BIERKRATTEN! Die stonden buitenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vreemd alles stond toen ik weg ging gewoon binnen. Of ze hadden net iets nodig wat achteraan stond dat zou wel fantastisch zijn. Dat ze alles naar buiten konden zetten![]()
[ afbeelding ]
Dit heb ik daar gedropt vanmiddag
quote:
Zie hier iemand die het ondernemerschap in zich heeftquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]![]()
Dannog man denk na, gratis kar meenemen en verkopen voor 5 Euro per krat, heb je zo 100 Euro winst.
Maar maar...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]![]()
Dannog man denk na, gratis kar meenemen en verkopen voor 5 Euro per krat, heb je zo 100 Euro winst.
Gewoon sneaky doen. Zeg je dat je er werkt maar je shirtt vergeten was.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar maar...
er stonden mensen bij
He joh gast, die bier, staat buiten. Neem 't effe mee als het geen probleem is oke doei
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gewoon sneaky doen. Zeg je dat je er werkt maar je shirtt vergeten was.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
We gaan gewoon meeten bij de winkel, al het eten en drinken pakken en dan stiekem achterin de vrachtwagen nuttigen
En hoe komen wij dan aan een vrachtautoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
We gaan gewoon meeten bij de winkel, al het eten en drinken pakken en dan stiekem achterin de vrachtwagen nuttigen
Stelenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
En hoe komen wij dan aan een vrachtauto
Ja dat mag Appelen dan doen, die is toch minderjarig.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:12 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja dat mag Appelen dan doen, die is toch minderjarig.
Als wij aangehouden worden zeggen we dat hij ons heeft ontvoerd
Pas op meneer hij is gewapend met een geel geverfd pistool!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:13 schreef AF_ het volgende:
'Ja wij dachten dat deze 14jarige een vrachtwagen had'
Jij krijft de minste strafquote:
Bedankt, kon ik mijn afkeer voor Limburg weer even kwijt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:17 schreef appelen het volgende:
KLB / Limburgers die "nie(j)" zeggen i.p.v. "niet" idioot
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt, kon ik mijn afkeer voor Limburg weer even kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |