Da's toch normaal?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou vooruit, eens in de 2 tot 4 weken
DnD 24 wkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:13 schreef DagenNachtdromer het volgende:
rest weet ik even niet meer. Ik volg het topic nog wel maar k weet vaak niets te zeggenben niet zo'n sociale tijger.
Wat ik me wel afvroeg. Is het voor je eigen gemoedsrust niet veiliger (maar misschien oonmogelijk) om zo veel mogelijk zonder verwachtingen naar je bevalling toe te leven? Lees heel vaak dat er vrouwen teleurgesteld zijn over hoe het is gegaan terwijl ik bij zo'n verhaal had van: zo die heeft me daar iets groots geflikt. Dat is een stoer wijf! Vooral laatst nikki, die maar even zonder klagen een tweeling zwangerschap voldraagt! Vond ik vet stoer, ik vind dat je dan trots op jezelf mag zijn! Nou snap ik wel hoe het dan zit met vverwachtinge hebben enzo. Maar maken we het onszelf daar niet moeilijker mee?
vergeet nog een kleinevoor mezelf... 24 weken vandaag! Vind ik toch best wel een belangrijke mijlpaal!
Ik wilde net gaan jompelen voor je 24 weken... er is toch niks ergs hoop ik?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:13 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Blue, sterkte voor zo.
Phaidra gefeliciteerd!![]()
en een knuf voor chanty!![]()
rest weet ik even niet meer. Ik volg het topic nog wel maar k weet vaak niets te zeggenben niet zo'n sociale tijger.
Wat ik me wel afvroeg. Is het voor je eigen gemoedsrust niet veiliger (maar misschien oonmogelijk) om zo veel mogelijk zonder verwachtingen naar je bevalling toe te leven? Lees heel vaak dat er vrouwen teleurgesteld zijn over hoe het is gegaan terwijl ik bij zo'n verhaal had van: zo die heeft me daar iets groots geflikt. Dat is een stoer wijf! Vooral laatst nikki, die maar even zonder klagen een tweeling zwangerschap voldraagt! Vond ik vet stoer, ik vind dat je dan trots op jezelf mag zijn! Nou snap ik wel hoe het dan zit met vverwachtinge hebben enzo. Maar maken we het onszelf daar niet moeilijker mee?
vergeet nog een kleinevoor mezelf... 24 weken vandaag! Vind ik toch best wel een belangrijke mijlpaal!
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ik weet het gewoon effe niet meer. ik blijf maar dingen typen... en weer weghalen.
maar met ons is alles heel goed hoor. sorry als ik iemand heb laten schrikken. as we speak een heel druk ventje nog steeds veilig bij me.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:47 schreef Phaidra het volgende:
Chanty
Wij besloten twee weken geleden dat een tweede kindje welkom zou zijn.Ooohh, wat tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus hai
Gefeliciteerd
.... met gevoel voor drama....
Doe eens ff normaal ja.. Stond ik dus net 't bed te verschonen..quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:26 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal ja.. Stond ik dus net 't bed te verschonen..
Hier 'vroegah' voor de verbouwing iedere maandag, nu is t eens per twee weken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |