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef Pino112 het volgende:
3FM is J'me Tire al weer vergeten?
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/22642
Eerst Usher verkiezen als MH en dan Ariana Grande draaien.quote:
Meid, het is wat!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst Usher verkiezen als MH en dan Ariana Grande draaien.
Ze draaien verdacht weinig "alternatieve" muziek de laatste tijd of muziek die niet zo te horen is op de commercielen. Jammer.
Het is gewoon jammer dat 3FM haar identiteit langzaam verliest.quote:
We zullen je enorm missen als luisteraar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat 3FM haar identiteit langzaam verliest.
Een van de redenen waarom ik steeds minder luister.
Editorsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Formaldehyde, heerlijk nummer weer van de EditorsGoede band ook
Dit soort teksten hoor ik al sinds de jaren '80. Toen draaiden ze popmuziek, nu draaien ze popmuziek. Alleen is wat onder "popmuziek" valt wat veranderd. Die dingen gebeuren. Het muzieklandschap verandert continu.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat 3FM haar identiteit langzaam verliest.
Een van de redenen waarom ik steeds minder luister.
Pijnlijke constatering van het ouder worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit soort teksten hoor ik al sinds de jaren '80. Toen draaiden ze popmuziek, nu draaien ze popmuziek. Alleen is wat onder "popmuziek" valt wat veranderd. Die dingen gebeuren. Het muzieklandschap verandert continu.
De doelgroep is niet veranderd, alleen val je als luisteraar op een gegeven moment niet meer in die doelgroep en dan krijg je dit. Shit happens.
De barrière tussen 3fm en 538 is tussen 1995, 2007, en nu wel heel veel veranderd. Al is 3fm nog altijd stukken fijner dan 538, ik ben steeds minder geneigd om het thuis op te zetten, iets wat ik 2, 3 jaar geleden nog wel deed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit soort teksten hoor ik al sinds de jaren '80. Toen draaiden ze popmuziek, nu draaien ze popmuziek. Alleen is wat onder "popmuziek" valt wat veranderd. Die dingen gebeuren. Het muzieklandschap verandert continu.
De doelgroep is niet veranderd, alleen val je als luisteraar op een gegeven moment niet meer in die doelgroep en dan krijg je dit. Shit happens.
Daarom zei ik het ook.quote:
Correct. Bij de een begint dat op z'n 25e al en bij andere manifesteert zich dat veel later. Zo gaan die dingen. Koelewijn zong het al: je wordt ouder papa, geef het maar toe.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pijnlijke constatering van het ouder worden.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook.
Met z'n voorspellende posts ook altijd
Ik gun het je van harte!quote:
Go with the flowquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik merk het met steeds dingen dat ik ouder en volwasseer word, en ik vind het eng.
hoi jimmyquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pijnlijke constatering van het ouder worden.
Proestquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik merk het met steeds dingen dat ik ouder en volwasseer word, en ik vind het eng.
Waarom zo onaardig tegen muisquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Proest
En dan bedoel ik uiteraard niet dat het woord fout gespeld is
Hot Chocolate altijd +1, maar als je zoveel tekst kent, ben je wel een ontiegelijke muts als je het niet kan vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een goed nummer dan weer, Sersj.
Precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
538 had laatst Young the Giant als alarmschijf. Zegt ook iets.
Inderdaad, echt dramatischquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom zo onaardig tegen muis
Het begint een beetje zielig te worden
Het stadium "beetje" zijn we volgens mij al enige tijd geleden gepasseerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom zo onaardig tegen muis
Het begint een beetje zielig te worden
En 'begint' ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het stadium "beetje" zijn we volgens mij al enige tijd geleden gepasseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |