Dat denk ik dus ook maar gekd is geld, alleen als die cheque door bepaalde redenen niet doorkomt kan ik dat dat verhalen op die meid of gaat dat niet zo makkelijk?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef Syntos het volgende:
Die meid klinkt als een keiharde crimineel uit het ondergrondse circuit met al dat geld.
Die meid heeft zeker wel sugardaddysquote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef FuryOverkill het volgende:
Dus ik had mijn auto netjes geparkeerd op de parkeerplaats bij school, kom ik om 3 uur terug zit er een deuk en goede kras in mijn rechterdeur
Maar gelukkig was diegene zo aardig een telefoon nummer achter te laten met haar excuses erop en de vraag of ik haar wil bellen.
Dus ik bel de (goh het zal niet zo zijn) persoon op en het klinkt als een jongedame.
Dus ze zegt dat ze perongeluk met haar auto tegen de mijne is aangekomen met het wegrijden, en ze wilt de schade vergoeden.
Ze komt dus aan in een dikke mercedes amg en ze is nog geen 25 jaar volgensmij.
Dus ze biedt nogmaals haar excuses aan en stelt voor naar de dichtsbijzijnde garage te rijden want ze wilt er geen verzekerings werk van maken?
Eenmaal aangekomen laten we de schade inspecteren en komt er een kostenplaatje van 2200 euro bij kijken. :/
Dus zegt ze oh geen probleem en ik krijg 5 biljetten van 500 euro in mijn hand gedrukt?
Eerst dacht ik wel van okeeee dit gaat wel erg makkelijk en aangezien het geld nep kon zijn stelde ze voor om het even te laten checken in zo een briefgeld apparaatje wat ze daar hadden staan.
Hij pakte de briefjes alleen niet maar ze wist niet hoe dat nou kon
heeft ze dus een cheque tevoorschijn getoverd en daar 2500 euro op geschreven?
Ze gaf mij die cheque en haar adres gegevens en ik had ook al haar kenteken opgeschreven.
het was wel een legitieme cheque volgens het autobedrijf dus mijn auto wordt nu gerepareerd daar, alleen als de cheque uiteindelijk niet "doorkomt"?? Moet er alsnog betaald worden, wat kan ik daar aan doen als dat zo is, ben nogal sceptisch waar dat geld vandaan komt.
Meid van nog geen 25 in een amg met 500 euro briefjes die niet gecontroleerd kunnen worden en er geen verzekeringswerk van wilt maken
Dat geld komt vast niet van een krantenwijkje dus kan ik daar problemen mee krijgen als de cheque niet doorkomt of kan ik dat laten verhalen op die meid die de cheque schreef hoe zit dat??
P.s.: nee het was niet samantha, volgensmij zit haar vent al vasten heeft die al geen geld meer
Waarschijnlijk word je dan omgelegd.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef FuryOverkill het volgende:
Dat denk ik dus ook maar gekd is geld, alleen als die cheque door bepaalde redenen niet doorkomt kan ik dat dat verhalen op die meid of gaat dat niet zo makkelijk?
Ze heeft het denk wel maar wik van het zwarte geld af, als de premie wordt verhoogt zit je daar meer me denk ik, ze zij ook nog, met die extra 200 kan je wel wat leuks doen omdat ik je tijd een beetje heb verpestquote:
Dat kan maar ze was wel verdomd aardig, kan ook zijn dat ze leuke tetten had maar ze leek nou niet echt op een soort al capone die alles platlegt wat dwars zit.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word je dan omgelegd.
Haar sugardaddy waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:49 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
Dat kan maar ze was wel verdomd aardig, kan ook zijn dat ze leuke tetten had maar ze leek nou niet echt op een soort al capone die alles platlegt wat dwars zit.
Ja dat kan maar is dat geld ook verdiend door het maken van crystal meth in een camper of een cheque geweest, zoniet dan kan het wel, alleen ik weet niet wat er gebeurt als die cheque niet doorkomtquote:Op maandag 16 juni 2014 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
Zo heb ik het ook een keer opgelost, was destijds een schade van 800 euro, maar dat kon ik beter zelf betalen dan dat de verzekering omhoog zouden gaan
Dat doet ze natuurlijk ook niet zelf.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:49 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
Dat kan maar ze was wel verdomd aardig, kan ook zijn dat ze leuke tetten had maar ze leek nou niet echt op een soort al capone die alles platlegt wat dwars zit.
Niks. Je krijgt je geld niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef FuryOverkill het volgende:
Ja dat kan maar is dat geld ook verdiend door het maken van crystal meth in een camper of een cheque geweest, zoniet dan kan het wel, alleen ik weet niet wat er gebeurt als die cheque niet doorkomt
Ze had een breitling om haar pols die de schade al 3x kan dekken volgensmij dus met 2500 euro zit die sugardaddy vast nietquote:
Ze heeft vast één of andere tracker ergens geplaatst zodat ze achter de adres van TS kunnen komen om hem om te leggenquote:
Tot jij moeilijk gaat doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
Ze had een breitling om haar pols die de schade al 3x kan dekken volgensmij dus met 2500 euro zit die sugardaddy vast niet
Die meid kost hem al meer dan genoeg, wil hij jouw kosten er vast niet bij hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
Ze had een breitling om haar pols die de schade al 3x kan dekken volgensmij dus met 2500 euro zit die sugardaddy vast niet
Gewoon rechstzaak aanspannenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
Ja dat kan maar is dat geld ook verdiend door het maken van crystal meth in een camper of een cheque geweest, zoniet dan kan het wel, alleen ik weet niet wat er gebeurt als die cheque niet doorkomt
En dan heb ik strajs een crimineel opgerold, ze komen me vast en zeker dan even beschuitjes met muisjes brengen of toch nietquote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef spijkerbroek het volgende:
25jarige in een dikke bak
Wil verzekering er niet bij
Wil contant betalen
Contant geld is hoogstwaarschijnlijk vals
Wil cheque uitschrijven
En nog steeds heb je de politie er niet bij gehaald?
Dude
Win-win..quote:Op maandag 16 juni 2014 23:52 schreef FuryOverkill het volgende:
En dan heb ik strajs een crimineel opgerold, ze komen me vast en zeker dan even beschuitjes met muisjes brengen of toch niet
Rechtzaak tegen een crimineel aanspannen, dat komt vast goed, ze leggen de advocaten van aanklagers al om, dus nee dat werdt hem nietquote:
Waarom ga je er eigenlijk gelijk vanuit dat ze crimineel is dan wel een sugardaddy heeft?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:54 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
Rechtzaak tegen een crimineel aanspannen, dat komt vast goed, ze leggen de advocaten van aanklagers al om, dus nee dat werdt hem niet
Dit zou nog wel kunnen.quote:
Wordt gesuggereed hier en kan best logisch zijn, heb haar volledige naam gekregen en nergens staat er een naam die daarmee bekend staat.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom ga je er eigenlijk gelijk vanuit dat ze crimineel is dan wel een sugardaddy heeft?
Toevallig welquote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dit zou nog wel kunnen.
Op Facebook heb je ook van die rijke tattas die model zijn of financial advisor ergens
TS, is het vlakbij Utrecht gebeurt?
expatkindquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
Wordt gesuggereed hier en kan best logisch zijn, heb haar volledige naam gekregen en nergens staat er een naam die daarmee bekend staat.
Het leek niet op een hollander iig, dus weet niet wat het moet zijn dan
Ik ga wel over een bepaalde tijd naar italië alleen moet de audi naast zijn mede wegberijders in de garage blijvenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:02 schreef Adfundum het volgende:
Ze heeft zelf een briefje met haar telefoonnummer achtergelaten, waarom zou ze dan een valse cheque uitschrijven.
Op de site het RDW kun je zien of de auto verzekerd is.
Beetje ver doorgedacht: Misschien was het opzet en verstoppen ze 10 kilo coke in je auto. Ga je binnenkort naar het buitenland?
quote:
Zou wel fijn zijn, was geen turj volgensmij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik zie al die mensen die op de Universiteit van Utrecht studeren en die rijden opeens allemaal dikke bakken vandaar
Zo'n gast rijdt dus ff in een Audi R12 terwijl die denk ik 23 is ofzo. Turkse maat van hem Mercedes AMG
Nou TS jij hoeft je dus geen zorgen te maken zie ik![]()
Zou eigenlijk nog beter zijn als je haar steeds volgt en expres je auto voor/achter haar zet zodat ze weer tegen je aan rijdt bij het wegrijden
R12?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik zie al die mensen die op de Universiteit van Utrecht studeren en die rijden opeens allemaal dikke bakken vandaar
Zo'n gast rijdt dus ff in een Audi R12 terwijl die denk ik 23 is ofzo. Turkse maat van hem Mercedes AMG
Nou TS jij hoeft je dus geen zorgen te maken zie ik![]()
Zou eigenlijk nog beter zijn als je haar steeds volgt en expres je auto voor/achter haar zet zodat ze weer tegen je aan rijdt bij het wegrijden
Niet te gelovenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bedoelde 8, maar zie nou dat die gozer gaat switchen naar BMW M6
Blijkbaar eigen ondernemers allemaalquote:
Heb al 500 euro aanbetaling en als de cheque doorkomt gaan ze pas beginnen komt goed hoop ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:31 schreef Adfundum het volgende:
Dus ze had wel briefjes van 500 en cheques maar geen pinpas of een bank-app op haar gouden iPhone waarmee ze het geld direct kon overmaken en het morgen op je bankrekening stond?
Ik zou met een smoes de auto even terughalen en bij een ander uitdeukbedrijf de schade laten hertaxeren, just in case.
Ja ik was gewoon weggeredenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:36 schreef ElPolloLoco het volgende:
Alleen omdat ze een mooie auto rijdt en contant geld op zak heeft is het een crimineel?
Vind het al heel wat dat er netjes gegevens achtergelaten zijn, dat zie je tegenwoordig nog wel eens anders.
Domme crimineel als je met 500¤ nep biljetten aan komt. 500 word nergens aangenomen en dus niet snel vervalst. Geloof ik dus niet. Verder vind ik het hele verhaal nogal krom en dom. Geen politie er bij halen? Wel een cheque accepteren? Wie betaalt er nog met een cheque?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef FuryOverkill het volgende:
Dus ik had mijn auto netjes geparkeerd op de parkeerplaats bij school, kom ik om 3 uur terug zit er een deuk en goede kras in mijn rechterdeur
Maar gelukkig was diegene zo aardig een telefoon nummer achter te laten met haar excuses erop en de vraag of ik haar wil bellen.
Dus ik bel de (goh het zal niet zo zijn) persoon op en het klinkt als een jongedame.
Dus ze zegt dat ze perongeluk met haar auto tegen de mijne is aangekomen met het wegrijden, en ze wilt de schade vergoeden.
Ze komt dus aan in een dikke mercedes amg en ze is nog geen 25 jaar volgensmij.
Dus ze biedt nogmaals haar excuses aan en stelt voor naar de dichtsbijzijnde garage te rijden want ze wilt er geen verzekerings werk van maken?
Eenmaal aangekomen laten we de schade inspecteren en komt er een kostenplaatje van 2200 euro bij kijken. :/
Dus zegt ze oh geen probleem en ik krijg 5 biljetten van 500 euro in mijn hand gedrukt?
Eerst dacht ik wel van okeeee dit gaat wel erg makkelijk en aangezien het geld nep kon zijn stelde ze voor om het even te laten checken in zo een briefgeld apparaatje wat ze daar hadden staan.
Hij pakte de briefjes alleen niet maar ze wist niet hoe dat nou kon
heeft ze dus een cheque tevoorschijn getoverd en daar 2500 euro op geschreven?
Ze gaf mij die cheque en haar adres gegevens en ik had ook al haar kenteken opgeschreven.
het was wel een legitieme cheque volgens het autobedrijf dus mijn auto wordt nu gerepareerd daar, alleen als de cheque uiteindelijk niet "doorkomt"?? Moet er alsnog betaald worden, wat kan ik daar aan doen als dat zo is, ben nogal sceptisch waar dat geld vandaan komt.
Meid van nog geen 25 in een amg met 500 euro briefjes die niet gecontroleerd kunnen worden en er geen verzekeringswerk van wilt maken
Dat geld komt vast niet van een krantenwijkje dus kan ik daar problemen mee krijgen als de cheque niet doorkomt of kan ik dat laten verhalen op die meid die de cheque schreef hoe zit dat??
P.s.: nee het was niet samantha, volgensmij zit haar vent al vasten heeft die al geen geld meer
Fake ass story!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:47 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
Ze heeft het denk wel maar wik van het zwarte geld af, als de premie wordt verhoogt zit je daar meer me denk ik, ze zij ook nog, met die extra 200 kan je wel wat leuks doen omdat ik je tijd een beetje heb verpest
Wss dus een crimineel, hopen dat de cheque dan doorkomt
Niet iedereen loopt er mee rond nee, maar om het direct verdacht te noemen. Als iemand een dure auto rijdt vind ik het eigenlijk niet zo raar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:47 schreef ElPolloLoco het volgende:
[..]
Niet iedereen loopt er mee rond nee, maar om het direct verdacht te noemen. Als iemand een dure auto rijdt vind ik het eigenlijk niet zo raar.Die note is wel heel erg dom want die persoon is dus misschien wel te achterhalen! Zo een briefje schrijven met het notitieblokje van het bedrijf waar je de auto van huurt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:47 schreef ElPolloLoco het volgende:
[..]
Niet iedereen loopt er mee rond nee, maar om het direct verdacht te noemen. Als iemand een dure auto rijdt vind ik het eigenlijk niet zo raar.Die hebben meestal een creditcardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irene is bae <3
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die note is wel heel erg dom want die persoon is dus misschien wel te achterhalen! Zo een briefje schrijven met het notitieblokje van het bedrijf waar je de auto van huurt!
't Blijft speculeren. Als ik nog ¤2500,- had slingeren zou ik m'n creditcard misschien een dagje thuis laten. Of ze dacht waarom zou ik m'n creditcard gebruiken als ik toch nog ¤2500,- in m'n zak heb. Of de creditcard staat op de naam van haar sugardaddy en ze wil niet dat hij dat bedrag te zien krijgt. Of ze heeft al haar geld in haar matras omdat ze geen vertrouwen heeft in banken. Óf ze is crimineel.quote:
Of hij was gewoon dom terwijl hij slim dacht te zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:58 schreef ElPolloLoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]That's what he wants you to think.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:57 schreef FuryOverkill het volgende:
Ik post morgen wel of de cheque doorkomt, mijn auditje is te jong om te sterven
Maar als hij doorkomt ga ik bier uitdelen
Ik kom wel biertje doenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |