Zou jij het doen als je het kon?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hiervoor je ribben laten verwijderen.
quote:
Waarom moet ik deze vraag hypothetisch beantwoorden?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zou jij het doen als je het kon?
Als ik bij jou in bed wil, word ik sowieso door jou en Haze eruit geduwd. :squote:
Je kan ook nooit een keer normaal antwoord geven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom moet ik deze vraag hypothetisch beantwoorden?
ik heb volgende week een nieuw 2 persoons-bedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik bij jou in bed wil, word ik sowieso door jou en Haze eruit geduwd. :s
Ben over paar weken weer in Grunna, hide yo wife, hide yo kids, hide yo A_Fquote:
Tenzij ik mezelf zou kunnen deepthroaten en de mascara van m'n ogen zou tranen, zou ik dat zelf niet doen. Dat laffe gedoe vind ik niet zo lekker namelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kan ook nooit een keer normaal antwoord geven.
Wel al die vieze sloozies meenemen naar je bed, maar een kat ho maar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet gewoon niet retarded.
Zullen we dat bed eens inwijden dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik heb volgende week een nieuw 2 persoons-bed
Jij houdt alleen van gedeepthroat worden ja?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tenzij ik mezelf zou kunnen deepthroaten en de mascara van m'n ogen zou tranen, zou ik dat zelf niet doen. Dat laffe gedoe vind ik niet zo lekker namelijk.
Sowwy :$ is al vol :$quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we dat bed eens inwijden dan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral van die tranende mascara oogjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij houdt alleen van gedeepthroat worden ja?
Zie, stoot je me weer af. :sssquote:
Geen sloozies te bekennen in mijn bed hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel al die vieze sloozies meenemen naar je bed, maar een kat ho maar.
Van die pandaogen ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vooral van die tranende mascara oogjes.
quote:
Dat weet ik eigenlijk niet. Heb maar 8 cm he.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan jouw appeltaart grietje deepthroaten?
Oh, lullig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Heb maar 8 cm he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |