Zou jij het doen als je het kon?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hiervoor je ribben laten verwijderen.
quote:
Waarom moet ik deze vraag hypothetisch beantwoorden?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zou jij het doen als je het kon?
Als ik bij jou in bed wil, word ik sowieso door jou en Haze eruit geduwd. :squote:
Je kan ook nooit een keer normaal antwoord geven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom moet ik deze vraag hypothetisch beantwoorden?
ik heb volgende week een nieuw 2 persoons-bedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik bij jou in bed wil, word ik sowieso door jou en Haze eruit geduwd. :s
Ben over paar weken weer in Grunna, hide yo wife, hide yo kids, hide yo A_Fquote:
Tenzij ik mezelf zou kunnen deepthroaten en de mascara van m'n ogen zou tranen, zou ik dat zelf niet doen. Dat laffe gedoe vind ik niet zo lekker namelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kan ook nooit een keer normaal antwoord geven.
Wel al die vieze sloozies meenemen naar je bed, maar een kat ho maar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet gewoon niet retarded.
Zullen we dat bed eens inwijden dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik heb volgende week een nieuw 2 persoons-bed
Jij houdt alleen van gedeepthroat worden ja?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tenzij ik mezelf zou kunnen deepthroaten en de mascara van m'n ogen zou tranen, zou ik dat zelf niet doen. Dat laffe gedoe vind ik niet zo lekker namelijk.
Sowwy :$ is al vol :$quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we dat bed eens inwijden dan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral van die tranende mascara oogjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij houdt alleen van gedeepthroat worden ja?
Zie, stoot je me weer af. :sssquote:
Geen sloozies te bekennen in mijn bed hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel al die vieze sloozies meenemen naar je bed, maar een kat ho maar.
Van die pandaogen ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vooral van die tranende mascara oogjes.
quote:
Dat weet ik eigenlijk niet. Heb maar 8 cm he.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan jouw appeltaart grietje deepthroaten?
Oh, lullig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Heb maar 8 cm he.
Ik ook. In ieder geval ergens rond die tijd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Volgende week dinsdag eindpresentatie
Gewoon er van uit gaan dat je het niet gaat halen, valt het altijd meequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Volgende week dinsdag eindpresentatie
De beste houding in het leven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon er van uit gaan dat je het niet gaat halen, valt het altijd mee![]()
![]()
Alsof hij wat te zeggen heeft in mijn huis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jouw boy het chill zou vinden als ik ineens bij je in bed zou liggen ;s;sS;;s
Dominant pikantje :$quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof hij wat te zeggen heeft in mijn huis.
quote:
Zit wat in!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon er van uit gaan dat je het niet gaat halen, valt het altijd mee![]()
![]()
Whipped :s laat de geurkaarsen in de vorm van een hartje, onderzetter in de vorm van een hartje, fotolijst in de vorm van een hartje, bordje aan de muur in de vorm van een hartje maar komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee grapje, hij is wel de baas eigenlijk.
Nee dit is een presentatie voor mijn werkbegeleider en begeleider van school. Zij moeten allebei goedkeuring geven. Volgend jaar afstuderen inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar je was toch nog niet klaar met je opleiding?
Oh, dat valt dus ook wel weer mee toch? Bovendien heb ik nog nooit gehoord van iemand die op grond van z'n presentatie afgekeurd werd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dit is een presentatie voor mijn werkbegeleider en begeleider van school. Zij moeten allebei goedkeuring geven. Volgend jaar afstuderen inderdaad.
Ik heb deze:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Whipped :s laat de geurkaarsen in de vorm van een hartje, onderzetter in de vorm van een hartje, fotolijst in de vorm van een hartje, bordje aan de muur in de vorm van een hartje maar komen.
Op werk zijn ze sowieso tevreden, maar het moet voor mijn school begeleider wel duidelijk zijn dat ik daadwerkelijk iets heb uitgevoerd daarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, dat valt dus ook wel weer mee toch? Bovendien heb ik nog nooit gehoord van iemand die op grond van z'n presentatie afgekeurd werd.
haha work out.quote:
Moet je geen verslag inleveren dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Op werk zijn ze sowieso tevreden, maar het moet voor mijn school begeleider wel duidelijk zijn dat ik daadwerkelijk iets heb uitgevoerd daarDus dat mag ik even duidelijk gaan maken in combinatie met mijn competenties.
Ik verstop altijd een boel passief agressieve opmerkingen naar school toe in m'n competenties. 'Zelfredzaamheid: wegens tegenvallende begeleiding vanuit school was ik erg op mijzelf aangewezen'.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Werkplan en 2 periodeverslagen ja...
Fuck competenties![]()
Hehe terecht!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:55 schreef voederbietel het volgende:
Zelfredzaamheid: wegens tegenvallende begeleiding vanuit school was ik erg op mijzelf aangewezen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |