Hou nou op eens op met dat geneukquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt, kon ik mijn afkeer voor Limburg weer even kwijt.
Flippieequote:
Ik doe het stiekem eigenlijk voor dat gehap er opquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:21 schreef appelen het volgende:
[..]
Hou nou op eens op met dat geneuk![]()
Niet nodig dat gehaat altijdlekker voldoening eruit halen en nee gaat niet alleen over jou maar ook de rest
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:21 schreef appelen het volgende:
[..]
Hou nou op eens op met dat geneuk![]()
Niet nodig dat gehaat altijdlekker voldoening eruit halen en nee gaat niet alleen over jou maar ook de rest
Een keer is wel leuk maar na 100x zouden mensen toch eens moeten kijken of ze zelf niets tekort komen ipv zo af te gevenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe het stiekem eigenlijk voor dat gehap er op
[..]
[..]
Niet haten jij met jequote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Papiertjes vastplakken aan regenpijpen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet haten jij met jeAnders was dit de laatste keer
![]()
Mja jullie doen hetzelfde met MER toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:23 schreef appelen het volgende:
[..]
Een keer is wel leuk maar na 100x zouden mensen toch eens moeten kijken of ze zelf niets tekort komen ipv zo af te geven
Als je een keer van te voren weet dat je naar Amersfoort komt, of een grote kans. Dan plak ik er ook eentje vastquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet haten jij met jeAnders was dit de laatste keer
![]()
Meestal als reactie op limburgquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja jullie doen hetzelfde met MER toch?
Meestal weet ik het pas de dag zelfquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als je een keer van te voren weet dat je naar Amersfoort komt, of een grote kans. Dan plak ik er ook eentje vast
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar je vertrekt toch vroeg?Ik kom er pas iets over 9 langs
Sowieso beetje jammer dat er nu een wij/zij gevoel isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:26 schreef appelen het volgende:
[..]
Als jullie stoppen met limburgstoppen wij met mer
![]()
Ik steun jequote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso beetje jammer dat er nu een wij/zij gevoel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |